V
"vieras"
Vieras
Ekaa nimeä en halua paljastaa, jotta minua ei tunnisteta 
Mutta ensimmäinen nimi on hieman "erikoinen", joskin ihan suomalaiseen suuhunkin sopiva ja helposti ymmärrettävä ja lausuttava, eikä sen kirjoitusasua tarvitse selitellä.
Toisena nimenä sitten tuo Josefina yhdellä iillä, mutta mikäs olisi kolmas nimi? Jotain kaunista, sievää nimeä haeskelen? Kaikki kehiin vain.
Mutta ensimmäinen nimi on hieman "erikoinen", joskin ihan suomalaiseen suuhunkin sopiva ja helposti ymmärrettävä ja lausuttava, eikä sen kirjoitusasua tarvitse selitellä.
Toisena nimenä sitten tuo Josefina yhdellä iillä, mutta mikäs olisi kolmas nimi? Jotain kaunista, sievää nimeä haeskelen? Kaikki kehiin vain.