Pieru asiaa...

vauvan 6vkoa iltamasu itkut on sen verran hermoja raastavaa että kertokaapahan vinkkejä mikä auttaa?

Itkee vaihtelevalla vahvuudella iltaisin, joskus ei, joskus vain kitinää, joskus suoraa huutoa.Huuto loppuu aina 24 mennessä jolloin simahtaa. Mitä enemmän huutoa sitä enemmän pieree kahdeksan pintaan aamulla.

ollaan kokeiltu disflatylia, mut utntuu että vetää mahan vaan kuralle ja pierujen määrä on vakio, pylly vaan laulaa kokoajan.

Relasta tulee kiukkuseksi, johtunee öljystä?

kokemuksia cuplatonista, kokeilussa seuraavaksi.

täällä on vähän enemmän liikennettä siksi kysyn täältä enkä vauva-puolelta, ennen kuin joku älykkö huomauttaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Olisko siitä cuplatonista vielä lisää kokemuksia?
Meidän Cuplaton -kokemus on se, ettei ei auttanu mitään. Enkä mä vitsinä tuota hiilariasiaa heittäny. Esikoisen kans söin mitä sattui, mut yritin toki mainitsemiasi välttää kun en muustakaan tiennyt. Muutama kuukausi meni tosiaan ihan kauheiden vatsanväänteiden kanssa. Toisen kans olin jo himpun verran terveellisemmällä ruokavaliolla eikä vatsavaivoja ollut. Nyt kun olen ns. täyskarppi, niin olen huomannut ihan täysin, että jos vaikka kylässä syö pullaa kahvin kans, nii masu ei tykkää yhtään :x
 
vieras
meillä nuorimmaisella oli kovia ilmavaivoja täysimetyksen aikana. Syyksi paljastui myöhemmin laaja ruoka-aineallergia. Allergiaa yritettiin selvittää jo imetyksen aikana, vältin viikon maitotuotteita, mutta siitä ei ollut apua.
Tämä tietysti siksi, että vauva oli allerginen monelle muullekin aineelle kuin pelkälle maidolle mm. kananmunalle ja vijoille.
 

Yhteistyössä