**Piinaviikko 22**

caeza
lumiuni: voihan se hyvinkin olla että se viiva sitten vahvistuu...minä olisin sinuna kai jo menossa apteekkiin juoksujalkaa hakemaan semmosta erittäin herkkää testiä..esim aconilla on..reagoi on 10iu:.. mikästuon tekemäsi testin vahvuus on??? IHANAA jos saattaisiin useampi plussa kehiin..

täällä menossa jo yk 4 että hieman alkaa suurin into testaamiseen laantua..vaan innolla jo odotan huomenna tulevaa postia =)

2 edellistä plussaa justiinsa sain päiväunille =)

valkkaria muuten tulee lisääntyvissä määrin kokoajan...kp 30 menossa...
hyvä vai huono asia..?
 
Mouse
Mul tänään kp 30, eli listalla mun kp yhen jäljessä. Korjasin päivän oikein ao. eilisen listaan.

Mouse

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:07 Annuli81 kirjoitti:
Sunnuntai 27.5

Cruella DeVille..kp 23/28..............yk ?.........? toiveissa
Syliapina..........kp 24/28..............yk1.........1. toiveissa
Tiiti..................kp 25/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Lumiuni............kp 25/28-30..........yk 1........1. toiveissa
Päkä................kp 26/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Vilja.................kp 27/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka..........kp 27/35...............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde .....kp 28/28...............yk 12......3. toiveissa
Amalia.............kp 28/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 29/29-33..........yk 6........1. toiveissa
nanna81...........kp 28/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81...........kp 29/28-35..........yk 2........1. toiveissa
caeza...............kp 29/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.............kp 30/28-35.........yk 2.........1. toiveissa
Myrsyli.............kp 31/28-32..........yk?..........1.toiveissa
Alisa................kp 31/32-34..........yk 6.........1. toiveissa
Miuku79...........kp32/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Gataa..............kp 37/37-39..........yk 3.........1. toiveissa


Pudonneet :hug: :
Inkku 83
Nappi

Haamuilijat: :flower:
Hissukka
 
Heipä hei....

Vieläkö mahtuu mukaan jännäämään ???!!!

Minulla on nyt kierto 24/28. Olin niiiiiiiiiin vakaasti taas päättänyt etten tule tänne jännäilemään....mutta minkäs mahdat :headwall: heti kun loppusuora häämöttää niin on pakko tulla ;) !!!

Me olemme olleet yli 1,5 vuotta TJOT-linjalla mieheni kanssa ja nuorimmainen on reilu 2,5 vuotta...-niin olen jo tottunut että "ainahan" se täti sieltä tuleepi...mutta jännittää se kumminkin B) . Me olemme lähdössä viikonloppuna reissuun niin sekin vähän jännittää, että tietysti se täti tulee sinne mukaan häiritsemään...mutta jos ei sitä tätiä ole pe mennessä kuulunut, niin täytyypi testailla sitten...

Kovasti Plussia Kaikille :wave: :wave: :heart: :heart:
 
Hissukalle vielä: Minä olen Apteekin Omalla 5 kertaa plussannut ja KYLLÄ tuo minusta plussalta näytti :heart: eli jos se viiva tuli ihan määrä ajan kuluessa niin kyllä jo ONNITTELISIN SINUA :heart: :heart: :heart: !

Viimeksi testasin juuri kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, niin tuollainen haalea mutta ihan selkeä viiva tuli....ja tuolla se juuri nukkuu päikkäreitä makkarissa. :heart: =)
 
Minäkin tipuin... Aamulla oli jo lämmöt tippuneet joten osasin varautua niin ei tullut sit niin suurena yllärinä... Ei muuta ku heinäkuuta odottelemaan... Paljon plussaonnea teille muille vielä!!!! :flower: Peukut on pystyssä teidän´puolesta :)
 
Iltaa!

Täälläkin kyllä näyttää siltä, että joudun heinäkuulle piinailemaan seuraavan kerran. :\|
Mieli vain avoimena jälleen ja uusia tuulia odottelemaan.
Plussia muille jännääjille vielä =)

-Tiiti-
 
caeza
halaukset tippuneille, kylläpäs meidän porukka vähenee nopeaan tahtiin...ettei vaan itsellekkin täti kurvaisi huomenissa kylään *potkii pois* nähtäväksi jää...

plusatuulia meille kaikille, vielä 12h ja testit saapuu...
 
Olen pysytellyt poissa täältä, jottei testauskuume kasva liikaa ;)

Pari testiä on silti tullut tehtyä, negaa näyttää. Nyt alkoi tuhruilu, poikkeuksellisen aikaisin viime kiertoja ajatellen, mutta katsotaan nyt miksi se siitä muuttuu. (Tädiksi varmaankin, mutta ennen en luovuta toivoa, ennen kuin hanat on auki.) Kunhan vaan selviäisi, mä en meinaa enää jaksaa näitä epätietoisuusviikkoja!
 
Mouse
Negaa näytti täälläkin eilen, mutta vielä ei oo menkat alkanu. Tuttuja oireita on kyllä; rinnat kipeät, päänsärkyä pari päivää sit jne. Eli luultavasti punaiset päivät on kohta käsillä :(. Mutta, pieni toivon kipinä vielä elää..

Halaus pudonneille ja onnea plussanneille/haamuilijoille! Ja muille tsemppiä!
 
tiistaita kaikille =) ja onnittelut haamuilijoille :flower: ja :hug: pudonneille. oliki aika paljon tullu tippuneita :/ tsemppiä teille seuraavaan kiertoon. oma olo ei ihmeempi eli ei pahemmin oireita. ehkä välillä vähän ellottaa ja sitte hajut on voimakkaampia ja suuta kuivaa älyttömästi. alamahaa vähän juilii ja maha sekas mut sepä voi tietää kyllä tädin tuloa. jos mitään ei kuulu vois ehkä tossa perjantaina testailla. onkos muita kekä sillon meinaa testailla? olikps se tirlittan vai who kellä sama kp ku mulla et millos meinasit testailla? B)
 
caeza
täälläkin testattu..ja puhdas nega!

massu hieman sekaisinja tisut arat..niinkun aina ennen menkkoja...montako meitä vielä on mukana piinailemassa?

uuen testin varmaan teen huomen aamuna, ellei täti sitten saavu ennen sitä..olen varannu testin per aamu, seuraavaksi 5 aamuksi...=)

hullua? elämä on...=)

ainiin, pinna on todella kireellä..odotusta, jännitystä vai mitä lie?
 
Pahoittelut tädin yllättämille :( :flower: :hug:

Ja onnea testaamista odottaville... =)

Lumiuni, minä tein kp25 alkaen kolme haamua Aconilla ja eilen (kp28) vielä yhden Apteekin omalla. Nyt alan jo uskoa että raskaana ollaan. :D Tämän perusteella sulla näyttää siis oikein hyvältä... :whistle: =) Itse uskoin kun sain viivan tuohon Apteekin omaan, kun se on käsittääkseni aika luotettava testi. Mutta kyllähän ne Aconitkin sitten oikein näytti...
 
Heipsis kaikki

Voisin tänne liittyä matti myöhäsenä, jos teille vielä sopii? Ja varmaa ens kierto sit vois iha alusta asti vaihtaa kuulumisia.
Kp tänää 26/28, yk3 ja mulle kolmas, miehelle eka toiveissa. Noi tyttäret on 07/03 ja 02/05 syntyneet.

Luulen vakaasti oviksen olleen enne kp14..ehkä n. 10-13, sillo ainaki nippailut ja limat, joskaan ei kauheen paksut. Tän kierron oon ollu neuroomatta, ei mehuja, ei pakkoyrittämistä makkarin puolella ja ukolle en oo höpötelly mitää, ressaantuu vaan. Hyvin iisist ollu, että ei pitäs ainakaa henkisen puolen vaikuttaa tärppiin nyt. MUTTA, kuten näkyy, kierto lopuillaan, toiveet nousee ja ajatukset alkaa liitämään :headwall: . Ja vaikka kuinka yrittäs, ni tänne mä kampeen kuumeilemaan, kun lapset nukkuu :whistle: . Ai, tuli mulla kp20-21 isot mällit kirkasta limaa, mahan vihlas pariin otteeseen aika ikävästi. Ajattelin että ovis ois ollu myöhässä, koska viim kierros ovuloin myöhään ja kierto veny 35 pävään, mutta en oikein tiiä, ku menkkaoireita kuiteski on ilmassa nyt, ollu jo pari päivää. Lämpöjen mittailunki jätin tältä kierrolta, että ei stressaantus.. Joten en voi niiden perusteella sanoo.

No, eiköhän tässä ollu iha riittävästi :/ , oon aika puhelias tyyppi, joten suokaanne anteeksi :D .

Suuresti plussatuulia kaikille :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart:
 
caeza
hissukka..koska sulla oli ovis? ja millä testasitkaan..kuinka herkällä siis? mulla oli ovisplussat tossa kp 19 joten oviksen oletan tapahtuneen tossa kp20 tai 21 ja nyt siis menossa kp 31 ja negat testattu....
 
Caeza ovis oli kp13 (oireista päätellen, en testannut) ja ekan haamun sain kp25. Testasin silloin Aconin 10-herkkyyksisellä testillä. Haamun sain samalla testillä myös kp26 ja kp27, sitten kp28 testasin Apteekin omalla ja haamun sain taaskin. :D Kaikki haamut on kyllä olleet niin selkeitä, ettei ole tarvinnut miettiä onko siinä viivaa vai ei, vaan kyllä siinä on ollut. =)

Mutta tuosta päätellen olisin saanut ekan haamun 12 päivää oviksesta, eli sulla on vielä hyvinkin toivoa saada se kaivattu toinen viiva muutaman päivän päästä. =) Odotus on vaikeaa, tiedetään.... :D (viisi haamua testanneena :whistle: )
 
TIISTAI 29.5

Tirlittan.............kp25/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Cruella DeVille..kp 25/28..............yk ?.........? toiveissa
neIHM..............kp25/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 26/28..............yk1.........1. toiveissa
Lumiuni............kp 27/28-30..........yk 1........1. toiveissa
Vilja.................kp 29/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Amalia.............kp 30/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 31/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 31/32?.............yk 4........3. toiveissa
Alisa................kp 33/32-34..........yk 6.........1. toiveissa
Miuku79...........kp34/28-58...........yk 4.........1 toiveissa


Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81

Haamuilijat:
Lumiuni

Plussanneet:
Hissukka

<br><br>
 
caeza
vielä ainakaan tuo plussajono ei ole kamalan pitkä..sais useampi liittyä joukkoon...vielä taitaa olla reilu 10 piinailijaa...joten plussatoiveitakin sitten on..ja meidän viikolla on menossa vasta tiistai =)
 
caeza
mehän meinataan kerrassaan tipahtaa koko kartalta pois!
*nostaa*

mä sain sitten tolla aconin kasetti testillä roskinhaamun =) vaikka ei kai niitä lasketa, mutta tyhjää parempi sekin *on onnellinen*

mites muilla?? testaako kukaan mun kaverina huomen aamuna??? tietty sillä varauksella ettei täti ehätä ensin...
 

Yhteistyössä