Piereekö teidän pimpat joskus? Esim panon jälkeen?

j
Mun pimppa pieri kerran joogassa kun oltiin niin kummallisessa asennossa. ensin hörppäs ilmaa että vhuuuuh ja sitten tuli ulos että pruuuuuuuuhh.

Se oli noloa kun tota pimppaversiota ei pidättele mikään. Siinä sitten köhin ettei ihan kaikki tajuais.

Ny en enää osaa rentoutua joogassa..

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Mun pimppa pieri kerran joogassa kun oltiin niin kummallisessa asennossa. ensin hörppäs ilmaa että vhuuuuh ja sitten tuli ulos että pruuuuuuuuhh.

Se oli noloa kun tota pimppaversiota ei pidättele mikään. Siinä sitten köhin ettei ihan kaikki tajuais.

:LOL: :hug: Oliko siellä miehiäkin?

joogi
Alkuperäinen kirjoittaja j:

Ai sä et oo vielä oppinut sitä "alabandhaa".

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maailman Kaunein Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo toki. Ilman panojakin. Kuukuppihörinä on mun bravuuri.
Vau :flower: Pitääkin hommata kuukuppi *merkkaa ostoslistaan*
Sen ku rynttäät sisääsi ilmojen kera ja kiireellä, niin jopa hörisee.Kuuluu sellanen käsittämätön vihellys, röpinä ja pulputus. Kukaan ei käsitä, mistä se kuului tai mikä se oli ja se ainoa joka tietää, vaikenee.

Mut joo, emätinoodi kuukupille.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja DX:
kyllä joo. inhottavaa.
miten niin? Ihan tavallinen asiahan tuo. Ei minun mies mitenkään noteeraa asiaa seksin aikana/jälkeen enkä enää itsekään sitä häpeile. Luonnollinen asia
Kaikki luonnolliset asiat ei ole välttämättä jeejeekivakivahiphei..
Tappo, ripuli, yrjö, syöpä.. vain muutaman mainitakseni.

Sen ku rynttäät sisääsi ilmojen kera ja kiireellä, niin jopa hörisee.Kuuluu sellanen käsittämätön vihellys, röpinä ja pulputus. Kukaan ei käsitä, mistä se kuului tai mikä se oli ja se ainoa joka tietää, vaikenee.

*reps kops* :LOL:
Tarkemmin ajatellen.... taidankin pysyä siteissä :D

vieras

*reps kops* :LOL:
Tarkemmin ajatellen.... taidankin pysyä siteissä :D
Älä nyt pakita. Se on ihan nättiä. Pysyy nuotissaki komeasti.

*
Yksi asia mua oikeesti vaivaa, voi kun oisin sen päässyt joskus korjaamaan.. Multa tuli ekan kerran ääni alle parikymppisenä kun silloisen poikakaverin kanssa oltiin juuri huipentumaan päästy. Mähän tietty säikähdin/nolostuin ja en oikein tienny mitä olisin tehny. Poitsu tosi sulosesti vaan tokas että ei haittaa ja veti takasin kainaloon. Mä edelleen niin hämmentyny asiasta etten sitten ruvennut selittämään että se kuulu pimpasta enkä oikeesti pierassu.. Nyt vielä monen vuoden jälkeen (kun tiedän mitä ne on ja että ovat ihan luonnollisia) mietin että luuliko se että pierasin?!? Hämää tosi paljon ja pahimpina hetkinä olen ajatellut selittävän tekstarin lähettämistä hänelle (joo, on vielä puhelinnro ja joskus kuulumisia kysellään) ettei vaan jää väärään uskoon. *nolous*

Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Ei oo ikinä pierry, onko mussa joku rakeenteellinen vika?
Ikävä kyllä on. Ootko ikinä kuullu messuhallin pierasevan?
Mielenkiintoista, en ole. Messuhalli syntyessään ja teininä vai?

Vai ihan konkreettinen messuhallin kokoinen reikä sun päässäs?

j
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Ei oo ikinä pierry, onko mussa joku rakeenteellinen vika?
Ikävä kyllä on. Ootko ikinä kuullu messuhallin pierasevan?
Toi on ihan legendaa, mun oma on sadan messuhallin kokonen nykyään ja mitä useamman penskan väännän sen enemmän pörisen. tuskin tää on tiukemmaksikaan menny.

Se on joku rakenteellinen juttu, tai sitten löysän värkin omaavat eivät sitä myönnä ja väittävät paukkujen johtuvan siitä, että omaavat kireän.... Itse epäilen, että johtuu nimenomaan löysyydestä, että ilma suhahtaa sisään. Jos on piukee ni on niin kiinni ettei mitään mene sisään ilman työtä.

nimim joogapaukuttelija

Yhteistyössä