Pienirintaiset naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pee

Vieras
Kärsittekö te pienistä rinnoista vai onko se yhdentekevä asia, vai jopa positiivinen? Itse kärsin pienistä rinnoista, etenkin kun imetyksen jälkeen ne ovat ei-niin-kiinteät, se syö itsetuntoani todella paljon enkä tunne itseäni enää naiselliseksi. Järjellä tiedän että naiseus ei ole rinnoissa, mutta en voi tunteelleni mitään.

Ajoittain,silloin hankin "lisäkettä".Mutta arjessa en edes muista niiden olemassa oloa ja seksin kannalta ovat ihan tyydyttävät.Lähinnä joissakin asu valinnoissa isommat rinnat olisi edustavammat.

Kuinka miehenne suhtautuu rintoihin? Meillä mies kyllä pitää rinnoistani, mutta itse vain häpeän ja häpeän kun hän koskee niihin, ajoittain jopa kiellän häntä koskemasta...=(

Rakastan rintojani vaikka ovat pientä b-kuppia ja mies tykkää kans niistä, eikä vaihtais.

Silikoneista aikoinaan puhuin miehelleni, silloin kun oli samoja fiiliksiä kuin sinulla mutta onneksi mies sai käännytettyä pääni, enkä niitä hankkinut =)

Siis mulla on kyl niinku tosi isot niinku iha aidot omat tisut, niinku , mut kyl mun monel niinku tytsifrendil on siis silarit , ne ei niinku kestäny et mulla oli siis niin paljon niin big ku niil, ne ite niinku ton siis mulle sano, tosi niinku sad touhuu, mut siis onhan nää mun tisut tosi hot ja nätit.

*pi55is*

Mulla on aa-kupin rinnat (kyllä siis tosiaan alle a-kupin) eikä ne ole edes kovin kiinteät imetysten jäljiltä. Kriisi meinasi iskeä kuukausi sitten kun imetyksen lopetin... Tykkään kyllä pienistä rinnoista mutta tuntui että nuo on jo aivan liian pienet.
Otin sitten nännilävistykset, nyt mä tykkään mun rinnoista. :heart: :D

Mä olen pienehkö ja hoikka, niin b:t sopii mun kroppaan hyvin. Erottuvat ihan tarpeeks, en haluais olla pelkkää tissiä. Sitä paitsi on kiva juosta ja liikkua pienehkörintaisena. Se vain harmittaa, että kiinteys kärsinyt imetyksestä.

Raskaus jo muuttaa rintoja (kiinteyttä ja muotoa), vaikkei imettäisi lainkaan. Että toivottavasti kukaan ei sen takia jätä imettämättä.

Mutta itse asiaan. Pienet on ja useimmiten olen ihan tyytyväinen. Juostessa ja muutenkin liikkuessa on kätevää. Mieskin tykkää :)

Yhteistyössä