Pihtaavatko naiset tosiaan parisuhteessa?

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
niinku noi ukot aina puhuu et akat valittaa päänsärkyä, väsymystä tai vetovat että lapset estävät...
mikä sen seksin oikein tappaa ja onko miehissä itsessään vikaa tilanteeseen?
kertokaas miten teillä tä menee? (ettei aina keskusteltais yh-mammoista =) )
2 vuotta nyt haluttomuutta takana, mutta minkäs teet ku ei huvita, niin ei huvita. Miehessä ei ole vikaa. Itsessäni on.
 
Turkilmas
No jos mun mieheltä kysyttäisiin, niin ei saa kyllä tarpeeksi. Ja ihan on mun vika, tiedän sen. Nyt etenkin raskaana ei oikein kiinnosta petipuuhat. Mutta aiemminkin mua on vaivannut krooninen väsymys. Ei vaan jaksa tehdä sängyssä muuta kuin nukkua. Kun tuo mies sitten alkaa lämmittelemään, niin kivaahan se on. Mutta aina ennen mietin vaan että voi kun sais nukkua :( .
Mä luulen että mun haluttomuuteen ei ole mitään sen ihmeellisempää syytä kuin se että olen 40h/vko töissä, n.10 h/vko bussissa matkalla jonnekin ja n. 12-16 h/vko koulussa. Siihen päälle kotihommia ja muita, niin enpä ihmettele että nukuttaa...

Pitää vielä lisätä että silloin kun on aikaa ja ei ole väsynyt (eli yleensä viikonloppuisin ellen ole töissä), niin silloin petitouhut on kyllä :p . Eli mitään tyytymättömyysjuttuja meidän seksielämään ei ole.
 

Yhteistyössä