Pienirintaisuus ja miehen mielenkiinto. kokemuksia? neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentävä elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mitä nyt, pakotanko hänet nyt vain koskemaan rintojani ja repimään paitaa pois päältä ja sitten kokoajan ajattelen itse että se tekee sen vaan pakosta, ompas kivaa.

[QUOTE="aap";26455921]Jaa en oikein tajunnut, kiinnosti itsellanikin kylla mita se auttaa jos on jotkut rintaliivit paalla seksin aikana.[/QUOTE]

Nevö maind. :) Tuo oli itsellänikin ajatuksena, kun kysyin. Voihan niillä pushupeilla nimittäin feikata mutta vain niin kauan kuin paita on päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26452687:
En nyt puutu siihen miehen maksullisissa käyntiin (paheksun tietysti), mutta hiukan kritisoisin tuotakin ajattelutapaa. Jos tilanne käännetään toisin päin, niin onko myös naisen muutettava ajattelutapaansa, mikäli häntä eivät sytytä esimerkiksi erittäin lyhyet miehet?

no on jos valitsee itelleen lyhyen miehen. :whistle:

[QUOTE="aap";26455886]Ja mitä nyt, pakotanko hänet nyt vain koskemaan rintojani ja repimään paitaa pois päältä ja sitten kokoajan ajattelen itse että se tekee sen vaan pakosta, ompas kivaa.[/QUOTE]

antaisin olla. tuskin antaisin koskea muihin paikkoihinkaan. :kieh:

No mulla ainakin olis jo aikoja sitten tyssännyt kaikki seksihalut tollasen äijän kanssa. Rinnat on muutenkin mulle erittäin tärkeät, suurempi osa naisellisuuttani kuin alapää. Niissä inkarnoituu koko naisellisuus hyvin pitkälle. Jos mies ei haluaisi koskea niitä niin olisin syvästi loukkaantunut. Enkä todellakaan antaisi koskea mihinkään muuhunkaan. Ei tuollaista käytöstä voi vaan tajuta. Aika epänormaalia musta että ei voi koskea pieniin tisseihin tai että ei pysty jatkamaan seksiä jos joutuu koskemaan. Suorastaan sairasta. Toki mies voi haaveilla isoista tisseistä mutta yleensä nämä miehet kyllä kiihottuu naisensa pienemmistäkin rinnoista ja ainakin nyt koskee niihin!

Todella epänormaalia ja ennen kaikkea kypsymätöntä. Miten tosta voi jatkaa parisuhdetta kysyn vaan. Ei todellakaan ole kyse mistään pienestä mielipiteestä.

Yhteistyössä