Piilari meni eilen yläluomen alle

kokeile jos vaikka saisit topsipuikolla käännettyä yläluomen sen verran että saisit otteen piilarista? ja juu, kyllä se kannattee poistattaa jos se ei sieltä tule pois esim. huuhtelemalla.
 
Nään joo, kun oikein kiskon yläluomea niin, että silmämunan ja luomen väliin jää rako, mutta en yllä kiskoon pois. Oon yrittänyt ujuttaa sen alemmaks hieromalla ja silmätipoilla mut siel se vaan sinnikkäästi pysyy.

Vanupuikolla oon kans koittanut, mutta en vaan osaa.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Nään joo, kun oikein kiskon yläluomea niin, että silmämunan ja luomen väliin jää rako, mutta en yllä kiskoon pois. Oon yrittänyt ujuttaa sen alemmaks hieromalla ja silmätipoilla mut siel se vaan sinnikkäästi pysyy.

Vanupuikolla oon kans koittanut, mutta en vaan osaa.
Kokeile pinseteillä tarrata siihen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Nään joo, kun oikein kiskon yläluomea niin, että silmämunan ja luomen väliin jää rako, mutta en yllä kiskoon pois. Oon yrittänyt ujuttaa sen alemmaks hieromalla ja silmätipoilla mut siel se vaan sinnikkäästi pysyy.

Vanupuikolla oon kans koittanut, mutta en vaan osaa.
Luulisi, että se kuivaan vanupuikkoon herkemmin tarrais. Voithan sä varmaan yhden yön nukkua ja katsoa, jos se aamuks ois siirtynyt, mutta pakko kai se sen jälkeen on ammattilaisella poistattaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samu:
Mä luulin kerran että toinen piilari oli pudonnut tai jotain, mutta myöhemmin se sitten löytyi just luomen alta...valui vaan esiin sieltä:D en tuntenut mitään.
Siskolle kävi niin, että tuli baarista kotiin ja kännipäissään luuli ottaneensa piilarit pois. Viiden päivän päästä toinen sitten valui esiin.
:xmas:
 
samu
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja samu:
Mä luulin kerran että toinen piilari oli pudonnut tai jotain, mutta myöhemmin se sitten löytyi just luomen alta...valui vaan esiin sieltä:D en tuntenut mitään.
Siskolle kävi niin, että tuli baarista kotiin ja kännipäissään luuli ottaneensa piilarit pois. Viiden päivän päästä toinen sitten valui esiin.
:xmas:
:LOL: mutta ei kai silmille käynyt mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Jahas, Majuri ehti jo poistaa loistoehdotuksensa. :LOL:
Onneksi mustat voivat korjata hävyttömyytensä
Mutta ei ollut hassumpi ehdotus. Mies kyllä nukkuu, mutta koira läähättää tossa vieressä... Sillä tosin on nuha ja en nyt näinä tautisina aikoina jaksaisi mitään koiraflunssaa potea. :D
 

Yhteistyössä