Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Minttumaari*, post: 30451626, member: 129761"]</p><p>Mä tuun kanssa tänne ruotimaan fiiliksiä, kun kovasti tekee mieli analysoida näitä piinapäivinen tuntemuksia. Lisäksi viime kierrossa olleen kemiallisen (tai varhaisen keskenmenon ?) jälkeen jäi harmittamaan kun en merkannut koska mitäkin fiiliksiä ilmaantui.</p><p></p><p>En oo tikuttanut ovista, joten ihan limojen perusteella päättelin ovulaatioajan. Jos päättely on oikein, niin pupuilua olisi ollut yhden kerran oikeaan aikaan, sekin aika myöhään. Eli yhden kerran varassa olisi onnistuminen tälläkertaa. </p><p></p><p><strong>DPO -1</strong> ei mitään tuntemuksia etukäteen, limoista olin hiukan päätellyt, että lähellä ollaan, mutta ei mitään selkä tai alavatsa fiiliksiä kuitenkaan. Rinnat on kyllä nippaileet, mikä ei ole lainkaan tyypillistä mulle. Halut korkealla, mutta mies on super väsynyt koulutusviikosta. Illalla selkeät ovislimat ja pettymys on suuri.</p><p><strong>DPO 0 </strong>Selkeä ovislima jatkuu, pupuilua illalla. Toivottavasti ei liian myöhään. Ainoa merkki oviksesta on lima, tikkuja en käyttänyt tässä kierrossa.</p><p><strong>DPO 1 </strong>Nenä tuntuu tukkoiselta. Illalla alkaa runsas juokseva valkovuoto. Mietin menikö ovispongaus sittenkin pieleen ja on vasta tuloillaan? Uneton alkuyö.</p><p><strong>DPO 2</strong> Runsas juokseva valkovuoto jatkuu, koko alakerta tuntuu ihan märältä. Kohdunseudulla lievää (painon)tunnetta.</p><p><strong>DPO 3 </strong>Eipä juuri mitään tuntemuksia. Mikroskooppisen pientä paineen, kosteuden ja lämmöntunnetta kohdun seudulla ja ihan hetki vihlontaa. Vasemmassa rinnassa kaksi punaista laikkua. Mulla ei koskaan paitsi raskauden aikana ole ollut finnejä rinnassa, selässä tai kaulassa. Juoksevaa valkovuotoa edelleen.</p><p><strong>DPO 4</strong> Yöllä taas unettomuutta sekä vihlontaa alavatsalla ja selässä. Mietin, että toiveilenko nyt vaan. Tukka on rasvoittunut ja leuassa on hormonifinnejä. Siinä ei kyllä ole mitään kummallista.</p><p><strong>DPO 5 </strong>Samat oireet kuin DPO 3, Iho parempi. En usko, että olis plussakierto. Paitsi onhan tuola ihan tietty kohta joka "nippaa". Eli voi siellä jotain ollakin =) Illalla vatsa sekaisin ja huono olo. Hermostuin mieheen ihan totaalisesti - mutta siinä nyt ei ole mitään kummallista.</p><p><strong>DPO 6 </strong>Edelleen samat oireet kuin DPO 3. Iho taas huonompi. Leuassa todella tulehtuneet hormonifinnit.</p><p><strong>DPO 7 </strong>Ei mitään oloja, ei vv, ei kosteudentunnetta.</p><p><strong>DPO 8 </strong> Joku satunainen vihlaisu kohdunseudulla, normaali valkovuoto, kosteudentunne. Illalla lämmöt 37,0.</p><p><strong>DPO 9 </strong>Kohdun seudulla painontunnetta. Merkillisen paljon huolestuneita mietteitä. Dementiaoireita ja herkkää hajuaisitia. Väsynyt ja kuumeinen olo.</p><p><strong>DPO 10 </strong>Kohdun seudun tuntemukset saavat epäilemään että tärppi olisi tullut - mutta rinnat eivät oireile mitenkään. Tunteet ailahdelleet kovasti. Närästys vaivannut jo useamman päivän.</p><p><strong>DPO 11</strong> Mietin koska testaisin. Kaapissa on kolme ovulaatiotestiä ja aion tarkistaa ensin sellaisella ja vasta sitten ostaa r-testejä. Ensin sellainen perus clearblue raskaana/ei raskaana tekstillä koska en halua tihrustaa viivoja ja sitten vasta esim. viikkoa myöhemmin viikkonäyttöinen. Mutta nämä siis vain siinä tapauksessa, että nuo kolme ovistestiä ensin antavat positiivisen tuloksen. Mutta enpä kuitenkaan edes tiedä tarvitseeko testata. Koska ne pissahädät alkavat vaivaamaan jos tärppi on tullut? Rinnat on nyt kuitenkin olleet hiukan kipeät, mutta ei mitään sellaista kuin esikoista odottaessa oli jo ennen plussatestiä. Silloin oli myös huimausta jonka muistan siitä kun jouduin tissikivun takia ostamaan uudet liivit ja meinasin pyörtyä sinne sovituskoppiin. Huimaustakaan ei siis ole ollut. Tunteet ovat ailahdelleet, mutta se voisi johtua myös siitä, että esikko on työstänyt hampaitaan ja olen nukkunut kovin huonosti koko viikon.</p><p>Äh. Mitähän mä oikein sekoilen. Paljon on oloja, mutta toisaalta niin paljon puuttuu, etten oikein itsekään ole vielä vakuuttunut. Tein illalla ovistestin ja se ainakin näyttää ihan silkkaa negaa. vv näyttää tyypilliseltä menkkoja ennakoivalta.</p><p><strong>DPO 12 </strong>Meillä on nyt kahtena aamuna ollut erimerkkiset voileipäkinkut aamiaisella ja kumpanakin aamuna olen joutunut sylkemään sen pois suusta pahan maun vuoksi. Apteekissa ei ollut sitä perusdigitestä, vain viikkonäyttöisiä. Teen vasta huomenna tilauksen ja tilaan sen siis jostain nettikaupasta. Dementia vaivannut jo useamman päivän.</p><p><strong>DPO 13</strong> Aamupahoinvointia. Ei oksua, mutta huippaa, vatsa on sekaisin ja mihinkään leivänpääliskinkkuihin en tod koske. Yöllä voimakasta vihlontaa kohdunseudulla. Olen iiiihan varma, että olen raskaana - mutta en uskalla tehdä testiä kun olen varma, että en saa siihen plussaa. Ei mitenkään neuroottista siis... No testi on nyt kuitenkin tilattu, saapunee huomenna tai ylihuomenna.</p><p><strong>DPO 14 </strong> Ei aamupahoinvointia. Väsyttää, mutta yöllä oli monta herätystä vauvan ja kipeän koiran vuoksi. Kovasti jännittää testaaminen. Jos testi tulee tänään, niin enpä tiedä uskallanko sitä vielä tänään käyttää.</p><p><strong>DPO 15 </strong>Ei aamupahoinvointia tai muitakaan oloja. Ei toisaalta myöskään merkkiäkään, että kuukautiset olisivat alkamassa. Sisimmässäni olen ihan varma, että tärppi on tullut. Ostin apteekin raskaustestin johon tulee viiva, mutta haalea ja ilmestyy kovin hitaasti. </p><p><strong>DPO 16</strong> Myöhemmin illalla vielä katselin tuota testiä ja kyllä siinä ihan kunnollinen viiva on. Nyt kuitenkin aamulla vuoto onkin alkanut. Ei mitään tiputtelua vaan näyttää siltä, että tästä tulee kp 1. Tää on nyt sitten toinen varhainen keskenmeno / "kemiallinen" perättäisissä kuukausissa. </p><p>Mietin syytä miksi näin kävi. Mulla on vasta 6 kk edellisestä synnytyksestä -ehkä paikat eivät ole ehtineet toipua. Valitettavasti mun kohtu kaavittiin synnytyksen jälkeen kun istukka ja lisäistukka eivät lähteneet irti. Pelkään että siinä olisi joku mennyt vikaan. Viimekuussa tunsin ikävän vihlaisun rajulla joogatunnilla ja tällä kertaa eilen kauppakasseja kantaessa.</p><p>Vuoto loppui aamulla, mutta näyttää siltä, että huomenna olisi kp 1.</p><p><strong>DPO 17 </strong> Ei ole hanat auenneet uudelleen. Tissit ovat edelleen pinkeinä. Mietin tuota kun aamupahoinvointi alkoi jo DPO 11, et olisko mahdollista, että tämä olisi alkaut kaksoisraskautena ja että se toinen olisi mennyt kesken? Mulla ei kyllä enää ole aamupahoinvointia. Josko huomenna olisi ne netistä tilatut viikkonäyttöiset perillä ja pääsisin testaamaan uudelleen!</p><p>Iltaan mennessä vuoto ei ole alkanut uudelleen. Mitään varsinaisia raskausoireita ei ole, mutta kohdun seudulla vihloo ja rinnoissa tuntuu ikäänkuin salamaniskuja. + Väsyttää, mutta se nyt on ihan nortsia.</p><p><strong>DPO 18 </strong>Ei mitään muutosta tilanteessa. Raskausolot ovat vähentyneet selvästi - mutta eivät ihan kokonaan poissa joten pelkistä oloista en osaa sanoa mitään. Pahoinvointi loppui jo useampi päivä sitten. Vuoto ei kuitenkaan ole jatkunut. Toisaalta viime kierrossakin testailin haamuja yli kaksi viikkoa ennen kuin vuoto alkoi, eli joku viivästys siinä tuli silläkin kertaa.</p><p></p><p>Tei nyt illalla digin ja onneksi siihen tuli vakuuttava raskaana 2-3. Nyt vihdoin-vihdoin pääsee ilmoittautumaan tuonne elokuisiin :heart:</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Minttumaari*, post: 30451626, member: 129761"] Mä tuun kanssa tänne ruotimaan fiiliksiä, kun kovasti tekee mieli analysoida näitä piinapäivinen tuntemuksia. Lisäksi viime kierrossa olleen kemiallisen (tai varhaisen keskenmenon ?) jälkeen jäi harmittamaan kun en merkannut koska mitäkin fiiliksiä ilmaantui. En oo tikuttanut ovista, joten ihan limojen perusteella päättelin ovulaatioajan. Jos päättely on oikein, niin pupuilua olisi ollut yhden kerran oikeaan aikaan, sekin aika myöhään. Eli yhden kerran varassa olisi onnistuminen tälläkertaa. [B]DPO -1[/B] ei mitään tuntemuksia etukäteen, limoista olin hiukan päätellyt, että lähellä ollaan, mutta ei mitään selkä tai alavatsa fiiliksiä kuitenkaan. Rinnat on kyllä nippaileet, mikä ei ole lainkaan tyypillistä mulle. Halut korkealla, mutta mies on super väsynyt koulutusviikosta. Illalla selkeät ovislimat ja pettymys on suuri. [B]DPO 0 [/B]Selkeä ovislima jatkuu, pupuilua illalla. Toivottavasti ei liian myöhään. Ainoa merkki oviksesta on lima, tikkuja en käyttänyt tässä kierrossa. [B]DPO 1 [/B]Nenä tuntuu tukkoiselta. Illalla alkaa runsas juokseva valkovuoto. Mietin menikö ovispongaus sittenkin pieleen ja on vasta tuloillaan? Uneton alkuyö. [B]DPO 2[/B] Runsas juokseva valkovuoto jatkuu, koko alakerta tuntuu ihan märältä. Kohdunseudulla lievää (painon)tunnetta. [B]DPO 3 [/B]Eipä juuri mitään tuntemuksia. Mikroskooppisen pientä paineen, kosteuden ja lämmöntunnetta kohdun seudulla ja ihan hetki vihlontaa. Vasemmassa rinnassa kaksi punaista laikkua. Mulla ei koskaan paitsi raskauden aikana ole ollut finnejä rinnassa, selässä tai kaulassa. Juoksevaa valkovuotoa edelleen. [B]DPO 4[/B] Yöllä taas unettomuutta sekä vihlontaa alavatsalla ja selässä. Mietin, että toiveilenko nyt vaan. Tukka on rasvoittunut ja leuassa on hormonifinnejä. Siinä ei kyllä ole mitään kummallista. [B]DPO 5 [/B]Samat oireet kuin DPO 3, Iho parempi. En usko, että olis plussakierto. Paitsi onhan tuola ihan tietty kohta joka "nippaa". Eli voi siellä jotain ollakin =) Illalla vatsa sekaisin ja huono olo. Hermostuin mieheen ihan totaalisesti - mutta siinä nyt ei ole mitään kummallista. [B]DPO 6 [/B]Edelleen samat oireet kuin DPO 3. Iho taas huonompi. Leuassa todella tulehtuneet hormonifinnit. [B]DPO 7 [/B]Ei mitään oloja, ei vv, ei kosteudentunnetta. [B]DPO 8 [/B] Joku satunainen vihlaisu kohdunseudulla, normaali valkovuoto, kosteudentunne. Illalla lämmöt 37,0. [B]DPO 9 [/B]Kohdun seudulla painontunnetta. Merkillisen paljon huolestuneita mietteitä. Dementiaoireita ja herkkää hajuaisitia. Väsynyt ja kuumeinen olo. [B]DPO 10 [/B]Kohdun seudun tuntemukset saavat epäilemään että tärppi olisi tullut - mutta rinnat eivät oireile mitenkään. Tunteet ailahdelleet kovasti. Närästys vaivannut jo useamman päivän. [B]DPO 11[/B] Mietin koska testaisin. Kaapissa on kolme ovulaatiotestiä ja aion tarkistaa ensin sellaisella ja vasta sitten ostaa r-testejä. Ensin sellainen perus clearblue raskaana/ei raskaana tekstillä koska en halua tihrustaa viivoja ja sitten vasta esim. viikkoa myöhemmin viikkonäyttöinen. Mutta nämä siis vain siinä tapauksessa, että nuo kolme ovistestiä ensin antavat positiivisen tuloksen. Mutta enpä kuitenkaan edes tiedä tarvitseeko testata. Koska ne pissahädät alkavat vaivaamaan jos tärppi on tullut? Rinnat on nyt kuitenkin olleet hiukan kipeät, mutta ei mitään sellaista kuin esikoista odottaessa oli jo ennen plussatestiä. Silloin oli myös huimausta jonka muistan siitä kun jouduin tissikivun takia ostamaan uudet liivit ja meinasin pyörtyä sinne sovituskoppiin. Huimaustakaan ei siis ole ollut. Tunteet ovat ailahdelleet, mutta se voisi johtua myös siitä, että esikko on työstänyt hampaitaan ja olen nukkunut kovin huonosti koko viikon. Äh. Mitähän mä oikein sekoilen. Paljon on oloja, mutta toisaalta niin paljon puuttuu, etten oikein itsekään ole vielä vakuuttunut. Tein illalla ovistestin ja se ainakin näyttää ihan silkkaa negaa. vv näyttää tyypilliseltä menkkoja ennakoivalta. [B]DPO 12 [/B]Meillä on nyt kahtena aamuna ollut erimerkkiset voileipäkinkut aamiaisella ja kumpanakin aamuna olen joutunut sylkemään sen pois suusta pahan maun vuoksi. Apteekissa ei ollut sitä perusdigitestä, vain viikkonäyttöisiä. Teen vasta huomenna tilauksen ja tilaan sen siis jostain nettikaupasta. Dementia vaivannut jo useamman päivän. [B]DPO 13[/B] Aamupahoinvointia. Ei oksua, mutta huippaa, vatsa on sekaisin ja mihinkään leivänpääliskinkkuihin en tod koske. Yöllä voimakasta vihlontaa kohdunseudulla. Olen iiiihan varma, että olen raskaana - mutta en uskalla tehdä testiä kun olen varma, että en saa siihen plussaa. Ei mitenkään neuroottista siis... No testi on nyt kuitenkin tilattu, saapunee huomenna tai ylihuomenna. [B]DPO 14 [/B] Ei aamupahoinvointia. Väsyttää, mutta yöllä oli monta herätystä vauvan ja kipeän koiran vuoksi. Kovasti jännittää testaaminen. Jos testi tulee tänään, niin enpä tiedä uskallanko sitä vielä tänään käyttää. [B]DPO 15 [/B]Ei aamupahoinvointia tai muitakaan oloja. Ei toisaalta myöskään merkkiäkään, että kuukautiset olisivat alkamassa. Sisimmässäni olen ihan varma, että tärppi on tullut. Ostin apteekin raskaustestin johon tulee viiva, mutta haalea ja ilmestyy kovin hitaasti. [B]DPO 16[/B] Myöhemmin illalla vielä katselin tuota testiä ja kyllä siinä ihan kunnollinen viiva on. Nyt kuitenkin aamulla vuoto onkin alkanut. Ei mitään tiputtelua vaan näyttää siltä, että tästä tulee kp 1. Tää on nyt sitten toinen varhainen keskenmeno / "kemiallinen" perättäisissä kuukausissa. Mietin syytä miksi näin kävi. Mulla on vasta 6 kk edellisestä synnytyksestä -ehkä paikat eivät ole ehtineet toipua. Valitettavasti mun kohtu kaavittiin synnytyksen jälkeen kun istukka ja lisäistukka eivät lähteneet irti. Pelkään että siinä olisi joku mennyt vikaan. Viimekuussa tunsin ikävän vihlaisun rajulla joogatunnilla ja tällä kertaa eilen kauppakasseja kantaessa. Vuoto loppui aamulla, mutta näyttää siltä, että huomenna olisi kp 1. [B]DPO 17 [/B] Ei ole hanat auenneet uudelleen. Tissit ovat edelleen pinkeinä. Mietin tuota kun aamupahoinvointi alkoi jo DPO 11, et olisko mahdollista, että tämä olisi alkaut kaksoisraskautena ja että se toinen olisi mennyt kesken? Mulla ei kyllä enää ole aamupahoinvointia. Josko huomenna olisi ne netistä tilatut viikkonäyttöiset perillä ja pääsisin testaamaan uudelleen! Iltaan mennessä vuoto ei ole alkanut uudelleen. Mitään varsinaisia raskausoireita ei ole, mutta kohdun seudulla vihloo ja rinnoissa tuntuu ikäänkuin salamaniskuja. + Väsyttää, mutta se nyt on ihan nortsia. [B]DPO 18 [/B]Ei mitään muutosta tilanteessa. Raskausolot ovat vähentyneet selvästi - mutta eivät ihan kokonaan poissa joten pelkistä oloista en osaa sanoa mitään. Pahoinvointi loppui jo useampi päivä sitten. Vuoto ei kuitenkaan ole jatkunut. Toisaalta viime kierrossakin testailin haamuja yli kaksi viikkoa ennen kuin vuoto alkoi, eli joku viivästys siinä tuli silläkin kertaa. Tei nyt illalla digin ja onneksi siihen tuli vakuuttava raskaana 2-3. Nyt vihdoin-vihdoin pääsee ilmoittautumaan tuonne elokuisiin :heart: [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KOIRA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
relaatio 1069
11 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Heikki Hiilamo: "Tapa, jolla julkisen terveydenhuollon kriisiin suhtaudutaan, pistää epäilemään, että joku suorastaan haluaa systeemin romahtavan"
Tänään 18:22
vierailija
17 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ja niin kilttilässä valmistaudutaan tulvaan
Tänään 16:56
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
SDP haluaa suomalaisille natziveron
Tänään 16:18
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
nyt nolottaa
Tänään 14:45
viisikymppinen isoäiti
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"Valtion koulukodit pidättää kehittämispäällikkö Jani Mélingin (vihreät) virasta epäselvien hankintojen takia"
Tänään 14:25
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Keskusta yrittää irtiottoa: verokevennyksiä hyvätuloisille
Tänään 14:20
Johnny Appleseed
6 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Yliopistot vaikeuksissa koska opiskelijat eivät osaa lukea: ”En jaksa, en osaa, en tiedä mitään, please help me”"
Tänään 14:20
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Eilen 15:28
Luettu: 880
Aihe vapaa
2.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 743
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 630
Aihe vapaa
4.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Eilen 09:55
Luettu: 463
Aihe vapaa
5.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 463
Aihe vapaa
6.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 458
Aihe vapaa
7.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Eilen 11:57
Luettu: 455
Aihe vapaa
8.
"Helena Koivu asettaa Kaksoiselämää-podcastissa ehdot tulevalle kumppanilleen."
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:04
Luettu: 366
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
relaatio 1069
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Relaatio 123
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti
6 min sitten
Aihe vapaa
5.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
7 min sitten
Aihe vapaa
6.
Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen vaihtoehtobudjetti on höttöä täynnä
11 min sitten
Aihe vapaa
7.
Onnenarpa ja Janne Antin
12 min sitten
Aihe vapaa
8.
Relaatio 614
17 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu