H
harmailija
Vieras
Minulla on tällainen tuttavuus.
Ensin oli tosi kiva ja ihana ja ajattelin että kiva saada uusi ystävä lisää
Vaan nyt on viimeisen vuoden aikana paljastanut niin karvansa että
Ei taida tuttavuutta kummempaa meistä tulla kuten esin antoi olettaa.
Hän kuittailee/piikittelee jos ei nyt joka käänteessä niin jokatoisessa,
ensin leikkii niin myötätuntoista ja ymmärtävää ja
pam sitten vasten kasvoja sanoo jotain tosi TÖKS.
Olen sanonut aiheesta hänelle suoraan että miksi näin tekee niin on nauranut että etkö kestä totuutta?
Totuutta?
Kun se t o t u u s voi olla mitä uskomattomin hänen mielestään.
Pari esimerkkiä,
värjäsin hiukseni,
värjäys epäonnistui kun pohjalla oli toinen eri sävy ja olin aika harmissani tuosta tilanteesta.
Kuljin huivi päässä jne
ja kaikille keille näytin hiukseni oli todellakin samaa mieltä,
niin tämä tuttavuus hakkui edelliset hiusvärini joita oli kaikki kehuneet mutta tämän epäonnistuneen hän kehui maasta taivaaseen asti :O
Toinen esimerkki että kävimme kaupassa,
ajoimme normaalisti parkkiruutuun automme.
Tulimme kaupasta niin automme toiseen kylkeen oli ilmestynyt hirveä klommo
Tilitin sitten tälle tuttavalle harmitusta kun nyt tuli lommo auton oveen kun olimme sinä viikonloppuna vielä menossa yksiin 60v juhliin ja vaikka nyt on vaan peltiä niin harmitti silti.
Mitä tämä tuttavuus toteaa,
-se riski nyt vaan on otettava jos autolla haluaa käydä kaupassa että joku kolhii se on vaan elämää.
Sitten jos hän tilittää minulla vastaavia asioita olen nyt ihan viimeaikoina alkanut kuittailemaan/piikittelemään takasinpäin.
Hän yksinkertaisesti vain suuttuu :O
Olen maininnut että huomaatko kun minä annan takaisinpäin sinä suutut mutta sinulla pitäisi olla oikeus kuittailla minulle päin,
hän ei ole huomannut ja ihmettelee mistä oikein puhun ja miksi minä olen niin ilkeä hänelle.
Mm tuosta auto jutustakin silloin sanoin hänelle heti tuon hänen kommenttinsa jälkeen että miksi pitää ilkeillä niin hänen vastaus oli vain että "totuushan se vaan on, jos et sitä kestä niin voi voi"
En siis vaan oikeasti ymmärrä, itse olen meidän kommunikoinnin jättänyt niin minimiin kuin vaan voi olla mutta aina välillä toki nähdään tuossa kun samalla asuinalueellakin asutaan.
Ensin oli tosi kiva ja ihana ja ajattelin että kiva saada uusi ystävä lisää
Vaan nyt on viimeisen vuoden aikana paljastanut niin karvansa että
Ei taida tuttavuutta kummempaa meistä tulla kuten esin antoi olettaa.
Hän kuittailee/piikittelee jos ei nyt joka käänteessä niin jokatoisessa,
ensin leikkii niin myötätuntoista ja ymmärtävää ja
pam sitten vasten kasvoja sanoo jotain tosi TÖKS.
Olen sanonut aiheesta hänelle suoraan että miksi näin tekee niin on nauranut että etkö kestä totuutta?
Totuutta?
Kun se t o t u u s voi olla mitä uskomattomin hänen mielestään.
Pari esimerkkiä,
värjäsin hiukseni,
värjäys epäonnistui kun pohjalla oli toinen eri sävy ja olin aika harmissani tuosta tilanteesta.
Kuljin huivi päässä jne
ja kaikille keille näytin hiukseni oli todellakin samaa mieltä,
niin tämä tuttavuus hakkui edelliset hiusvärini joita oli kaikki kehuneet mutta tämän epäonnistuneen hän kehui maasta taivaaseen asti :O
Toinen esimerkki että kävimme kaupassa,
ajoimme normaalisti parkkiruutuun automme.
Tulimme kaupasta niin automme toiseen kylkeen oli ilmestynyt hirveä klommo
Tilitin sitten tälle tuttavalle harmitusta kun nyt tuli lommo auton oveen kun olimme sinä viikonloppuna vielä menossa yksiin 60v juhliin ja vaikka nyt on vaan peltiä niin harmitti silti.
Mitä tämä tuttavuus toteaa,
-se riski nyt vaan on otettava jos autolla haluaa käydä kaupassa että joku kolhii se on vaan elämää.
Sitten jos hän tilittää minulla vastaavia asioita olen nyt ihan viimeaikoina alkanut kuittailemaan/piikittelemään takasinpäin.
Hän yksinkertaisesti vain suuttuu :O
Olen maininnut että huomaatko kun minä annan takaisinpäin sinä suutut mutta sinulla pitäisi olla oikeus kuittailla minulle päin,
hän ei ole huomannut ja ihmettelee mistä oikein puhun ja miksi minä olen niin ilkeä hänelle.
Mm tuosta auto jutustakin silloin sanoin hänelle heti tuon hänen kommenttinsa jälkeen että miksi pitää ilkeillä niin hänen vastaus oli vain että "totuushan se vaan on, jos et sitä kestä niin voi voi"
En siis vaan oikeasti ymmärrä, itse olen meidän kommunikoinnin jättänyt niin minimiin kuin vaan voi olla mutta aina välillä toki nähdään tuossa kun samalla asuinalueellakin asutaan.