M
maatuska mahallaan
Vieras
Miten käytätte rahanne? Oletko töissä vai kotona? Meneekö kaikki vai jääkö säästöön? Mitä hankintoja kuuluu sinulle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä kuulun näihin nyt kun olen vanhempainvapaalla kotona vielä syksyyn saakka. Rahat menee lainan lyhennyksiin ja laskuihin, sekä ruokakauppaan. Säästöön ei taida juurikaan jäädä, vaan säästöjä käyttelen tässä jotta selviin siihen saakka kun taas töihin pääsen
Mulle kuuluu meidän perheen kauppareissut, eipä tuolla rahalla paljon muuta hankita kuin ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies on työllisyysvaroin palkattu, minä kotona. Miehen palkka on tosi pieni. Me pärjätään nipin napin. Ostan lapsille alesta kaikki ja käytän kirpputoreja. Olen jo aika haka metsästämään nättiä, edullista. Meillä on aina nätit vaatteet päällä ja koti on viihtyisä. Ompelen, kudon, maalaan, kunnostan... Alennuslihoja ostetaan pakkaseen, leivät haetaan leipomosta tai ne leivotaan itse. Ei juoda, ei tupakoida, ei käydä baareissa. Ulkona syömistä ei harrasteta. Auton käyttö on minimissä.
Pärjää sitä, kun on pakko ja kun haluaa pärjätä. Velkaa meillä ei ole ja se on iso asia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä kuulun näihin nyt kun olen vanhempainvapaalla kotona vielä syksyyn saakka. Rahat menee lainan lyhennyksiin ja laskuihin, sekä ruokakauppaan. Säästöön ei taida juurikaan jäädä, vaan säästöjä käyttelen tässä jotta selviin siihen saakka kun taas töihin pääsen
Mulle kuuluu meidän perheen kauppareissut, eipä tuolla rahalla paljon muuta hankita kuin ruokaa.