Pienten lasten vanhempien seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
Meillä on 10,5kk vanha poika ja rv 36+2.
Ja seksiä ei ole. Mä en sitä niin kaipaakkaan mutta mies puhuu siitä tai siis sen puutteesta ihan päivittäin, välillä musta tuntuu ettei sillä muuta sanottavaa olekkaan.
Miehen mielestä mun pitäis olla seksiin aina heti valmis, oli tilanne mikä vaan. Mut mulla on halut muutenkin vähissä ja jos lapsi hereillä en halua. Mun mielestä ei ole oikein pistää lasta omaan huoneeseen yksin leikkii siks aikaa kun vanhemmat käy petihommissa. Mies ei ymmärrä tätä yhtään ja jos tämän kieltäytymisen syyksi sanon suuttuu aina.
Ei myöskään ymmärrä että noi sen puheet ja suuttuminen kun en halua ei ainakaan auta mua haluamaan.
Olen myös aika väsynyt kun lapsen hoidan täysin yksin ja liitos kipujen takia en saa öitä nukuttua. Mulla liitos kivut tosi kovia ja nekään ei seksistä tee sen nautinnollisempaa.

Miten te muut pienten lasten vanhemmat saatte aikaa tai haluja seksille?

Miehen mielestä mussa on jokin pahasti vialla kun en halua ja ihan kuulemma ilkeyttäni "en anna". Ja olen ainoa nainen maailmassa jonka halut vähenee raskausaikana.
Välillä suostun siihen vaikka en haluaisi mut sekään ei ole hyvä koska mies sitten seksin jälkeen suuttuu mulle. Mä en enää tiedä mitä tehdä... Ja olen niin väsynyt tähän tilanteeseen ja seksistä riitelyyn.
Ja aina (niin kuin nytkin) mies kun on tarpeeksi saanut mua loukattua seksillä ja sen puutteella ja saa mut itkemään niin se lähtee.

Ja lapsi toki reagoi kanssa näihin riitoihin ja kun mies lähtee ja jättää mut itkee tänne alkaa myös lapsi itkee ja on tosi vaikee sitä lohduttaa kun ei kukaan koskaan mua lohduta... Mulla vaan hajoo pää täällä...

Minä voin näin harmaana tunnustaa, etten ole esikoisen syntymän (kohta viisi vuotta) jälkeen kaivannut seksiä lainkaan. Riitojen välttämiseksi olen tehnyt niin, että olen teeskennellyt halukasta ja orgasmiakin. Onneksi mieskään ei halua kuin pari kertaa kuussa. Tällä hetkellä tuntuu, etä voisin elää loppuelämäni ilman seksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
onhan teillä ollut tosi nopeesti seksiä ton ekan jälkeen kuitenkin.

On joo, ja on sitä muutenkin ollut koko ajan viikoittain mut mikään ei riitä miehelle. Kaikilla muilla on kuulemma enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja kotitalouskone:
Mä en nyt yhtään ymmärrä tota otsikkoa ;)

En osannu keksiä otsikkoa...
Haluaisin vain tietää että olenko tosiaan ainoa pienen lapsen äiti ja raskaana oleva joka ei halua. Olisi kiva tietää et onko vain meillä näin huono tilanne niin kuin mies väittää et ei kellään muilla ole näin...

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
onhan teillä ollut tosi nopeesti seksiä ton ekan jälkeen kuitenkin.

On joo, ja on sitä muutenkin ollut koko ajan viikoittain mut mikään ei riitä miehelle. Kaikilla muilla on kuulemma enemmän...

No sanopa sille miehellesi että meilläkin on nyt 10,5 kk vanha, lapsi ja meillä oli ENSIMMÄISEN KERRAN synnytyksen jälkeen seksiä 2 viikkoa sitten.

Kurja tilanne ap... :( Ja on sulla kyllä harvinaisen lapsellinen mies tossa asiassa! Näytäppä vaikka toi sun kirjottama juttu sille jos se sit vaikka tajuais? Selitä vaikka miehelles ett et halua hommailla jos lapsi on hereillä kun et pysty keskittymään itse hommailuun ja haluaisit mieluummin tehdä sen rauhassa ilman kiirettä. Jos vaikka noin nätisti sanottuna menis paremmin perille. Ja laitat miehes ottamaan selvää naisten seksi haluista eri elämänvaiheissa ja raskauden kulusta ja siihen liittyvistä kivuista,luulis sit et tajuaa! Se ei taida oikeesti ees tietää mitä liitoskivut on ja mistä ne johtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kotitalouskone:
Mä en nyt yhtään ymmärrä tota otsikkoa ;)

En osannu keksiä otsikkoa...
Haluaisin vain tietää että olenko tosiaan ainoa pienen lapsen äiti ja raskaana oleva joka ei halua. Olisi kiva tietää et onko vain meillä näin huono tilanne niin kuin mies väittää et ei kellään muilla ole näin...

Niin siis trakoitin, etten ymmärrä mitä on pienten lasten vanhempien seksi. Ei ole tuttu termi meidän huushollissa.

Ja sano sille miehelles, että mun mies ei uskaltanut sekstailla enää kolmea kuukautta ennen synnytystä, koska pelkäsi vahingoittavansa lastamme. Vaikka vaikuttaa kyllä niin kamalalta tapaukselta, että mahtaako puhe auttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Ja sano sille miehelles, että mun mies ei uskaltanut sekstailla enää kolmea kuukautta ennen synnytystä, koska pelkäsi vahingoittavansa lastamme. Vaikka vaikuttaa kyllä niin kamalalta tapaukselta, että mahtaako puhe auttaa...

ei vauva vahingoitu yhdynnästä. turha levittää valheellista tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ^:
nautitko seksistä, saatko orgasmin? onko teillä muunlaista seksiä kuin yhdyntä?

Välillä kun on oikea hetki ja haluan itsekkin niin on muutakin kuin vain yhdyntä ja saan kyllä orgasminkin melko helposti. Mutta yleensä haluan hoitaa homman vain nopeasti pois niin ei se hirveän nautinnollista silloin ole.

Alkuperäinen kirjoittaja <3:

Kyllä minä sen tiedän, mutta ei auttanut järkipuhe. Halusin vain osoittaa ap:lle, että jotkut miehet ajattelevat muitakin kuin itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi:
Kurja tilanne ap... :( Ja on sulla kyllä harvinaisen lapsellinen mies tossa asiassa! Näytäppä vaikka toi sun kirjottama juttu sille jos se sit vaikka tajuais? Selitä vaikka miehelles ett et halua hommailla jos lapsi on hereillä kun et pysty keskittymään itse hommailuun ja haluaisit mieluummin tehdä sen rauhassa ilman kiirettä. Jos vaikka noin nätisti sanottuna menis paremmin perille. Ja laitat miehes ottamaan selvää naisten seksi haluista eri elämänvaiheissa ja raskauden kulusta ja siihen liittyvistä kivuista,luulis sit et tajuaa! Se ei taida oikeesti ees tietää mitä liitoskivut on ja mistä ne johtuu.

Mä olen nämä kaikki asiat mitkä kirjoitin selittänyt miehelle vaikka kuin useasti ja joka ikinen kerta se näistä syistä mulle suuttuu.
Ja miehen mielestä nainen ei saa valittaa kipuja raskauden/synnytyksen suhteen, koska eihän se tekeminenkään ole sattunut... Eihän hänkään aina kaikkia kipujaan koko ajan korosta tai edes mainitse. Siis tätä mieltä mies...

Ja jos tietäisi että tästä täällä kirjoitan suuttuisi ihan älyttömän paljon...

Mä olen nämä kaikki asiat mitkä kirjoitin selittänyt miehelle vaikka kuin useasti ja joka ikinen kerta se näistä syistä mulle suuttuu.
Ja miehen mielestä nainen ei saa valittaa kipuja raskauden/synnytyksen suhteen, koska eihän se tekeminenkään ole sattunut... Eihän hänkään aina kaikkia kipujaan koko ajan korosta tai edes mainitse. Siis tätä mieltä mies...

onks tää provo vai ootko oikeesti tollaisen hirviön kanssa tehnyt 2 lasta? sinuna lähtisin ja ÄKKIÄ!

vinkkejä ap:lle ja muillekin naisille:
hoidelkaa miehenne kädellä ja/tai suulla, jos yhdyntä ei mahdollinen esim. liitoskipujen vuoksi. ihailkaa ja kehukaa miehenne "patukkaa", sen kokoa, ulkonäköä jne.
muistakaa halata ja kehua miestä päivittäin. suukotelkaa. hierokaa niskoja, selkää, jalkoja käsiä...
näyttäkää rakkautenne! siis jos rakastatte! <3

Viikkoja 34:n tienoilla, eikä meillä oo enää ainakaan kuukauteen mitään touhuttu. Mieskin vihdoin huomas, miten hankalaa se oli mulle -ja sitä myöden kyl myös miehelle. Välillä kyllä puhuu aiheesta, mutta ei enää onneks painosta, kuten aiemmin. Eikä tosiaankaan täl hetkel pal vähempää vois kiinnostaa koko homma edes, paikat kipeenä ja kaikesta touhuilusta tulee suppareita ja alapää jotenkin turvoksissa...

Ihmettelen kyl, et mistä se ukkos tietää/ luulee tietävänsä mitä muilla on? Toi on niinku teinit kun kinuavat jotain tavaraa: ku kaikil muillakin on... ja sit oikeesti kenelläkään ei ole, tai ehkä yhdellä tyypillä.

Alkuperäinen kirjoittaja <3:

Kyllä minä sen tiedän, mutta ei auttanut järkipuhe. Halusin vain osoittaa ap:lle, että jotkut miehet ajattelevat muitakin kuin itseään.

Sellaisen miehen kanssa minäkin kuvittelin lapsen saavan, sellaisen joka ajattelee muitakin kuin itseään, mutta kun tuo ensimmäinen oli sen 4-5kk asiat muuttui täysin ja musta tuntuu että eri miehen kanssa nykyään olen. Ei tosiaan välitä musta ja mun tunteista nykyään...

Miten olet rakastunut/rakastat noin ymmärtämätöntä ihmistä? Että ei saa valittaa kipuja raskauden tai synnytyksen suhteen... Voimia sulle! Ei todellakaan ole epänormaalia olla vaikka koko raskausaikaa ilman seksiä. Tai vauvan ekaa ikävuotta. Sun mies on epänormaali.

onks tää provo vai ootko oikeesti tollaisen hirviön kanssa tehnyt 2 lasta? sinuna lähtisin ja ÄKKIÄ!

Ei hän ennen ollut tällainen, muuttui koko mies jonkin verran toisen plussan jälkeen vaikka itse hän toisen lapsen halusi pienellä ikäerolla. En aikaisemmin tällaisia piirteitä hänessä ole huomannut, nyt viimeiset n. 5kk hän on ollut tuollainen.