Pientä tuhrua rv 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Onko ihan normaalia tässä vaiheessa, että kahtena (ei peräkkäisenä ) päivänä on ollut housuissa pieni läikkä vaaleaa ruskehtavaa verta? Ja tosiaan niin pieni, että ihan muutama tippa tullut varmaan eikä kipujakaan ole ollut.
Tai olisko parempi kysyä, että eihän se välttämättä merkitse mitään pahaa.
Nyt siis rv 25 ja kun ekaa odottelen niin piti kysyä täältä kun rauhaa en saa ilman kysymistä.. sen tiedän, että jos verta tulee enemmänkin niin sitten pitää heti varmasti ottaa vakavasti mutta kun vain tuhrua tullut niin ajattelin, onko tarpeen mainita neuvolassa tuosta ensi viikolla kun on aika..?

Mulla tuli ainakin jossain vaiheessa. En nyt muista viikkoja, mutta soitin synnärille ja sanoivat että voi johtua seksistä tai sisätutkimuksesta (ruskea veri on ns. vanhaa verta). No, kumpaakan ei ollut ollut aikoihin, mutta terve tyttö silti syntyi ja vasta lasketun ajan jälkeen. En tiedä mistä lie johtui.. Mulla tuli siis yhtenä aamuna rusehtavaa verta hieman.

ilman muuta kannattaa sanoa neuvolassa.Mulla oli tuota joskus 29 viikolla ja sain sit ajan neuvolalääkärille. Kasvoi streptokokki johon sain lääkekuurin ja vielä antibiootit synnytyksessä. Tuohon voi olla jokin syy. Oletteko just harrastaneet seksiä? Suoisteleeko sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
ilman muuta kannattaa sanoa neuvolassa.Mulla oli tuota joskus 29 viikolla ja sain sit ajan neuvolalääkärille. Kasvoi streptokokki johon sain lääkekuurin ja vielä antibiootit synnytyksessä. Tuohon voi olla jokin syy. Oletteko just harrastaneet seksiä? Suoisteleeko sinua?

Ei ole seksiä ollut ennen veren näkymistä, eikä sisätutkimusta tehty aikoihin. Eikä ole ollut myöskään supistuksia vielä kertaakaan.

Eli mainitsen sitten varmaan tästä neuvolassa kun menen ensiviikolla.. itseasiassa se on lääkärineuvola eli lääkärinkin mielipiteen sitten saan samalla jos on tarve.. Mutta ei nyt sitten tarvitse kuitenkaan kamalan huolissaan olla?
Koko raskaus on mennyt ihan normaalisti ja kun mitään kipuja ei ole ollut, niin sehän tuossa ihmetyttääkin. Että oliko tuo veri nyt sitten vain "jotain" minkä syytä ei koskaan saa tietää.

Yhteistyössä