Piikkimattoilijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fakiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fakiiri

Vieras
Mitä tehdä, kun t-paita päällä piikit ei tunnu tarpeeksi ja ilman paitaa taas kipu ei helpota minuuttien kuluessa?

Ja toinen, että on on niskat jumissa ja päätä särkee, onko silloin järkevää käyttää piikkimattoa vai odottaa, kunnes päänsärky menee ensin ohi?

Alussa ne piikit tuntuukin, mutta kun käyttökertoja tulee lisää niin ei tunnu niin kivuliaalta. Ole vain rohkeasti ilman paitaa. Kihelmöi ehkä 5 minuuttiakin, mutta sitten on ihana olotila =)

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja fakiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Laita matto pehmeälle alustalle , esim sänkyyn.

Miten se siihen auttaa? Eikö ne piikit siinä tapauksessa paina niin kovasti ihoon?

No ei tietenkään, tollo.

Niin että mitä :o ? Tarkoitan kysymykselläni sitä, että jos alla on pehmeää, niin siinä tapauksessa piikit ei poraudu ihoon niin terävästi vai...piti siis oikein rautalangasta sitten alkaa sulle vääntämään asia, että tajuat...

Jos oot oikeen pehmeellä alustalla, paino jakaantuu tasasemmin ja osa kehosta saattaa jopa kannatella osaa sun painosta. Kovalla alustalla kellotat siinä piikkien päällä koko painolla ja painopiste voi olla esim alaselässä jollon pistely tuntuu kovemmalta siinä.
Tajusitko?

Raskaana ei saa mattoilla.

Piikit auttavat kahdella tavalla:
1)stimuloivat akupisteitä ja rentouttavat
2) stimuloivat kipupisteitä, jotka lähettävät aivoihin vietsiä kivusta ja näin aktivoivat elimistön omat kipulääkkeet, jotka ovat morfiinin kaltaisia aineita.

Ja siis pääsärkyisella ja hartiajumiselle erityisesti juuri suositellaan, auttaa noihin vaivoihin kuten myös unettomuuteen, issiakseen ja moneen muuhun juttuun nimimerkillä kokemusta on =)

Mä olen maton päällä sängyssä ja ilman paitaa, paita päällä piikit ei tunnu niin missään. Pehmeällä alustalla saan itse paremmin piikit painumaan myös ristiselkään, joka itselläni pahimmin jumittava paikka. Muutamaan kertaan on tullut nukahdettuakin maton päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja hilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Mulla ja matto aina sängyssä ja menen siihen ilman paitaa. Alusta saakka tehnyt näin.

sama täällä. Nukahdan siihen tosi nopeasti, vaikka ennen kärsin nukahtamisvaikeuksista!

Mulla ei ole nukahtamisen kanssa ollut koskaan ongelmia, ja maton kanssa vielä vähemmän. :laugh:

On paras joululahja minkä sain... :)

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Ja siis pääsärkyisella ja hartiajumiselle erityisesti juuri suositellaan, auttaa noihin vaivoihin kuten myös unettomuuteen, issiakseen ja moneen muuhun juttuun nimimerkillä kokemusta on =)

Ai sitä voi pitää pakaroiden ja reisien alueellakin, jos kerain issiakseen???

:)

Yhteistyössä