** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

Tiistai 11.12.2007

tiiu-64:.............Kp. 49/28....................yk. ?.................?
pilvilinna:.........kp. 66/41-52...............yk. 2..................1. haaveissa

Pudonneet:

Sirpula
Miilukka
skorpioni07
meilinde
Linna
Red Dragon
anneke
marjonetti
tiinu123
Milla73

Haamuilijat:


Plussanneet:

Bee:................ LA: 27.07.2008.............esikoinen
 
marjonetti: Niin mie luin.. Mutta nyt vain lippu korkeelle.
En itsekään aio seurailla sitä, että milloinkohan ois ovis.. Mutta yrittää jotenkin löytää sen hedelmöittymis ajankohdan..

Ollaan enemmän: tjot-meiningillä.. Ja toivon mukaan odotus palkitaan.

Tervetuloa! :hug: En jäänyt ainakaan ihan yksin =)
 
Bee: Tervetuloa! :hug:

marjonetti: Meiltä löytyy kaksi ihanaa tyttöä: Esikoinen on 3v7kk & kuopus 2v1kk :heart: . Ihteni mielestä he tärrpäsivät heti.. En ainakaan muista, että olisin kauan haaveillu.. Kun ruvettii yrittää, ni melkeinpä heti pääsin soittaa neuvolaan.. Max 3 kk.. Jos sitäkään.

Mutta mulla oli kolme kuukautta hormonikierukka ja kesäkuussa otettii siis pois.. Ei kai se sekoittanu mun kiertoo :'( .

No, se tulee sit ku o tullakseen =).

Ja tämä pino sitten on plussapainoitteinen, eix vaan? :wave:
 
Bee
marjonetti: Vuoto alkoi 5+2 ja Hcg oli melkein nollassa n.7+3. En tiedä oliko km vai ku, kohtua ei missään vaiheessa ultrattu, pelkällä verikokeella seurattiin.
Mulle tämä ei ollut niinkään negatiivinen kokemus, melkein puolentoista vuoden yrityksen jälkeen oli vain positiivista huomata että voin ylipäätänsä raskautua! :)
:hug: sulle km:n vuoksi! Tosi kurja homma, mutta uskon ja toivon että teillä pian tärppää!! :flower:

PlussaOnnea meille kaikille!!!
 
Ihanaa.. Huomenna ois ehkä maalaamis hommia töissä.. Ku muutetaan toiseen paikkaan.. Pomo, että eihän näitä seiniä tarvitse maalata..
Mie: "nämä on ihan hirveän näköiset.. Mitä reikiäkin ja kulumia" Ni sitä kai minä ite ja mieheni maalataan.. Kiva homma..
 
Hyvää Huomenta Kaikille!

Itsellä menkat taas jo ohi.. Vois sanoo, että eilisestä lähtien on voinu olla jo pikkuhousunsuojilla, ku o vain tiputellu.. Onnex vain sunnuntai oli pahin, jolloin alkoivat ja mieletön mahakipu.. Ja maanantai oli helppo päivä..

Nyt vain töihin..
 
Hei vaan piinailijat!

Kävin jo muutama päivä sitten lukemassa tätä pinoa. Ajattelin, että en liity, koska en halua ottaa vielä liian vakavasti. Kyseessä on nimittäin ensimmäisen lapsen ensimmäinen yrityskuukausi.. Mutta huomasin, että moni muukin on samalla meiningillä. En jaksa vain sellaista kiertopäivien ja limojen kyttäilyä. Toki myös vähän sitäkin, mutta ainakin vielä otamme ihan rennosti. Olen jo valmistautunut tai ainakin yrittänyt valmistautua siihen, että tässä voi tovi mennä.

Tänään kp 5/?, yk. 1, esikoinen haaveissa.
 
Mahdollisesti minäkin voisin tähän pinoon ängetä mukaan, piinaviikko on oletettavasti vkolla 46 tai 47 (epäilen tuota vko 47). Eli mulla nyt kp 8/34-71, yk 6 ja esikoinen haaveissa. Lisättäköön vielä semmoinen juttu, että aloitin viime kierrossa terot, joten niiden pitäis nyt ajoittaa nuo mahd. menkat noille viikoille.
 
Tervetuloa Linna, tiinu123 & Sirpula joukkoomme! :hug:

marjonetti: Ei tuo ku tiputtelloo välillä =). Yleensä on mielettömän lyhyt kierto.. Mutta mielettömät kivut!!

Minä, kun menin pomolle lupaamaan, että voin mieheni kanssa maalata uuden liikekiinteistön, ku ei ois muuten niitä hirveän näköisiä seiniä maalannut.. Siel meni pitkälle.. 20.30 asti.. Ja huominen päivä menee varmaan tosi, tosi myöhään.. Perjantaina sit pitäis olla maalaushomma valmis.. Viikonloppuna menen kai muuttoavuksi.. Kahtoo nytten jaksanko :whistle:

Mutta nyt on pakko mennä nukkumaan, jotta jaksan herätä aamulla aikaisin! :wave:
 
mutta mutta silti kauhea raskaus ja vauvakuume... :heart: haluisin niin kovasti lapset pienellä ikäerolla.... oli jo kauheet oireet päällä ja testasin varmaan 10 kertaa mut sit selviskin et oli joku perhanan emätin tulehdus..
 
marjonetti: Kyl itse asiassa näin jälkeenpäin aina ajattelee, että onnex on yksi todella, todella kivulias päivä, kun sitten sen jälkeen melkeimpä selviää pikkuhousunsuojilla. Tässäkin kierrossa täti viihtyi vain neljä päivää.


Tämä päivä oli todella pitkä ja raskas.. Yhteensä tuli tehtyä 13 h työpäivä.. Välissä kävin vain tunnin varhaisnuorten kerhon pitämässä.. Eli olisinkohan ollu pois n. 1,5h.. Miehen kanssa onneksi saatiin maalattua tuleva työpaikka.. Tai siis missä minä olen töissä.. Mies vain maalasi tilat.. Jonne yritys muuttaa..Toivottavasti kuulen ees kiitoksen pomolta..

Eilen alotettii ja tänää lopetettii.. Mieletön homma.. Ja tällä aikataululla, millä piti tehä! Nyt on kaikki paikat sitten jumissa.. Selkä ja polvi tykkää hyvää.. Katotaa joutuuko sairaslomaa hakee..

Mie, kun tosiaan päätin jättää herkut yms pois, että saan kiloja tiputettua muutaman.. Ja sitten tuota lenkkeilyä ja jos ensmäisen viikon jaksais ees 10 min twist-stepperillä..

Tänään sit mies haki makkaraperunat.. Mutta mitään muuta ei oo sit alas mennytkään, kun ei oo maistunut.. Ja jäi kyl tän päivän steppaamiset väliin, kuten jäi eilenkin.. Toivon mukaan on jonkin verran kaloreita palanut. Äsken tulin tunnin lenkiltä koiran kanssa.

Mutta nyt kahtoo taas heroes-sarjaa.. Jos jaksaa kahtoo ja nukkuu, että jaksaa herätä töihin :wave:
 
marjonetti: Oon oppisopimuksella Kopiointifirmassa.. Eli kopiointijuttuja, paidan painatusta (en viel kertaakaan oo sitä päässy tekee, ku toinen firma niitä teki.. mutta lopetti, joten meidän firma otti sen homman uudestaan itselleen takas :D ) yms. Merkonomi pitäis tulla parin vuoden päästä.

Meidän yritys muuttaa toiseen liiketilaan ja pomo oli sitä mieltä, ettei niitä seiniä tarvii maalata.. Ihan hirveän näköiset seinät! Ennen siinä huoneistossa oli lemmikkieläinkauppa. Mie sit sanoin, että voidaan maalata.. Itsellä on muutenkin se tapana, että jos ollaan jonnekin muutettu, ollaan myös maalattukin seinät, jos on sen näköiset olleet.

Mutta tuo pari päivää, jonka pomo antoi.. Niin oli liian tiukka.. Tiedettiinhän me se, mutta ei viititty kieltäytyäkään. Nyt on nätit seinät =). (vaikka itse sanonkin)

Mutta eipä tuo pomo mitää kiitosta sanonu. Ois ees kiittäny sitä, että tehtiin..

Kyllähän se sanoi, että nyt siellä ainakin viihtyy.. Mutta olisin toivonut, että ois sanonu sen pienen sanan: Kiitos.
 
marjonetti: Onhan se hyvä, että ees jotain positiivista sanoi.. Mutta muutenkin on sen tyylinen ihminen, että kaikki muut tekee paremmin kuin minä.. Minä en osaa mitään.. Vaikka kukaan ei ole tullut valittamaan ja ehtiivät minut ennemmin käsiinsä. Äskenkin soitti: "miksi teit A4 nämä mainokset tai siis tiedotteet, että muutamme. Mie eilen sanoin puhelimessa pomolle, kun soitti hetkeä ennen liikkeen sulkemista, että minulla e oikein aivot raksuta, kun on mieletön päänsärky ja tuntuu, etten mistään älyä mitään. (nukahdin jopa eilen kotiintultua keittiönpöydän ääreen :eek: )

Ei siinä muuta, kun soitti. Vaan se äänensävy ja millä lailla se sanoo aina mulle asiat. On saanu lytättyä mun itsetunnon todella alas..

Vai synnärille sie pääset harjoittelee.. Voi ku ihanaa.. Miehän en sieltä kotiin saapuis koskaan vaan oisin niiden luona koko ajan :heart:
 
Hei. Mahtuuko mukaan :) Pitkän pitkän aikaa olen keskustelua seurannut, mutta en ole rohjennut mukaan. Olen 36 vuotias 3v tytön äiti. Toista kuumeillaan. Eka sai alkunsa jo toisesta kierrosta, mutta en usko, että tämä toinen niin pian kuitenkaan, kun kolmatta kiertoa aloitellaan. Vähän myöhään kai tämä lasten teko jätettiin, kun odoteltiin sitä oikeaa aikaa.

Minun rivini olisi tällainen:
Larissa..........kp 5/30-35.............yk 3...........2.haaveissa
 
Huh huh mikiä ilta ja yövuoroputki takana. On ollut pakko tehdä ylimääräisiä öitä, kun sijaista ei saatu. No, tulipa ainakin tunteja ja päivärytmi siitä syystä aivan sekaisin. Pitänee mennä tänäyönä nukkumaan joskus pikkutunneilla, niin saisi rytmiä kääntymään.

Menkat alkaa olemaan loppusuoralla ja saakin alkaa jälleen miettimään tositoimia :)

Hyvää yötä :wave:
 
Sain tänään sairaslomaa, polveni takia, joka kipeytyi viime viikon maalausurakassa..

Vein työpaikalle lapun.. Ja minkä vastaanoton sain.. Lähdin itkien pois.. En tiedä kuinka kauan minä jaksan tällaista. Kohta oon ollut kahdeksan kuukautta kyseisessä työpaikassa, oppisopimuksella..

Mutta mikään, minun panos ei riitä. Mä jään ylitöihin, jos pyydetään. Maalaan seinät, vaikka kiitosta en saakaan. Kaiken yritän tehdä niin hyvin kuin osaan.. ja mistään ei oo asiakkaat valittaneet.

No joo.. Jospa se tästä..
 
mä näin niiiin ihanan ja sulosen 5 päivää vanhan vauvan tänään.. omakin tuntui jo niin isolta verrattuna siihen..ja sit vielä yhden tutun joka oli raskaana.. huoh.... tuntuu en sydän pakahtuu ku ei oo vauvaa masussa.. :attn: ja ku pelkään et en saa sitä sinne tai sit saan keskenmenon.. ekasta ei osannu mitään tollasia pelätä, ku kaikki tapahtu niin nopeesti..
 
marjonetti: 30.9.2009 ois tarkoitus valmistua.. Ja kyl nykyinen pomo ottais asian ehkä ihan jees, jos on hyvällä tuulella.. Tai sit todella huonosti.. Mutta se on minun oma asia..

En uskonu helmikuussa, että hän on tuollainen. Yksi pomo ja se on hirveä.. Kyllä me muuten tullaan ihan hyvin juttuun.. Mutta sitten, kun tapahtuu noita tilanteita, niin todella kivaa!
 
marjonetti ja muutkin, minun työ ei ole kovin naisellista, mutta haastavaa. Tai oikeastaan, naisia on tällä alalla jo suhteellisen paljon. Olen teollisuusvartija ja kiertelen koiran kanssa erinäisissä paikoissa yön aikana. Päivisin vuorot on suurissa kauppakeskuksissa ja vastaavissa paikoissa. Raskaana ollessa tein toimistolla hommia, mutta pidän kieltämättä kenttätyöstä enemmän.

Ostin tänään ensimmäisen paketin ovistikkuja ja opettelen tässä kierrossa niitä käyttämään. Katsotaan nyt, miten onnistun.

Nyt on viikon loma valvomisen jälsiltä ja sen käytän mielelläni kodin kunnostukseen ja pihatöihin :wave:
 

Yhteistyössä