Pihlajamäki, millaista aluetta?

  • Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
kerran jouduimme asumaan kyseisellä alueella 5kk ja takaisin en muuttaisi vaikka mikä ois, ainoa hyvä puoli oli upeat lenkkimaastot viikin puolella(lähellä pihlistä) mutta muuten niin elkää muuttako etenkin jos olette perheellisiä, levotonta, masentavaa aluetta ( ihan arkkitehtuurisestikin)
 
ääh
En muuttaisi. Tiedän että jotkut ovat viihtyneet, mutta omaan silmääni alue on ihan kamala ja etenkin se ostari hirveä (joojoo, nyt joku sivistää minua kuinka siellä ei ole pakko asioida vaan ainakin pienten lasten kanssa kukaan autoton tuskin jaksaa aina lähteä useamman kilsan päähän maitotölkin vuoksi??). Omia terveyspalveluita ei taida olla, Malmilla vissiin kaikki?
 
"Minävain"
Pihliksessä on kylläkin oma terveysasema, aivan ostarin vieressä. Ja tosi hyvät kulkuyhteydet esim bussilla keskustaan. Ostarilta löytyy apteekki, s-market ja otto-automaatti. Ja myöskin löytyy ne räkälätkin, 3 kpl. mun mielestä joka paikassa ojuoppoja ja nistejä ym..( nimimerkillä 16 vuotta pihliksessä asuneena) . 1 paikka mihin en ikinä muuttaisi olis kyllä malmi!
 
"Minävain"
[QUOTE="Minävain";28002248]Pihliksessä on kylläkin oma terveysasema, aivan ostarin vieressä. Ja tosi hyvät kulkuyhteydet esim bussilla keskustaan. Ostarilta löytyy apteekki, s-market ja otto-automaatti. Ja myöskin löytyy ne räkälätkin, 3 kpl. mun mielestä joka paikassa ojuoppoja ja nistejä ym..( nimimerkillä 16 vuotta pihliksessä asuneena) . 1 paikka mihin en ikinä muuttaisi olis kyllä malmi![/QUOTE]

Niin ja lisäten tähän vielä että ei tarvitse lähtee monen kilsan päähän maitotölkkiä hakemaan jos e ostarille halua mennä koska viikin prisma on ihan kävelymatkan päässä. Ja sieltä löytyy kans lisää palveluita kuten koruliike ym..
 
"Heli"
Ostari on ihan kaamea räkälä. Ja muutenkin paikka huonossa maineessa. Olen asunut Viikissä ja käyttänyt Pihliksen terveysasemaa, kun lapsi oli vauva. En ikinä muuttaisi sinne lasten kanssa asumaan.
 
minä asun
Kyllä Pihliksessä asuu normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, me emme ehkä ole niin näkyviä kun olemme päivät töissä ja illat perheen kanssa kotona. Emme siis ole ostarilla möykkäämässä, kuten ne jotkut.
Itse en käy koskaan ostarin kaljakuppiloissa.
S-market ostarilla on ihan hyvä ruokakauppa, ja tosiaan Malmille Prismaan noin 2,5 kilometriä ja Viikin Prismaan ehkä reilu kilometrin matka. Hyvät bussiyhteydet joka suuntaan.
 

Yhteistyössä