-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Tiistai 10.6.2008[color]

Talvis....................kp 2/30-31 (-46)....yk 3.....................esikoinen
Selis......................kp 3/30-34...........yk2.......................toinen
miracle..................kp 3/32.................yk3km:n jälkeen..esikoinen
Kaa........................kp 5/35................yk 08/07 alk.........esikoinen
umayya..................kp 6/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 9/28-30...........yk3........................nelonen
Iines79..................kp 11/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 12/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 12/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 12/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 14/29-33.........yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 15/31-35..........yk6.........................toinen
Noppis...................kp 14/30?............yk 2........................toinen
Millukka.................kp 16/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 18/30-36..........yk6.........................toinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät
6.7. miracle
12.7. Selis
[color]

Kaipa mä tähänkii pinoon sit hyppään taasen mut mite ihmees näit vkoja sullotaan nii monta yhtee pinoon :eek: ?

Mut kummiskii, miula on siis nyte kp 3/32, yk3 km:n jälkeen (eli yht yk6), ja sit tuon kierron pittuuven päivittelen uuvelleen kunhan tunnistan oviksen. Viime kierrossa sitä meinaa ei tainna ees tapahtua ko lämmöt ei noussu yhtää vaiks ain enne o noussu. Ja esikoistahaa me täs haaveillaan edellee :)

Ja testipvää en ossoo viel sannoo ko tost kierron pittuuvestakaa en varma oo mut jospa se tonne 28 vkolle menis :)

selis yhdessä siis ollaan malttamattomia B)
miracle ihan sen takia kun on tuttuja mukana monta ja kun mulla on viiminen kiertopäivä viikon 27 sunnuntaina niin kivempi on kun kuitenkin tälleen kirjotella kun saattaa se mun kierto taas lyhetäkin :)

okei :p mietin vaa et koht voi pino aika suureks paisua.. Tosin sitä enemmän suahaan plussiaki sit :D ja mie ny ainaskii aion lussata koska ny mul o iha olo et en plussaa ja et hiiteen koko hemmetin juttu!!!! :headwall: ja samanmoine olo mul oli sillo plussakierronki alussa ja sillonkii oli yk3 :kieh: iha ko noi ny mitää kertois mut koha höpisen :LOL: :heart:

Joo, malttamattomia ollaan! Mulla on muuten nyt ihan positiivinen fiilis kun eilen olin ihan maassa kun menkat alkoi! Tunne ihminen meinaan oon.... Mulle vois laittaa testipäiväks 12.7 niin sillon ois jo pitänyt menkkojen alkaa jos alkaa. En kyllä viimeksikään malttanut olla testaamatta ennen :ashamed: .

Heissan vaan :)

Mulla on nippaillut tänään lupaavasti masusta ja viikonloppuna on makkarin puolella tehty muutakin kuin nukuttu joten toiveet on korkealla :D

Mä varmaan yritän malttaa olla testaamatta heinäkuun alkuun sitten olis jo kanssa sen verran pitkällä kierto että todennäköisesti se plussa sieltä sitten tulisi jos täti ei ehdi enne =)

selis korjailtu on, tuli vähän tuossa varmaan virheitä kun kahdesta pinosta listan tein :)
ja miracle paremminhan ne plussat tietty tulee kun enempi porukkaa :) ja kyllä se olis meillä kaikilla se aika jo plussa saaha :heart:

Nii oliskii. Ja eiköhää se tuu ajan kanssa mullekii :) Kauhu nopeesti menny ko ny jo kp4!! Iha ko ois vast just menkat alkanu ni menny jo 3 pvää :p

Nii ja nää menkat o ain iha veemäiset (tosin kiitän luojaani et on aika kivuttomat) ko kaks pvää vuotaa runsaasti, kolmantena ei juur mitään ja sit neljäntenä taas tulee et tarvii sidettä ja sit se jälkee taas ei. Näi se o ollu jo kauan. Sillai kyl hyväki et ei nii hirmu kauan kestä mut ko sit ain ei tiiä kui pitkään käyttäs sidettä. Runsaina vuotopvinä käytän aina kuppia ja sillonkii ko haluun nukkuu yöni hyvin (sidettä käytän vaa jos vuoto erittäin niukkaa ko en jaksa kuppia aina laittaa paikoilleen ko hommailles pittää ottoo kummiskii pois :D)

Noppis
Onneksi tätä pinoa laajennettiin, ei nimittäin MITÄÄN ovikseen viittaavaa ilmassa täällä, todellakaan. Ja jo kp 14. Joten voip olla et joutuu myöhemmille viikoille piinailemaan. :/

Keskiviikko 11.6.2008[color]

PalstaRotta..........kp 1/26-29.............yk4......................toinen
Talvis....................kp 4/30-31 (-46)....yk 3.....................esikoinen
Selis......................kp 4/30-34...........yk2.......................toinen
miracle..................kp 4/32.................yk3km:n jälkeen..esikoinen
Kaa........................kp 6/35................yk 08/07 alk.........esikoinen
umayya..................kp 7/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 10/28-30...........yk3........................nelonen
Iines79..................kp 12/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 13/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 13/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 13/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 15/29-33.........yk 2........................toinen
Noppis...................kp 15/30?............yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 16/31-35..........yk6.........................toinen
Millukka.................kp 17/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 19/30-36..........yk6.........................toinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät
6.7. miracle
12.7. Selis
[color]

Mä olen ihan äimänä, siis ihan että täh! Tänään vasta kp 12 ja niin vahvoja merkkejä oviksesta että ei voi olla mitään muuta. Toivottavasti ovis on vasta tuloillaan, jotta ehditään kunnolla puuhailemaan :heart: .

Mä varmaan kysyin tätä jo edellisessä pinossa :ashamed: mutta missä vaiheessa teillä tulee ovisoireet? Silloin, kun se on tapahtumassa vai alkaako ne päivää paria ennen (esim. just se lh-huippu)? Eli jos vois kuvitella, että oireet alkaa paria päivää ennen, niin mulla olis ovulaatio kp 13. Oireet siis alkoi eilen kp 11 (päänsärky->migreeni, on mulla aika selkeä merkki).

Ja sitten ne kaikille tärkeät limat: Millaiset on ovislimat??? Aivan kirkasta vai semmoista sameahkoa? Yök, inhottaa kysyä näitä :x .

-Iines-

palstarotta mukaan vaan :) kerrot vaan tiedot niin laittelen listaan..
talvis korjasin tiedot :)

huoh, miten onkaan nää alkupäivät pitkäveteisiä.. no, onhan tässä jo onneksi kp7 menossa, jotta kohta ollaan puolivälissä ;)

ovislima on kirkasta ja venyvää :) Ja mulla ny kipuilee iha mite sattuu et pillerit ko jätin ni kipuilu alko jo kp7 ja jatku k 18 tienoille jollon oli ovis eli sillo muuteskii ol hormonit sekasi ja nykysi kai kipuilua on muutamaa pvää ennen mut ku oli km ni en tiiä miten se kipuilu ny sit käyttäytyy ko viime kierros en ees ovuloinu.

Mä voin omasta kokemuksestani sanoo että silloin kun meidän neito sai alkunsa niin mulla tuli limaklöntti sunnuntaina. Me pupuiltiin sit silloin ja oltiin vielä seuraavanakin päivänä.
Muita limoja ei tullut, tuo yksi ainoa klöntti vain. Täysin hajuton ja venyvä. Kuin silikonia :D
Ootteko iloisia tästä yksityiskohtaisesta informaatiosta ? :LOL:

Yhteistyössä