haluaisin toteuttaa miehen toiveen mutta...

  • Viestiketjun aloittaja "Titta"
  • Ensimmäinen viesti
"Titta"
[QUOTE="vieras";23859463]Niin se mies luulee, mutta onko teillä ongelmia seksin määrässä?

Kortonki voi hyvin olla osa esileikkiä. On siinä hyvätkin puolensa.[/QUOTE]

seksiä on 1-2 kertaa viikossa ei ole mahdollisuutta useammin edes harrastaa (onneksi) koska mun limakalvot ei kestäkään useammin. kondomi hankaa limakalvot rikki ellei käytä litroittain liukuvoidetta joka taas saa aikaan ettei mikään tunnu enää miltään
 
Minkä dokumentin te olette katsoneet / artikkelin lukeneet, kun pelkäätte noin kuollaksenne hormoniehkäisyn aiheuttamaa veritulppaa? Olen ehkä jämähtänyt 60-luvulle, mutta minulle pillerit olivat jo nuorena taivaan lahja - kivuliaat kuukautiset helpottivat ja seksielämä muuttui rennommaksi ja miellyttävämmäksi.
 
"Titta"
Minkä dokumentin te olette katsoneet / artikkelin lukeneet, kun pelkäätte noin kuollaksenne hormoniehkäisyn aiheuttamaa veritulppaa? Olen ehkä jämähtänyt 60-luvulle, mutta minulle pillerit olivat jo nuorena taivaan lahja - kivuliaat kuukautiset helpottivat ja seksielämä muuttui rennommaksi ja miellyttävämmäksi.
no minulla se ehkä johtuu siitä että minulle on sattunut paljon ei niin mukavia asioita viime aikoina joten miksipä siis ei se veritulppakin osuisi omalle kohdalleni... lisäks mulla on usein vaivoja jotka vois vaikka ollakin merkki jostain veritulpasta...
 
äippä.
mä en ymmärrä miten lääkärit määrää niin löysällä kädellä pillereitä... kun niissä on olemassa niinkin vakava sivuoire kun veritulppa ja sellainen voi johtaa kuolemaan.. harvinainen juu mutta ei paljon naurata jos osuu omalle kohdalle
 
"vieras"
[QUOTE="Titta";23802486]autonnettomuuteen voi itse ainakin vaikuttaa ajamalla fiksusti. veritulppa tulee jos tulee...[/QUOTE]
Ehei, auto-onnettomuudet voi välttää melko hyvin, kun et mene yhteenkään autoon etkä liiku yleisillä teillä. Omalla toiminnalla voit välttää auto-onnettomuudet paljon paremmalla todennäköisyydellä kuin veritulpan, joka varmemmin tulee jos on tullakseen teitpä sitten noin tai näin.
 
[QUOTE="Titta";23859610]no minulla se ehkä johtuu siitä että minulle on sattunut paljon ei niin mukavia asioita viime aikoina joten miksipä siis ei se veritulppakin osuisi omalle kohdalleni... lisäks mulla on usein vaivoja jotka vois vaikka ollakin merkki jostain veritulpasta...[/QUOTE]

Ikävät asiat on vakio - niitä tulee aina yhtä paljon, mutta niiden intensiteetti vaihtelee. ;)
Jos alkaa selailemaan lääkärikirjaa ja erilaisia "pikkuoireita", alkaa tuntua, että itsellä on vaikka mitä sairauksia aivokasvaimesta kuppaan :p Ei kannata. Mutta mikäli tuntuu tuolta, niin ei kannata alkaa syömään pillereitä ja aiheuttaa itselleen niiden vuoksi harmaita hiuksia ja huolta :)
 
"Titta"
Alkuperäinen kirjoittaja helvetin vaikee elämä;23860131:
SIIS MIKÄ HELVETIN ONGELMA KAIKILLA ON NIIDEN PILLEREIDEN KANSSA?!!?!??!?!?!??!!?! Kysynpähän vaan.
No ei mulla muuta ongelmaa ole kuin etten tahdo sitä veritulppaa. Varsinkin kun ei sitä voi mitenkään etukäteen tietää kenelle se tulee ja kenelle ei tuu.
 

Yhteistyössä