MITÄ SÄ SIELLÄ HYSSYTTELET! :kieh: :xmas: |OAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:ssshhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:MITÄ SÄ SIELLÄ HYSSYTTELET! :kieh: :xmas: |OAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:ssshhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
No ap olisi voinut tehdä aloituksensa asiallisemmin eikä tuollalailla yleistäen eikä sitten tämän aloituksen lisäksi tehdä kaksi muuta aloitusta just samasta aiheesta haukkuen palstalaisia lehmiksi. Että aivan turhaan se sonni ruikutti.Alkuperäinen kirjoittaja Leonavirgin:Tsemppiä aloittajalle, vaikka itse ketju lähti hieman käpälästä kiitos siitä muutamalle nikille!
Kyllä se oikee nainen sunkin elämään vielä astuu!
Jotakin sellaista on munkin mielestä havaittavissa.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Lunaticilla ja Heavyfreakilla taitaa olla jo kevättä rinnoissa, vai mitä hemmettiä??
Jepjep, molemmissa tasapuolisesti..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ap:lle tsemppiä, toivotaan että löytäisit normaalin naisen. :hug:
Lunaticilla ja Heavyfreakilla taitaa olla jo kevättä rinnoissa, vai mitä hemmettiä??
Mulla on vain toisessa aavituksen verran.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jepjep, molemmissa tasapuolisesti..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ap:lle tsemppiä, toivotaan että löytäisit normaalin naisen. :hug:
Lunaticilla ja Heavyfreakilla taitaa olla jo kevättä rinnoissa, vai mitä hemmettiä??
Nooh, kyllä se siitä ajan myötä tasottuu..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on vain toisessa aavituksen verran.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jepjep, molemmissa tasapuolisesti..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ap:lle tsemppiä, toivotaan että löytäisit normaalin naisen. :hug:
Jaa Lunaticilla taas runosuoli kukkiiAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:sIVELE sCARLETT MOLEMMILLE TISSEILLE NAAMARASVAAAAAAAAAAAAAAA ni alkaa rastas laulaa kun yyhoot täyttä kaulaaaaaaaa........ imuttaaaaaaaaaaaaaaa ja siveleeeeeeeeeeee nannaaaaaaaaaaaaa poskien pulliin kun hukkuvat gulliin....... aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! |O :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja lauantaina mun rinnoilla saattaa olla vähän muutaki ku kevättä..
Grrrrrrrrrrrrrrrr jams nams. B)Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja lauantaina mun rinnoilla saattaa olla vähän muutaki ku kevättä..
Joskus ens vkolle. Laitetaan munat suihkuumaan, vai mitä!!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Muoks. Joko sitä on treffit sovittu?
Jeps, pannaan vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joskus ens vkolle. Laitetaan munat suihkuumaan, vai mitä!!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Muoks. Joko sitä on treffit sovittu?
Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkuista poikaa:sen kun vain tietäisikin miten nainen voi lapsensa hyljätä nuorempi oli 3kk silloin ku lasten kanssa kolmestaan jäi ja äitistä ei ole paljoakaan kuulunut ja itselle kun lapset on kaikki kaikessa.. ja silti yrittänyt kohdella muidenkin lapsia niin kuin ominaan mutta nämä kyseiset yh:äidit joiden kanssa olen seurustellut ei ole nähneet ku oman lapsensa ja jokainen seurustelu suhde on ollut yli 6kk
täällä toinen mänttimagneetti :wave:Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkusta poikaa:hitto ku menee järki yh:äitien kans!!!! arrrg
itsellä kaks lasta ja mielellään haluasi olla sellaisen naisen kans jolla kokemusta lapsista mut ei tarvi enää kyl ihmetellä miksi ne ovat yh:äitejä
hittojen sekopäät!! itse vaik kuinka yrittänyt pitää kaikkia ominaan niin ämmä ei näe ku oman muksunsa ja tämä on kuitenki kolmas kerta ku yritän yh:äidin kans... en tiiä onko vika sit minussa vai missä... vai mikä vattu teitä naisia vaivaa.... onkos se sit niin vaikeaa hyväksyä et mieskin voi olla yh... vai mikäs on... ja onneksi on näin ilta niin en ala kaikkea mitä mielessä olisi kertomaan.... että näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:sIVELE sCARLETT MOLEMMILLE TISSEILLE NAAMARASVAAAAAAAAAAAAAAA ni alkaa rastas laulaa kun yyhoot täyttä kaulaaaaaaaa........ imuttaaaaaaaaaaaaaaa ja siveleeeeeeeeeeee nannaaaaaaaaaaaaa poskien pulliin kun hukkuvat gulliin....... aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! |O :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ainahan sitä voi haaveilla... Niillä kumminkin vielä näkö toimi et tuskin olis sulla toivoa!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo tosi pahoin vuotaakin! B) Ei ole isä-kompleksia vaan vanhemmat miehet on :saint: Vois tietysti joskus testata nuortakin. :saint:
Sä voisit muuten vaihtaa nikkis, paapan panija olis oikein hyvä!! :headwall: :hug:
Juu, ei sekään tietääkseni, me oltiin kyl netissäkin ja se yditti udella millä sivuilla käyn.. mumisin vaan jotain kauttarantain..Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tuli vaan mieleen, ihan kiva ettei SE käy palstalla..
Palstaa ei paljasteta!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juu, ei sekään tietääkseni, me oltiin kyl netissäkin ja se yditti udella millä sivuilla käyn.. mumisin vaan jotain kauttarantain..Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tuli vaan mieleen, ihan kiva ettei SE käy palstalla..
ajattele nyt jos ne olis täällä..