Piereekö teidän pimpat joskus? Esim panon jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me työporukan kanssa istuttiin tauolla. Nousin hakeakseni jääkaapistä jotain. Ja helvetti mikä pajatus, röpinä ja muklutus alkoi alaosastolla. Kiva oli tulla jääkaapilta takaisin, istahtaa ja mirri kiekas vielä kerran.

Se oli kuulkaa naiset elämys se. Meille kaikille.
:LOL: Kiitos sulle ja muille, nää on niin hauskoja, etten voi kun nauraa! Vaikkei nää tietty oo kaikki totta, mut silti! :D
Ai miten niin ei oo totta? Kyllä ainakin mulle o totisinta totta. Ja voit soittaa pomolleni ja kysyä :ashamed: :ashamed:
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me työporukan kanssa istuttiin tauolla. Nousin hakeakseni jääkaapistä jotain. Ja helvetti mikä pajatus, röpinä ja muklutus alkoi alaosastolla. Kiva oli tulla jääkaapilta takaisin, istahtaa ja mirri kiekas vielä kerran.

Se oli kuulkaa naiset elämys se. Meille kaikille.
:LOL: Kiitos sulle ja muille, nää on niin hauskoja, etten voi kun nauraa! Vaikkei nää tietty oo kaikki totta, mut silti! :D
Ai miten niin ei oo totta? Kyllä ainakin mulle o totisinta totta. Ja voit soittaa pomolleni ja kysyä :ashamed: :ashamed:
Ja no anteeks. :D on vaan niin hulvattomasti jotkut kerrottu, et kuulostaa ihan uskomattomalta! En tahdo ilkkua siis, kurja vaiva varmasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me työporukan kanssa istuttiin tauolla. Nousin hakeakseni jääkaapistä jotain. Ja helvetti mikä pajatus, röpinä ja muklutus alkoi alaosastolla. Kiva oli tulla jääkaapilta takaisin, istahtaa ja mirri kiekas vielä kerran.

Se oli kuulkaa naiset elämys se. Meille kaikille.
:LOL: Kiitos sulle ja muille, nää on niin hauskoja, etten voi kun nauraa! Vaikkei nää tietty oo kaikki totta, mut silti! :D
Ai miten niin ei oo totta? Kyllä ainakin mulle o totisinta totta. Ja voit soittaa pomolleni ja kysyä :ashamed: :ashamed:
Ja minä olen tuo leidi jääkaappi. Ihan totta tuokin, valitettavasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jumpatkaa niitä lihaksia, saattaa vähentää toosafartteja!!
No mulla ainakin toosa soi ENNEN lapsia ja nyt kahden jälkeen kun toosa remontissa, se ei soi :LOL: :D
"Yks nappi oli irti, hän ompeli sen kii..."
Mun toosasta on rikki vähän enempikin kuin yksi nappi. Kankaat revenny, vetskari reistaa ja tikkauksetkin hiukan vinossa :LOL:


Hahahahaa xDDDD
 
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

En varmaan oo koskaan nauranut näin paljon maanantaiaamuna :LOL:

Mutta joo liityn toosansoittelijoiden kuoroon.

Ja minun loora on soinut kyllä ennen lapsia ja synnytysten jälkeen ja lantionpohjanlihaksia treenaamalla ei ole konsertit vähentyneet.

Usein ne saa pärinää aikaiseksi jos niitä seksin aikana kovasti kiristelee, varsinkin takaapäin puuhatessa niin saa ISOT fanfaarit =)
 
yks joogaaja vaan
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Mun pimppa pieri kerran joogassa kun oltiin niin kummallisessa asennossa. ensin hörppäs ilmaa että vhuuuuh ja sitten tuli ulos että pruuuuuuuuhh.

Se oli noloa kun tota pimppaversiota ei pidättele mikään. Siinä sitten köhin ettei ihan kaikki tajuais.

Ny en enää osaa rentoutua joogassa..
Mullakin joogassa tulee niitä, mutta en mä tiedä mitä noloa siinä on. Eiköhän niitä kaikille tule ja kuka siellä nyt niin toisia kuuntelee, kukin keskittyy omaan joogaamiseensa.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jumpatkaa niitä lihaksia, saattaa vähentää toosafartteja!!
No ei vähennä, mulla niitä on ollut ihan nuoresta neitsyestä asti ja ikinä en ole löysä ollut, ongelma on ollut päinvastainen. Ei se siitä löysyydestä johdu. Katsos, emätin on joka naisella vähän eri kulmassa. Ja toisilla kun sattuu olemaan mm. tässä kulmassa kuin omani, takana, lyhyt kaartuu vasempaan, tietyn liikkeen aikana sinne pääsee ilmaa mutta ilma ei pääse pois :whistle: Ongelmani ei ole, että ilma tulee tahtomatta pois, se pitää sitten "tyhjentää" jolloin se äänikin tulee.
 
Lumme
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jumpatkaa niitä lihaksia, saattaa vähentää toosafartteja!!
No ei vähennä, mulla niitä on ollut ihan nuoresta neitsyestä asti ja ikinä en ole löysä ollut, ongelma on ollut päinvastainen. Ei se siitä löysyydestä johdu. Katsos, emätin on joka naisella vähän eri kulmassa. Ja toisilla kun sattuu olemaan mm. tässä kulmassa kuin omani, takana, lyhyt kaartuu vasempaan, tietyn liikkeen aikana sinne pääsee ilmaa mutta ilma ei pääse pois :whistle: Ongelmani ei ole, että ilma tulee tahtomatta pois, se pitää sitten "tyhjentää" jolloin se äänikin tulee.
Neitsyenä tuli joka kerta pannessa pillupieru?
 
ihhihhih
oon lukenu tän ketjun ennenkin, mut vieläki jaksaa naurattaa :D Ja täälläkin harrastetaan toosafanfaareja.. Yleensä doggystylen jälkeen on toosa sellainen ilmapallo, että huhhuh. Sitten ne alkaa naurattaa ja se on sit sellainen noidan kehä, että kun vähän naurahtaa niin heti turahtaa ja sit naurattaa vielä lisää ja sit turahtelee vielä pahemmin. Miehestä hauskaa, itse yritän yleensä pidätellä, mikä on kylläkin täysin mahdotonta varsinkin kun mies tulee paineleen alavatsaa ihan kiusallaan tms. jos tietää ilmapallotoosani täyttyneen -_- Harmi, että omaan niin huonon huumorintajun, että nauran toosapieruille sillä jos en nauraisi voisin odottaa liikkumatta, että mies menee jonnekin toiseen huoneeseen ja sitten turauttaisin yksinäni oodit ilolle.
 

Yhteistyössä