Pihtaavatko naiset tosiaan parisuhteessa?

niinku noi ukot aina puhuu et akat valittaa päänsärkyä, väsymystä tai vetovat että lapset estävät...
mikä sen seksin oikein tappaa ja onko miehissä itsessään vikaa tilanteeseen?
kertokaas miten teillä tä menee? (ettei aina keskusteltais yh-mammoista =) )
 
No mä en ole vielä sellaisessa suhteessa elänyt.

Mutta sen tiedän, että noin ukot keräävät säälipisteitä ja saavat naisen tuntemaan itsensä paremmiksi kuin kyseinen pihtaava vaimo.

Siis jos saavat. Meikäläiseen ainakin vaikutus on päinvastainen.
 
Vieras
Mä en ainakaa pihtaa. Jos mies haluaa, niin saa vaikka olisin jostain asiasta kiukkuinenkin, mutta turha odottaa mitään extrajuttuja. Tosin, jos oikea riita on ollut, niin silloin ei halua mieskään.
Päänsärkyä meillä ei ole käytetty ikinä tekosyynä, siitähän on oikea tutkimustuloskin, että seksi auttaa migreeniin!
 
Pastori
Miehessä, no ei tietenkään jos ei seksi maistu naiselle :whistle: Miehissä mitään vikaa voi edes olla, ettäs tiedätte. Me naiset vaan emme osaa elää hormoniemme kanssa.
 
Mä en kyllä pihtaa. En yleensä edes silloin vaikka ei itsellä ensin edes tekis mieli. Yleensä se mieli muuttuu kunhan asiaan päästään :p
Eikä pihtaa mieskään. Aina ei jaksa mutta ei siinä sen kummempia. Yleensä molempia kutkuttaa :D
Se on idioottimaista et jotkut käyttää seksiä aseena ja kostovälineenä. Tyyliin et pimpsaa ei tule ennenkuin olohuone on siivottu :headwall:
 
En mä ainakaan tahallani tai ainakaan ilkeyttäni pihtaa. Kun aina ei vaan jaksa, toi nuorimmainen vetää mehut sen verta hyvin..Olis kauheen noloo nukahtaa kesken puuhien, vaik mä en uskokkaan et se on mahdollista..Ainakaan selvinpäin.. B)
 
clivia
Pihtaaminen on synti johon en ole ikinä syyllistynyt.Mun kaverit pitää sitä kiristyskeinona miehelle *ai et vahdi poikia,et saa sitten p****aka* mä en ole ikinä ymmärtäny tuota logiikkaa,sillonhan jää itekki ilman ja muutenki raukkamaista kiristää seksillä.
Mut olen vakaasti sitä mieltä että jos mies osaa ja välittää tuottaa naiselleen nautintoa niin taatusti sitä seksiäkin heruu.Mulla on viisi lasta enkä ole ikinä käyttänyt lapsia tekosyynä sille ettei ole aikaa,mahdollisuutta tms.
Tai sitten mä olen ikuisine seksihimoineni varmaan mies.
 
No ei meillä kyllä mitään tuollaisia päänsärky tekosyitä käytetä, puhutaan suoraan jos väsyttää joskus niin väsyttää kyllä sitä sattuu molemmin puolin, ilman et se mitään pihtaamista on. Enkä käytä seksiä valtataistelun aseenakaan. Mut jos se et aina ei kiinnosta on pihtaamista niin sit pihtaan mut samaa tekee ukkokin et tasoissa ollaan.
 
juu-u
minä sit vissiinkii pihtaan.. en aina vaan jaksa.. mutta johtuu kyllä miehestäkin, mitäs tulee sänkyyn niin myöhään etten enää jaksa kun oon ootellu jo kauan.. eli oma on vikasa!!
 
Mun mielestä pihtaamista on se, että käyttää seksiä esim. kostona. et enpä annakaan kun et tehny sitä ja tätä. Tai ei vittuillakseen anna, vaikka ihan hyvin vois. Pihtaa siis ilkeyttään.
Tai itselläkin ehkä tekis mieli, mut ei anna jos mies on vaikka ollu illalla pämppäämässä. Noi on musta pihtaamista, ei se että ei oikeesti jaksa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
En yleensä edes silloin vaikka ei itsellä ensin edes tekis mieli. Yleensä se mieli muuttuu kunhan asiaan päästään :p
Tätä lainaten! :p :wave:
Joskus pitää mukamas miehelle hermostua kun ei ole muutamaan päivään mitään yrityksistä huolimatta tapahtunut.
Se jos sattuu mökö-tuulelle (miesten menkat?) niin ei varmasti yritä itse ainakaan mitään! :kieh:
Eli meillä pihtaa mies jos joku pihtaa :saint: Mutta eipä aina itselläkään haluta, varsinkaan jos on ollut jotain kähinää miehen kanssa ja ei halua nähdä koko ketaletta!
 
ei oo ollu tapana pihdata ;) kuullu oon et jotkut naiset käyttää seksiä kiristykseen...se kyl näivettää suhteen kuin suhteen....
oon joskus antanu vaik ei ois kiinnostanutkaan/jaksanu...kyl se mieskin on hieronu ym. vaikkei sitä ois huvittanutkaan ihan vain mun iloks... :p
 

Yhteistyössä