Piiiitkö kierto...

  • Viestiketjun aloittaja Endi
  • Ensimmäinen viesti
Endi
Elikkäs,mä jätin pillerit pois 21.3,menkat alko 26.3 ja seuraavat tuli 24:n päivän päästä,eikä sen jälkeen oo näkyny... Nyt on kierto jo 38 päivää,mutta eilen tein viimesimmän testin eikä näyttäny vauvaa olevan tulossa... Onko mahollista et ne testit ei vielä näyttäisi vai onko jo syytä oikeasti huolestua? Pelkään että mietin ja odotan liikaa,että menkat siirtyy sen takia... Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan ja kysellä neuvoja,ja jos kävis labras tekemäs testin,alkaa täs jo hermo pettää.. :headwall: Voi kuulostaa panikoivalta,mutta jännittäähän tämä,yrittäkää ymmärtää... =) Kovasti pikkuista odotettais!
 
Voi olla mahdollista, että jos sun raskaus on vielä niin alussa niin testi ei sen takia vielä tässä vaiheessa näytä plussaa. Ite oon tehny testin kun kierto on ollu noin 40 päivää tai yli niin on ainakin näyttäny varman tuloksen. Tsemppiä ja plussaonnea! :)
 
Sinuna kävisin tekemässä ihan labrassa testin...niin saisit kunnon tiedon asiasta ja voisit sitten keskittyä rauhassa odottelemaan menkkoja jos ei ole vaavia tulossa.... =) Minulla oli kans ennen raskautta todella pitkät kierrot 40-60 päivään...Ja siinä sai koko ajan olla testejä tekemässä.... :)
 

Yhteistyössä