Piereekö teidän pimpat joskus? Esim panon jälkeen?

pöräytteliä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me työporukan kanssa istuttiin tauolla. Nousin hakeakseni jääkaapistä jotain. Ja helvetti mikä pajatus, röpinä ja muklutus alkoi alaosastolla. Kiva oli tulla jääkaapilta takaisin, istahtaa ja mirri kiekas vielä kerran.

Se oli kuulkaa naiset elämys se. Meille kaikille.
siis nää oli päivän kohokohta =) viikkon nauranu niin paljon kun nytten, ootte ihan mahtavia naisia!
 
ihmettelen tätä touhua
Ei mun alapäähän ainakaan mitään ilmaa mene seksissä, siis kuvitteletteks te että peniksesta tulee ilmaa kuin pyörän punpusta? :(
Kuvottavia valheita.
 
!
Lueppa aloitus viesti.
Ei kaikki ole samanlaisia, kenties itse olet erimallinen kuin muut tai touhaat eri asennoissa.
Mut jos kuvittelet, että joku luulee penistä pyöränpumpuksi...ei voi kuin ihmetellä
 
ihmettelen tätä touhua
Ei mun alapäähän ainakaan mitään ilmaa mene seksissä, siis kuvitteletteks te että peniksesta tulee ilmaa kuin pyörän punpusta? :(
Kuvottavia valheita.
 
ihmettelen tätä touhua
Ei mun alapäähän ainakaan mitään ilmaa mene seksissä, siis kuvitteletteks te että peniksesta tulee ilmaa kuin pyörän punpusta? :(
Kuvottavia valheita.
 
tinpe
Ihan joka värssyä en jaksanut lukee, mut jestas mitä tarinoita :D

Tää asia on muutenki mietityttäny viime päivinä, ku tuntuu et synnytyksen jälkee pörinät ja purinat on lisääntynyt. Eikai se mistää lihaksista johdu, ei jaksais alkaa jumppaamaa? Sanokaa nyt ettei täl asial vaa voi mitää. Äärimmäisen noloo kyllä julkisel paikal ku ei sit tie kumpi reikä parempi pieru :LOL:
 
kuuluu kuvioon
Ei mulla tuu kuin takaa päin ollessa. Sitten pitääkin välillä pitää pieniä tyhjennystaukoja, vähän pyöritellä lantiota että röplöttää ilmat ulos. Sitten voi taas jatkaa.
 
vierailija
Meillä isojen poikien kans kun on puhuttu asiasta ravintola-illoissa, niin olen monesti kertonut kun takaapäin rakastelun jälkeen kun on lopettanut, niin se naisella alka: "HORSIMAAN" röpöttelee siis aivan kunnolla ja näyttää, ettäeisiitä mitään loppua tuu.....
Kyllä se naurattaa mutta tosi, mikä tosi....
 

Yhteistyössä