* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

minttu80: ukko haluaa hakea herkän testin vielä tänään. säästin sen aamupissan kun vähän epäilinkin moista. mutta varmaan tuolla ens viikolla joskus alkuviikosta ajattelin vielä testata. mulla on oikeastaan toi ensimmäinen muksu vaan tullut ihan kunnollisella plussalla. se kun oli vähän "vahinko". olin 17 vuotias ja varmaan kun alko olla jo melkein 2 viikkoa myöhässä niin testasin. muut sitten on tulleet haamulla, 4 yhteensä. yksi ihan kunnollinen muksu, kaksi keskenmenoa ja yhden keskeytin. noissa keskenmenoissakin kyllä olen tehnyt testin tosi aikaisin ja viiva on vahvistunut ihan siinä missä tuolla nuoremmalla muksullakin, en huomannut mitään eroa.
 
annamanna: ok,etä kaipa mäkin uskallan uskoa haamuun :)
Kiva että melkein samoilla päivillä mennään :flower:
Mulla on ennestään kolme lasta,joten nelosta nyt sitten pukkaa,kunhan kaikki menis hyvin ja tarrasukkia sullekin :heart: :heart:

Mitä testiä suosittelisit mulle??
Onko susta joku erityisen hyvä testi....

Ilmoitele sit mitä sun testit näyttää =)
 
minttu80: mä sanoisin että apteekin oma testi on aika hyvä. tuo oli se prisman halpis testi millä tein, mutta apteekin omalla oon aikaisemmin tehnyt ja kokenut sen hyväksi. ajattelinkin käydä sellaisen seuraavaksi hakemassa. mullakin ennestään on 2 lasta (ensimmäinen on mun edellisestä liitosta ). kolmatta siis tehdään :)
 
Oikein paljon onnea annamanna ja minttu ihanaa että saatiin lisää plussia :flower: :flower: Saat laittaa minutkin plussanneisiin kyllä se jo sen verran varmaa on. Testaan vielä apteekin omalla testillä maanantaina kun mä haluun nähdä oikein vahvan plussan. Kannatti AnnaManna päätää et oot raskaana täs kierros. Mä taas oli varannu jo ajan Gynelle tarkastukseen kun ei tärppää, mut nyt sit sain sen perua =)
 
Tämä on ihana plussausten viikkojono! :heart: ++++++++++++ :heart:

Nyt vaihdan toiseen huoneeseen toiselle koneelle :D

Onnea kaikille vielä jännääjille, itsellekkin;=)

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Plussakimput ilmaan, yhden plussa :flower: :n otan itselleni onnea tuomaan;=)

:D , :wave:
 
MAHTAVAA, MITEN PALJON PLUSSANNEITA!!!!!!!!!

ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ KAIKILLE VAUVAMASUILLE :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Minulla nyt kp3 ja täysi katastrofi niagara edelleen...kyllä paikat puhdistuu tällä menolla totaalisesti :LOL: :LOL:
Aloitin dieetin eilen, kymmenen kiloa pois olisi ihan nasta juttu, enempää nyt ei tarvitsisikaan. Aloitin taas myös syksyharrastukseni, kävelylenkit.
Kumma, kun kävelyyn ja liikkumiseen voi tulla semmonen himo aina syksyllä. Hyvä juttu tietty. Kai se on sitä oman ajan hakemista toisaalta, eli yhdistyy huvi ja hyöty samalla :saint: Hyvä minä!

Päätin kuitenkin pysytellä vielä mukana ja siirryn tuonne viikolle 44. Ei täältä näköjään niin vain pääse irti :) Mutta ihanan moni täältä siirtyy odottajiin. Viikko 40 oli siis tosiaan hedelmällinen.... =)
 
kunpa itsekin uskaltaisi jo ilakoida :)

Sellaista piti kyselemäni:Mikä testi on paras?Siis raskaustesti?

Mulla oli kotitestin herkkä testi...näytti vaan sitä haamua...

Ja kumpi on herkempi,joka mittaa sitä 10hcl/ll vai 25hc/ll(noita kirjaimia en muista mitkä on perässä...)...eikö se 10 näytä herkemmin sen hormooni,että kai mun pitäis sit herkällä testata viä,tuskin toi 25 näyttää viä mitään...

Kumpaa määrää mittaa toi apteekin raskaustesti siis kuin herkkä on?

Entäpä onkohan noi vilja testit hyviä jotka on jopa alennuksessa tuolla...hmm?

Kiitti vastauksista! :flower: =) :heart:
 
minttu80: musta se prisman on herkkyyttä 25. kävin just hakemassa apteekista sen (paskan ) aconin testin, jonka herkkyys on 10. teen sen kyllä vasta maanantaiaamuna. ei ollut siellä niitä apteekin omia kun oli joku hyvin pieni apteekki. niin ja se apteekin omakin mun mielestä on herkkyyttä 25.
 
kotirokki
Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa ja iloinnut kaikkien plussanneiden puolesta. Nyt vasta tajusin et voisin tosiaan ihan kirjoittaa ne onnittelut, ellette osaa lukea ajatuksia :D Siis tosi hienoa AnnaManna ja Minttu :heart:
"Osanottoni" pudonneille :'(
Nähdään odotuspuolella =) Odotus onkin sitten vielä pitkä...

 
Myöhäiset/aikaiset moikat!Hoooaah |O (haukotus).Oltiin miehen kanssa syömässä ja vähän kavereiden luona istumassa.Mä en jaksanu olla,mies lähti baariin.Saas nähä missä kunnossa ja millon kotiutuu...Oli aikasta huppelissa jo 21 jälkeen,vaikka vasta vaille 8 mentiin ravinteliin..Onneks äitinsä ajaa taksia ja niin myös mun isä,että kyytejä on tarjolla :)

Niin siis,huomasin että tuhruttaa vain aamuisin.Päivisin ja iltaisin ei juuri ollenkaan.Tissit on nyt kipeytyny ja yks miehen kavereista kysy,jota en oo pitkilleen nähny,että oonko raskaana ja hetkisen päästä; vai lihonu?! :eek:
Sanoin kyllä miehellekin,mutta eipä tuo reagoinu mitenkään ihmeemmin..
Join jonkin verran,en humaltunu ja alkoi tuolla alamahassa nippailla...öö n. 1,5h sitten..Lopetin siihen.Enpäs taas tiedä,siis tämän takia tänne vielä tuppauduin...Voihan olla (ja varmaan onkin) että kun tästä koneelta joudan tuonne veskiin,niin hulahdus vain ja täti kylässä!
Nyt pakko lähtee meikin pesulle ja tarkistamaan vessaan mikä onpi tuomio!
Öitä!

Onnea kovasti paljo kaikille plussanneille!!!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

Lauantai 6.10.07

Tinttara84..........kp26/16-29....yk55.....ensimmäinen haaveissa
sitruu................kp 28/27-29..yli 4 vuotta...toinen haaveissa
Kvart Över.........kp 31/28-34.....yk 7..........esikoinen haaveissa
Ihaa82...............kp 32/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa

haamuilijat:
Minttu80


plussanneet :heart:
Nasu79
AnnaManna
kotirokki
Bamse
Kaa
escina

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
arabel
Pantalaimon
Futuremami
Anskuliini83
Bayan Fare
TöpöTupsukorva
Karpalo67
Nanna81
Matarena
Pupuvaimo
pikkumyy42



 
Pudotusta, kirkkaan punainen ferrari saapui yöllä, yritys jatkukoon nyt paremmalla onnella! :saint: , :heart:

Illalla jo arvelin tädin saapuvan ja heti puolen yön jälkeen oli meillä :D

yöllä vitut......, mutta nyt taas mieli jo etiäpäin!!! :heart: :D

Nyt töihin hetkeksi, heippa ja onnea loppuhaaveilijoille varsinaisten plussien saamiseksi!

:flower: :flower: :flower: +++++++++++++++++

Terveisin -myy- :heart: :wave:
 
Ja täälläkin niagara.Noh,eipä ees kamalasti ota päähän,soitanpahan tiistaina polille ja jospa jo oviksen tienoilla tapahtuis jotain,ettei nyt kuitenkaan ihan kamalan pitkälle veny..

:hug: muillekin tippuneille ja nokka kohti uutta yritystä! :flower:
 
Täällä liittyy yks kahden viivan omistaja!!!! Kolme haamua testasin ja neljänteen testiin tuli perjantai päiväll kunnon tasavahva plussaviiva. :heart: Nyt mentäisiin sitten jo rv.5. Millä viikoilla te muut olette? Entä mistä päin olette?
Tämä viikko ollut todella plussainen! ONNEA aivan älyttömästi kaikille plussanneille!!! Ja suuuuren suuri hali kaikille tässä kierrossa tippuneille! :heart: :heart: :heart:
 

Sunnuntai 7.10.07

sitruu................kp 29/27-29..yli 4 vuotta...toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 33/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa

haamuilijat:
Minttu80


plussanneet :heart:
Mission
Nasu79
AnnaManna
kotirokki
Bamse
Kaa
escina

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
Tinttara84
Kvart Över
arabel
Pantalaimon
Futuremami
Anskuliini83
Bayan Fare
TöpöTupsukorva
Karpalo67
Nanna81
Matarena
Pupuvaimo
pikkumyy42
 

Yhteistyössä