********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
Huomentarallaa!

Minä nyt sitten virallisesti astun kuitenkin vauvakuumeisiin. Mies on kertausharjoituksissa 10 päivää ja lähetin hänelle tekstiviestin, jossa tiedustelin mahdollisesta vauvakuumeesta. (Epäilin asiaa, kun ehdotin miehelle, että hakisin pian pillerit, niin mies tyrmäsi asian vahvasti)
mieheltä tuli huumorintajuinen viesti takaisin "Ei kun panemaan, laita jotain kivaa päälle, oon siellä keskiviikkona" :D
Ymmärsin tuon siis vihreänä valona, joten siksi tässä pinossa! :)

Eilen alkoi menkat (tavallaan tänään kun eilen tuli vasta tuhrua mutta olkoon se nyt kuitenkin kp1) ja koska menkkojen alkamispäivä olisi lauantai, niin siksi siirrän "piinaaviikon" kuitenkin seuraavalle viikolle ;)

Täällä siis huhuilee 23 vuotias mama Vantaalta. Tyttö 3 vuotta ja mies 29v.
Eli pikkukakkosta kuumeillaan! Tulin viime kesänä yllätysraskaaksi, joka sittemmin päättyi keskenmenoon rv 14+ . :( Km:n jälkeen sain uuden työpaikan, jonka takia syrjäytimme vauvahaaveet. NYt minut on vakinaistettu, niin uskaltaapi alkaa taas haaveilemaan ;)

Tervetuloa siis pinoooooon! Jos haluatte jotain "lisäjuttuja" tuohon alla olevaan listaan, niin päivittäkää toki itse tai sanokaa mitä laitetaan :)

Lauantai 14.6.2008

myymä.....................kp2/28................yk1..........haaveissa toinen

Haamuilijat :flower::flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart:

Heippa myymä!

ilmottaudun joukkoon mukaan! eli kp19/44 ja yk3, esikoinen.

täs kierros tunnistin oviksen sen verran aikasessa, että tädin pitäs periaatteessa tulla vko28 lopulla. en halua kuitenkaan hötkyillä testailulla ja mennään nyt ihan kierron mukaan.
testauspäivää en viel tiiä, ja saattaahan se tätikin tulla huomattavasti aiemmin.

mun mies on todella intona nyt tästä vauva-asiasta! on pitänyt jo kertoa sille kaikkea "nippelitietoa" kun kyselee kovasti. aika hellyyttävää :heart:

myymä
Tervetuloa johanna83 LAitan sinut tuohon listaan! Mahtavaa, ettei tarvitse olla yksin tässäkään pinossa ;)

Se on ihana näky kun mieskin sekoaa ajatuksesta. Meillä mies hoksasi oikeasti tulevansa isäksi vasta kun tyttö syntyi. Ja tosi upea isä hänestä tulikin! :)

myymä
Sunnuntai 15.6.2008

myymä.....................kp3/28............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp19/44..........yk3......haaveissa ensimmäinen

myymä
Maanantai 16.6.2008

myymä.....................kp4/28............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp20/44..........yk3......haaveissa ensimmäinen

minä liityn mielelläni joukkoonne, kun oikein kutsukin kävi :). elikkäs mulla nyt kp 3/27 ja ihan olis eka yk, esikoisesta haaveillaan. ikää mulla on 24 ja miehellä 36 ja molemmat toimimme yrittäjinä.
oon vauvasta vihjaillut nyt vajaan vuoden ja mies oli aluksi tosi vastaan ja negatiivinen asian suhteen. ilmeisesti vähän on suhtautumista helpottanut meidän maaliskuussa syntynyt kummityttö, joka on aivan valtavan ihana! mieheni kyllä selvästi tykkää paljon lapsista, mutta on ollut tähän asti sitä mieltä, että ne on ihan kivoja, kun ne ei ole omia :) .
eilen kysyin, että tehtäiskö vauva. ensin sanoi, ettei tiedä, mutta sanoi sitten että tehdään vaan. ei varsinaisesti sovittu mitään aloittamispäivää/kuukautta muuta kuin, että lähitulevaisuudessa :). hänet tuntien ymmärrän hänen nyt olevan valmis siihen.

aika paljon jännittää koko touhu! ihan jo pelkästään sen yrittäjyyteni takia... minulla on viime syyskuussa toimintansa aloittanut yritys, jossa toimin yksin. eli firman koko toiminta loppuu, kun/jos minä jään siitä pois. vaikka toisaalta, alaltani kyllä löytyy töitä mahdollisen äitiysloman jälkeen. tahtoisin vain kovalla työllä alulle saatetun firmani pysyvän pystyssä ja jatkavan toimintaansa. onko tässä ketjussa muita yrittäjiä?

kysyisin vielä, että pitäisikö käydä papa-kokeessa? mulla oli maaliskuussa lähete labraan, enkä sillon käynyt... mulla on ollut joskus jotain muutoksia, sen takia ovat testanneet suht. ahkerasti. kun lopetin pillerit, niin ei tullut mentyä lääkäriin. yleensä kun oon käynyt papassa reseptin uusinnan yhteydessä.

tervetuloa yellow! itse en ole yrittäjä, mutta voin vaan kuvitella olevan vaikeampaa päättää sopivasta ajankohdasta pienokaisen hankintaan.

tuosta papa-kokeesta en osaa oikein sanoa. ei siitä ainakaan haittaa ole. mä olen vähän jäävi sanomaan kun en edes kehtaa itselleni myöntää kuin monta vuotta omasta käynnistä on... :ashamed: pillereitä kun käytin niin nää kokeet meni aina siinä sivussa mutta kun kyllästyin kaiken maailman hormooniryöppyihin niin nakkasin napit roskiin! eli ihan kumia on tuon miekkosen kanssa käytelty tähän vauvantekohommiin saakka ;)

sama juttu mulla, alkoi pännimään koko ylimääräisten hormoonien syöminen. ja ehkä vähän jo petasin alustavasti sitä, että kun saan miehen joskus lämpenemään vauvan tekoon, niin voidaan aloittaa heti :)
ei yhtän nappaisi mennä papaan... :|

myymä
yellow Tervetuloa joukkoon pieneen :) (toivottavasti pian suureen)
Eihän siitä papasta mitään haittaakaan ole, joten mene ihmeessä jos lähetekkin on valmiina! :) Sittenhän sitä voi hyvin "puhtaalta" pöydältä alkaa vauvantekohommiin!
Itse kävin antamassa papa näytteen 2 viikkoa sitten, ja vastauksia edelleen odottaen...

Mulla sitten vuoto loppui nyt. Oli kyllä tosi kummalliset menkat mutta kivahan se on kun mies tulee huomenna 10 päivän jälkeen kertauksista että on sitten jotain annettavaakin ;) kihkih!

Päivitän tuon listan hetken kuluttua! :)

myymä
Tiistai 17.6.2008

myymä.....................kp5/28............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp21/44..........yk3......haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp4/27............yk1......haaveissa ensimmäinen

myymä
Keskiviikko 18.6.2008

myymä.....................kp6/28............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp22/44..........yk3......haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp5/27............yk1......haaveissa ensimmäinen
Simpula...................kp6/28-32.......yk4.......haaveissa toinen

myymä
Missä meidän kaikki pinolaiset viipyy?!?!
Mulla vuoto alkaa olemaan ohi, mikä on sinänsä hyvä aika kun mies palaa sieltä kertauksista tänään! :)
Huonoja uutisia sikäli, että papakokeiden tulokset tuli tänään. Jonkinlaista solumuutosta oli havaittavissa mutta ei kuulemma mitään hirveän vakavaa. Vuoden päästä vasta uusi koe.
Sain kuitenkin puhelinajan lääkärille, jotta hän pystyy seltitämään tarkemmin asian laidan kun hoitaja ei uskaltanut alkaa antamaan diagnoosia! Jos jollain kokemusta solumuutoksista niin otan mielelläni kaiken tiedon irti :)

Simpula
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! Neljäs yrityskierto menossa, toista toivotaan. Olen taustaillut aiemmin, mutta kierto menee varmasti mukavammin porukassa! :) Nyt kp 6/28-32.

mulla on ollut papassa kerran jotain solumuutoksia. lääkäri kuulosti ottavan asian silloin hyvin vakavasti. uusi papa otettiinkin sitten jo puolen vuoden päästä, eikä siinä näkynyt mitään ihmeitä.
alkoi ihan ahistaa toi papa-koe. mulla siis oli maaliskuun ajan lähete sinne, mut kun en mennyt niin se on haettava uus lähete tai mentävä yksityiselle. prkl...

minä vuodan vieläkin, toivottavasti tyrehtyis juhannukseksi, ei ole kovin kivaa mökkiolosuhteissa....

myymä
yellow Hyvä että asia otettiin edes vakavasti... ja hyvä ettei mitään sitten ollutkaan :)

Mä soitin sinne lääkäriin tänään uusiks ja nyt se hoitaja lupas täks päiväks mulle selvittää mitä siinä oikeasti näkyi, näin tavallisen tallaajan kielelläkin :D Voin sitten hyvällä mielenrauhalla mennä juhannuksen viettoon.
Eilen alkoi nyt sittne meidän peittojen heilutus.. jihuu ;) Mies kuitenkin sanoi että "tulee jos tulee, ei nyt oteta stressiä" :)

päivittelen taas tuota listaa hetkenpäästä! :)

myymä
Torstai 19.6.2008

myymä.....................kp7/28............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp23/44..........yk3......haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp6/27............yk1......haaveissa ensimmäinen
Simpula....................kp7/28-32.......yk4.......haaveissa toinen
TinyAngel.................kp1/29-30.......yk4.....haaveissa ensimmäinen

myymä
TinyAngel Tervetuloa mukaan :) Päivitin sinut listaan mukaan! ihanaa saada tänne porukkaa lisää :) Voi olla että juhannuksen aikoihin jää päivittelemättä mutta jussin jälkeen tulen kyllä sitten nostelemaan!

OIKEIN mukavaa Juhannusta teille kaikille :heart:

Perjantai 20.6.2008

myymä.....................kp8/28............yk1........haaveissa toinen
johanna83...............kp24/44..........yk3........haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp7/27............yk1........haaveissa ensimmäinen
Simpula....................kp8/28-32.......yk4........haaveissa toinen
TinyAngel.................kp2/29-30.......yk4........haaveissa ensimmäinen

myymä
TinyAngel Ei tietenkään haittaa, päinvastoin, hyvä että joku muukin päivittää ettei ole sitten minun vastuulla kokonaan ;) Minäpä voisin päivittää siis nyt! :)

Mulla kyllä taitaa ovis sijoittua todella hyvin ensi viikonlopulle tai ainakin viikon loppuun... Ihan hyvä aika kun ei ole mitään sen suurempia suunnitelmia :)

Lauantai 21.6.2008

myymä.....................kp9/28............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp25/44..........yk3......haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp8/27............yk1......haaveissa ensimmäinen
Simpula....................kp9/28-32.......yk4.......haaveissa toinen
TinyAngel.................kp3/29-30.......yk4.....haaveissa ensimmäinen

Yhteistyössä