Pihi poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä

Vieras
oltiin reissussa ja pojalle tuli kamala pissahätä matkalla. pysähdyin huoltsikalle ja annoin pojalle 5e että voi ostaa itselleen jotain ja maksaa mahd. vessamaksun. jäin itse tupakalle auton luo. poika tuli ja jatkettiin matkaa. sit yks kaks kysyin pojalta että ostitko muuten mitään. poika sanoi, joo suklaapatukan ja kaivoi taskusta Jim-patukan. Kysyi sit että otanko mä ne loput rahat takas vai mitä. kysyin että paljonko niitä sit jäi. poika laski että 4,70e. mä ihmettelin että miten niin paljon. poika selitti että oli kysynyt kassalta vessaa. myyjä oli neuvonut ja sanonut että vessamaksu on euron jos ei osta mitään. poika oli sanonut että ostaa jotain kun on käynyt vessassa. oli sit ostanut ton yhden 30 senttiä maksavan patukan ja totesi hyvillä mielin että kalliimpaa ois ollut maksaa se pelkkä vessamaksu.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Missä huoltoasemalla vessakäynnit maksavat :o

Minen oo törmännyt kuin ilmaisiin huusseihin huoltsikoilla :D

Monilla pienillä asemilla maksaa, varsinkin jos eivät ole osa isompaa ketjua vaan yksityisen omistamia.

Ei tuo ole pihiyttä, vaan täysin järkevä ja looginen vaihtoehto. Onneksi olkoon, poikanne ei luultavasti tulevaisuudessa joudu ainakaan itse aiheuttamaansa velkakierteeseen :)

Yhteistyössä