pienirintaisille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii hän

Vieras
antaako miehenne huomiota teidän rinnoille esim seksin aikana? mun mies ei,tuntuu kun niitä ei olisi ollenkaan.joskus silloin tällöin vähän puristaa,mutta ei seksin aikana,mutta mies ei halua kyllä että silikoonit ottaisin.

ei pahemmin,josku ns.känniseksin aikana haluaa imeskellä tai jotain.
saatta joskus ohi kulkiessa paijata rintoja...mut joo ei seksin aikana.ei taida olla meijän juttu.ja mies mulle kans sanonu ettei ees haluis et mul ois isompia rintoja.

Antaa juu, vaikka nää imetykseen jälkeen onkin pienet ja roikkuvankurttuiset röpöskät. Mä haluaisin silikonit, en mitään isoja vaan ihan B:n. nyt mun tissit on nippanappa A kun ne rullaa push up-liiveihin. Olis kiva, kun paidat istuisivat tissien kohdalta paremmin - imettäessä, kun tissit olivat kokoa B/C, olin sopusuhtainen ja kaikki vaatteet istuivat kauniisti päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei kaikki miehet ole tissimiehiä

Juu ei olekkaan,miehenikin on sanonut ettei ole tissimiehiä ja palvoo persaustani,mutta kyllähän mulla tissitkin on vaikkakin pienet.ja siis enhän minä tiedä onko mieheni exiensä hellitellyt vaikka isommat ollut varmasti jokaisella.

Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
äh,mun oli ihan pakko kysyy tätä äsken mun mieheltä...hih.se sano et se tykkää ihailla ja katella rintoja seksin aikana.jos se niitä kourii tai imee ni ei se sillon niitä nää samalla tavalla... :D

Kiva kuulla vähän miesnäkökantaakin:D

äh,mun oli ihan pakko kysyy tätä äsken mun mieheltä...hih.se sano et se tykkää ihailla ja katella rintoja seksin aikana.jos se niitä kourii tai imee ni ei se sillon niitä nää samalla tavalla... :D

ja kuulemma kyllä ne pienetkin rinnat pomppii seksikkäästi rakastelun aikan.

ja kuulemma kyllä ne pienetkin rinnat pomppii seksikkäästi rakastelun aikan.

niin kai sitten jos noissa on maatessa enää mitää mikä pomppii:D

Alkuperäinen kirjoittaja miettii hän:
antaako miehenne huomiota teidän rinnoille esim seksin aikana? mun mies ei,tuntuu kun niitä ei olisi ollenkaan.joskus silloin tällöin vähän puristaa,mutta ei seksin aikana,mutta mies ei halua kyllä että silikoonit ottaisin.

joillekin naisille ei sitten ole mikään hyvin mitä mies tekee. jos mies hivelis rintoja koko ajan valittaisit siitäkin.. "on mussa muutakin kuin rinnat!" "tuntuu että se halveksuu mun pieniä rintoja kun koko ajan on niissä kiinni!!"

Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
ku on niin pienet (ja rumat)ettei ees pompi :D

höh,ehkä mun mies mielistelee ehkä ei...mut melkeen tunnen nyt ylpeyttä mun a-kupin tyhjistä nahkapusseista.en usko et sulla voi olla ns. rumat mun rintoihin verrattuna...

periaatteessa mulla ei ole rintoja ollenkaan :| esim raskausaikana koko ei muuttunu, eikä näilä voinu ees imettää, ei noussu maito tai jotain. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja itsetunnossa ongelmia?:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii hän:

joillekin naisille ei sitten ole mikään hyvin mitä mies tekee. jos mies hivelis rintoja koko ajan valittaisit siitäkin.. "on mussa muutakin kuin rinnat!" "tuntuu että se halveksuu mun pieniä rintoja kun koko ajan on niissä kiinni!!"

Oonko valittanut? kuhan kysyin kun mieleeni tuli ja toisekseen et yhtään tiedä mitä mun mies tekee ja mitä ei ja joo voi olla itsetunnossa ongelmia,mutta se ei liity varmaan tähän antaako mun mies mun tisseille huomiota

Mulla oli teininä A-kokoa, tosi pienet. Kerran olin pienessä vaatekaupassa
sovittamassa puseroa, jos oikein muistan, myyjä melkein päivitteli mun kokoa!!
Kamalaa. Muistaakseni päivitteli toiselle myyjälle..
Nyt on parempi kun olen vähän lihonut(olin nuoren tosi hoikka) ja raskauden ja
imetyksen myötä on jo isommat!!
Kuitenkaan ei mikään roiku.
Niitä kumipalloja ei kannata teetättää, itse pidän sellaisia henkilöitä ihan
bimboina.
Liikuntakeskuksessa näin nuoren naisen, kun tuli saunaan.
Heti sen näki että oli silikonit laitettu.
Itsetunto ei voi olla tuollasen varassa!!
Jos olisin mies, en pystyis katselemaan sellaista "kumipallonaista",
yäks.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mulla oli teininä A-kokoa, tosi pienet. Kerran olin pienessä vaatekaupassa
sovittamassa puseroa, jos oikein muistan, myyjä melkein päivitteli mun kokoa!!
Kamalaa. Muistaakseni päivitteli toiselle myyjälle..
Nyt on parempi kun olen vähän lihonut(olin nuoren tosi hoikka) ja raskauden ja
imetyksen myötä on jo isommat!!
Kuitenkaan ei mikään roiku.
Niitä kumipalloja ei kannata teetättää, itse pidän sellaisia henkilöitä ihan
bimboina.
Liikuntakeskuksessa näin nuoren naisen, kun tuli saunaan.
Heti sen näki että oli silikonit laitettu.
Itsetunto ei voi olla tuollasen varassa!!
Jos olisin mies, en pystyis katselemaan sellaista "kumipallonaista",
yäks.

nythän pystyy tehettään omanrasvan siirron. otetaan ongelmakohista ja siirretään rintoihin. minkähänlaista ois jos ois ihan oikeasti rinnat?

Mun mies vakuuttelee, että pitää enempi pienistä rinnoista (kiva mulle, kun olen A-kuppia) mutta mua ärsyttää, kun mies puhuu mun rintoja tisuiksi! Joskus jopa julkisesti, esim. kaupassa kysyy ääneen haluanko katsella uusia tisuliivejä. Argh! Musta se on ällöä, tulee jotenkin sellainen olo kuin mies puhuisi lapsen muodoista.

Alkuperäinen kirjoittaja AA/A:
Kyllä antaa huomiota, minä itse tykkään siitä tosi paljon että mies puristelee nänneistä seksin aikana. Kyllä niissä tunto on vaikka ne onkin saakutin pienet. :D

Jostain luin että pienirintasilla on tosi herkät rinnat ja paljon enemmän tuntoa kuin isorintasilla naisilla :D joten olkaa ilosia ettei oo isoja! :D

Voiskohan se mies sattua tykkään niistä rinnoista sellasena kuin ne kullakin naisella on? Siis siten et tykkää ennemmän siitä missä ne molluskat roikkuu, kuin itse molluskoista?

Aika harva kai tissien kanssa menee naimisiin...vai kuinkas moni meistä arvon rouvista on valinnut pitkäaikaisen kumppanin vehkee koon mukaan? Aika harva, toki poikeus vahvistaa aina kaikki säännöt, mut noin keskiarvollisesti. Lähtee kyllä ihan eri jutuista nuo hommat.

Joten rakkaat kanssa siskot, näin aamun kunniaksi hetki noilla rakkaille tisseilla. Ne ovat ihanat, on ne sitten mitä kokoa tai kiinteysluokkaa. Pistetään itsetunto kuntoon =)

Yhteistyössä