Sori muru,en lässytä enää.p-a-s-k-a-p-u-h-e-t-t-a.
sinoot kaunis, joten loppuu se lässytys
Nii ja kiitos :ashamed:
Sori muru,en lässytä enää.p-a-s-k-a-p-u-h-e-t-t-a.
sinoot kaunis, joten loppuu se lässytys
Hyvä Ja ole hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24764138:Sori muru,en lässytä enää.
Nii ja kiitos :ashamed:
Niinpä. Tästä syystä olen päätynyt lopputulokseen, että kun olen tällainen kuin olen tulen viettämään loppuelämäni yksin. Ja ei, tämä ei ollut katkeraa tilitystä. On vain tilastollinen tosiasia ettei minulaisellani ole mahdollisuutta löytää hyvää miestä. Tai parisuhdetta.Kyllä niitä hyviä vapaitakin on. Maaseudulla on monia hyviä vapaita miehiä, suuremmissa kaupungeissa voi olla että hyvät miehet eivät ehdi pitkään olla vapaina.
Mitä tarkoitat ' sinunlaisella' ? tilastollisesti ?.....On vain tilastollinen tosiasia ettei minulaisellani ole mahdollisuutta löytää hyvää miestä. Tai parisuhdetta.
Aapeelle toivotan onnea etsintään, sulla on kaikki mahdollisuudet viel löytää itsellesi kunnollinen mies.
Minulaiseni: lihava, sairauden runtelema ruumis ja ulkonäkö, kahdesti avioeronnut, 4 lapsen totaaliyh joista kolmella psyykkisiä ongelmia, ei mahdollisuutta vapaa- aikaan eikä sosiaaliseen elämään, pysyvä sairaseläke ja kuukausittainen sossun toimeentulotuki...Mitä tarkoitat ' sinunlaisella' ? tilastollisesti ?
Niin ainakin miehen työpaikan miesten sanomana yh:t on sellaisia joilta saa helposti seksiä ja muuhun ei kelpaa. Tämä siis it-alalla ja kyse vielä nörteistä.Monet miehet ei pitä yh naisista
Tuskinpa moni yh:kaan haluaa sellaista "tasokasta" miestä jolle lapsi on ongelmaMuuten kuulostaa hyvältä, mut ongelma on se, että olet yh. Yksinhuoltaja kun eivät ole sitä kuuminta kamaa. Sulla on kyllä ihan hyvät mahdollisuudet saada toiselle kierroksella oleva, eronnut mies, jolla myös omia lapsia. Tai sitten hieman vanhempi mies, joka haluaisi perhettä mutta ei ole flaksi käynyt. Usein kyllä sitten joutuu vielä tekemään yhteisiä lapsia.
Nuoret ja nuorehkot miehet, joilla ei ole omia lapsia eivät halua yleensä yh-naista, se on vain karu fakta. Juuri juteltiin miehen kanssa asiasta ja hänkin myönsi, että ei olisi alkanut mun kanssa mihinkään, jos olisin ollut yh. Siinä vaiheessa mun ihanalla luonteella ei olisi ollut mitään väliä. Naisia on maailman pullollaan, vaikka kuinka olisi ihana, niin varmasti aina löytyy ihanampi, lapseton nainen.
Lähipiirini miehet ovat nuoria, komeita, koulutettuja, fiksuja, lämpimiä ja toimeentulevia ja kukaan heistä ei olisi valmis ottamaan valmista pakettia, he haluavat ihan oman perheen sitten joskus. Ei tällaisiin miehiin ole mahdollisuutta yh:na.
Kyllä miehiä löytyy yh:llekin, mutta olennaista on tajuta se oma taso ja se, ettei vaan voi enää saada sitä samaa, mitä lapsettomat sinkkunaiset. Kukin tasonsa mukaan.