Ylipainoisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joku kysyi että häiritseekö itseä olla läski? ei mua ainakaan, ei hävetä tai mitään. jos joku ei voi katsoa mun satoja kiloja niin kääntäköön silmänsä muualle. itse kiloni kannan pää pystyssä.

Mä korvasin hyvin usein lämpimän ruoan leivällä. Välipalat puolestaan pussillisella karkkia.

Autoa ajaessani saatoin tuhota karkkipussin, kun olin liikenteessä ja tuli nälkä, ostin suklaapatukan. Illalla telkkaria tuijotellessa saatin syödä vaikka 3 pullaa ja muutaman lakun. Ja kyytipojaksi limpparia.

Silloin kun söin kunnon ruokaa, söin sitä suunnilleen samanverran kuin mieheni.

Liikuntaa en harrasta juuri lainkaan, tosin ei tähän ole muutosta tullut senkään jälkeen, kun aloitin karistamaan kiloja pois.

Mä lihoin pääsääntöisesti herkkuja syömällä. Ja laihtunut olen pitkälti sillä, että olen jättänyt hherkut hyvin minimiin, annoskokoni ovat pienentyneet huimasti ja olen pyrkinyt syömään 2 lämmintä ateriaa päivän aikana.

Minulla ei ole ateriarytmiä. Siitä kaikki lähtee. Tiedän sen, mutta sairaus tämä ylensyöntikin on ja sitä on vaikea katkaista, kun täysin syömättäkään ei voi olla.

Yhteistyössä