pienten lasten(alle 1)äidit,juotteko 1-2 siideriä silloin tällöin viikonloppuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1-2 voin juoda illalla. En osaa pitää sitä mitenkään pahana tai kiellettynä, enkä ymmärrä miten lapseni siitä kärsisivät.

Sen verran omituisia aloituksia on tällä palstalla nyt, että jotkut on kyllä ottaneet jo enemmänkin...

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Joskus harvoin, ei kyllä tule usein ostettua. Saunassa tai saunan jälkeen, kun kaikki lapset ovat nukkumassa, katson hyvää ohjelmaa tai luen kirjaa ja korkkaan yhden =)

ja hui, ei ole edes sitä miestä talossa.

Peesi. Tosin vain yksi lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
En juonut kertaakaan, koska imetin esikoista 14,5kk. Sitten olinkin jo uudelleen raskaana niin en tietenkään juo vieläkään.

Luuletko ettei muut mammat oo imettäneet ollenkaan? Ei 1-2 siideriä häiritse imettämistä ollenkaa.

Mun lapsi on nyt puolitoista vuotta mutta kyllä mä ennen vuoden ikääkin saatoin silloin tällöin ottaa yhden sidun. En nää siinä mitään pahaa. Kännejä en kotona vedä. Jos lähden silloin tällöin viihteelle niin silloin lapsi joko isänsä kanssa kotona tai mummilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
1-2 voin juoda illalla. En osaa pitää sitä mitenkään pahana tai kiellettynä, enkä ymmärrä miten lapseni siitä kärsisivät.

Sen verran omituisia aloituksia on tällä palstalla nyt, että jotkut on kyllä ottaneet jo enemmänkin...

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
En juonut kertaakaan, koska imetin esikoista 14,5kk. Sitten olinkin jo uudelleen raskaana niin en tietenkään juo vieläkään.

Luuletko ettei muut mammat oo imettäneet ollenkaan? Ei 1-2 siideriä häiritse imettämistä ollenkaa.

:laugh: No en tietenkään luule :headwall: Mutta ei muitten imettämiset satu siihen mitään, että en kokenut tarpeelliseksi juoda edes sitä yhtä siideriä kun imetin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Mä kyllä imetänkin...

Toinen juo imettäessää, toinen ei. Ei se kenellekään mitään kuulu jos se toinen äiti ei halua juoda alkomahoolia tippaakaan ku imettää?!

Yhteistyössä