Mulla oli ennen raskaaks tuloo itseni mielestä hyvin pienet rinnat. Kyllä niihin 80B:n liivit sai vetää, mutt ei ne rinnat ollu kyllä B:n kuppia oikeesti nähnykkään. Tai sit olivat, mutta olivat maailman kamalimman muotoset. No anyways, tulin raskaaks ja pian tissit oli kokoo D ja vähän päälle. Raskaus meni ja palasin takaisin entisiin mittoihini ja tadaa, nyt kaks just ja just b-kupin täyttävää lättyä roikkuu niin alhaalla, et hävettää olla ilman paitaa edes yksinäni. Joka vaiheessa mies on silti osottanu kiinnostusta mun rintojakin kohtaan. Mies on tissifetissi ja suuret kiinteet rinnat on ne, joista hän enite syttyy. Silti hän tahtoo munkin patakintaita hyväillä, mutta mä en oo antanu. Suunnaton ahdistus valtaa mut heti kun mies osottaa pienenkin mielenkiinnon eleen mun rintoja kohti. Yleensä homma päättyy siihen, että mä itken, enkä saa sanottua mikä on. Mies tietää, että mun rinnat on todella arka aihe, eikä niistä voi vääntää ees pientä vitsiä. Rinnathan ne vaan on, mutta voin väittää, että olisin onnellisempi, jos ne näyttäisivät rinnoilta.