pienituloinen,nätti "normaalivartaloinen" yh

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä niitä hyviä vapaitakin on. Maaseudulla on monia hyviä vapaita miehiä, suuremmissa kaupungeissa voi olla että hyvät miehet eivät ehdi pitkään olla vapaina.
Niinpä. Tästä syystä olen päätynyt lopputulokseen, että kun olen tällainen kuin olen tulen viettämään loppuelämäni yksin. Ja ei, tämä ei ollut katkeraa tilitystä. On vain tilastollinen tosiasia ettei minulaisellani ole mahdollisuutta löytää hyvää miestä. Tai parisuhdetta.

Aapeelle toivotan onnea etsintään, sulla on kaikki mahdollisuudet viel löytää itsellesi kunnollinen mies.

Mitä tarkoitat ' sinunlaisella' ? tilastollisesti ?
Minulaiseni: lihava, sairauden runtelema ruumis ja ulkonäkö, kahdesti avioeronnut, 4 lapsen totaaliyh joista kolmella psyykkisiä ongelmia, ei mahdollisuutta vapaa- aikaan eikä sosiaaliseen elämään, pysyvä sairaseläke ja kuukausittainen sossun toimeentulotuki...

Minunlaiselleni osuu kohdalle juopot, naisten hakkaajat, narsistit, elämäntapatyöttömät jne jne jne. Vai tunnetko jonkun joka oikeasti huolisi rahattoman, pienellä eläkkeellä kituuttavan ongelma- lapsikatraan liikuntarajoitteisen äidin itselleen tasavertaiseksi kumppaniksi? (tässä tämä näin kärjistettynä eli sellaisena kuin muut minut näkevät)

Tilastollisesti mulla vaan on liikaa kaikkee.

Mikä fakta se muka on, että hyviä miehiä ei ole? Virheettömiä miehiä ei ole, se on totta. Mutta onko hyviä naisia sitten olemassakaan, sellaisia jotka ei petä?

Jos vaatimukset on kovia, ei kannata surkutella jos vastapuolella on kanssa. Vaikka sellainen vaatimus, että ei lapsia. Ihan ymmärrettävää minusta.

"vieras"
Muuten kuulostaa hyvältä, mut ongelma on se, että olet yh. Yksinhuoltaja kun eivät ole sitä kuuminta kamaa. Sulla on kyllä ihan hyvät mahdollisuudet saada toiselle kierroksella oleva, eronnut mies, jolla myös omia lapsia. Tai sitten hieman vanhempi mies, joka haluaisi perhettä mutta ei ole flaksi käynyt. Usein kyllä sitten joutuu vielä tekemään yhteisiä lapsia.

Nuoret ja nuorehkot miehet, joilla ei ole omia lapsia eivät halua yleensä yh-naista, se on vain karu fakta. Juuri juteltiin miehen kanssa asiasta ja hänkin myönsi, että ei olisi alkanut mun kanssa mihinkään, jos olisin ollut yh. Siinä vaiheessa mun ihanalla luonteella ei olisi ollut mitään väliä. Naisia on maailman pullollaan, vaikka kuinka olisi ihana, niin varmasti aina löytyy ihanampi, lapseton nainen.

Lähipiirini miehet ovat nuoria, komeita, koulutettuja, fiksuja, lämpimiä ja toimeentulevia ja kukaan heistä ei olisi valmis ottamaan valmista pakettia, he haluavat ihan oman perheen sitten joskus. Ei tällaisiin miehiin ole mahdollisuutta yh:na.

Kyllä miehiä löytyy yh:llekin, mutta olennaista on tajuta se oma taso ja se, ettei vaan voi enää saada sitä samaa, mitä lapsettomat sinkkunaiset. Kukin tasonsa mukaan.
Tuskinpa moni yh:kaan haluaa sellaista "tasokasta" miestä jolle lapsi on ongelma :D
Mä löysin sellaisen oikeasti tasokkaan joka pitää lapsestani paljon ja lapseni ei ole hänelle mikään haitta vaan päinvastoin, on sanonut että sai minun lisäkseni vielä ihanan pojan.

Mä en ole pieni, nätti tai normaalivartaloinen, mutta silti uskon vakaasti siihen, että hyvä mies on kainalossa kunhan aika sille on sopiva. En sitten tiedä mille tasolle olen jonkun mielestä tipahtanut sen jälkeen, kun olen äidiksi alkanut, mutta itse en ala sen takia itseäni rankkaamaan alaspäin.

Väittäisin, että enemmän on merkitystä sillä, millainen ihminen olen ja missä puitteissa elän. En tarvitse ketään tekemään itseäni onnelliseksi ja olen (yleensä) tyytyväinen elämääni.

Yhteistyössä