Pienirintaisen silikonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silikonisisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silikonisisko

Vieras
Mitä mieltä olette, jos todella pienirintainen ottaa pienehköt silikoni-implantit?

Oma rintakokoni oli kauan, kauan 70AA, siis ei juuri mitään. Lapset tein ensin ja imetin. Sitten ei ollutkaan jäljellä rintoja enää juuri lainkaan. Vuosia surin, sitten päätin ottaa silikonit. Mieskin ymmärsi lopulta kantani ja tuki minua.

Nyt olen puoli vuotta saanut nauttia rinnoistani. Isot ne ei ole vieläkään vaan sopivat minulle. Kerrankin voin ostaa seksikkäitä rintsikoita itselleni. Mieheni ei valita silikoneista, sanoo niitä liki normaaleiksi.

Nyt vasta olen oppinut hyväksymään oman kroppani ja tunnen itseni tosi seksikkääksi. Seksielämä on hyvää.

Yleisesti ottaen olen silikoneja ja muita kauneusleikkauksia vastaan. Mutta jos ne paransivat sinun fiilistäsi, niin en minä tuota menisi tuomitsemaankaan. Etenkään, jos pysyit kohtuudessa, kuten kerroit.

Hei, kiva että nautit olemuksestasi. Minä sain imetyksen ja lapsiväsymyksen jälkeen muutamia kiloja lisää painoa ja muutenkin opin nauttimaan elämästä. Rinnat pyöristyivät kuin itsestään, toki hieman lihoin muutenkin. Olen nauttinut, ja ilman silikooneja.

Jos rintalliivikoko on 70AA, on varmasti kyseessä todella pieni nainen muutenkin, joten sellaiselle ei varmaan myöskään pari lisäkiloa olisi ollut muutenkaan pahitteeksi.

?

Lihominen ei kohdallani toiminut. Parhaimmillaan olin liki 10 kg painavampi, mutta rinnat oli edelleen 70AA. Syynä tähän on rintojeni koostumus. Siellä ei juurikaan ole rasvaa, vaan rinnat on rauhaskudosta. Tämä on mammografiassa ultralla todettu asia jo kauan sitten.

En minä nyt mikään niin kauhean hoikkakaan ole, kokoa 34.

Mutta nyt siis olen itseeni tyytyväinen ja rintaitkut on historiaa. Riskit leikkauksessa tiesin toki. Kaikki on tähän mennessä mennyt hyvin.

Eiköhän loppupeleissä kuitenkin itseensä tyytyväinen ihminen ole mukavampi kuin aina nariseva ?

Eiköhän loppupeleissä kuitenkin itseensä tyytyväinen ihminen ole mukavampi kuin aina nariseva ?

No se hyvä puoli kun rintakudosta on vähän, ettei syöpä iske niin helposti. Nythän siellä ei ole kuin se silikoni ja niiden myötä liimamaisia kudossäikeitä. Mutta nehän lääkäri sitten repii irti, kun joudut uuteen leikkaukseen. Vaihtoväli 5 vuotta. Vähän kuin köyhän autolla.

Viimeksi muokattu:
Jokainen tekee omat ratkaisunsa, enkä minä paheksu silikooneja. Minusta tuntuu välillä hurjalta, kun ei voi lähteä kävelylle ilman rintsikoita, kun kuukautiskierron tietyssä vaiheessa tissit painaa ja hyppelehtii sen verran. Aikanaan totuin elelemään melkein kokonaan ilman rintaliivejä ja nautin vapaasta olostani täysin palkein.

Ja kyllä, mielestäni 34 -kokoinen nainen on pieni. Mutta pienikin on kaunista.

Otin silikonit ja en todellakaan kadu asiaa. Lapseni olin tehnyt ja mieheni suostui lopulta asiaan.

Tuomareita en ymmärrä. Tai niinhän se on, että juuri rinnakkaat naisethan ne tuomitsevat. Niin ainakin minua. Olisi pitänyt kärvistellä AAA-kupissa ja olla vielä onnellinen. No en ollut. Nyt B-kuppi ja olen itseeni tyytyväinen.

Olen töissä iloinen, miestäkin jaksan viihdyttää enemmän ja saan seksistäkin parempia tuntemuksia. Oma kroppa on nyt sopusuhtainen ja kaunis. Ainakin minä olen nyt onnellinen, eikö se ole hyvä asia muuten ?

Kaverini oli tosi pienirintainen, tuskin edes A-kuppi imetysten jälkeen. Kärvisteli 15 vuotta niin ja oli tosi onneton. Kehoitin ottamaan silikonit.

Vuosi sitten hän ne otti ja tyytyväinen on. Poissa on itkut ja valitus, tilalla energinen ja iloinen nainen. On kuulemma tyytyväinen.

Minusta hän oli naisellinen ja kaunis pienirintaisenakin, mutta nyt ehkä sittenkin kropaltaan tasapainoisempi.

Minä en kyllä ymmärrä alkuunkaan terveiden rintojen suurentelua. Ne muovit ei ensinnäkään ole oikeat tissit ja toisekseen jos vain jollain yleismaailmallisilla mittareilla kauniskroppainen voi teistä nauttia seksistä ja tuntea itsensä kauniiksi, olette muuten vain rajoittuneita. Minusta silikonirinnat ovat jotain täysin käsittämätöntä ja kyllä pidän niiden ottajaa jotenkin epätasapainoisena jolla ei ole viisautta ratkoa itsetunto-ongelmiaan terveellä tavalla. Ihminen on jotenkin niin yksinkertainen ettei se tajua meitä naisia olevan aika monen näköisiä ja kokoisia, ja pienet rinnat eivät ole mikään vika, vaan ominaisuus.

Itse olen pienitissinen, pitkäselkäinen ja vähän muhku suomalaiskanttura. Olen energinen ja iloinen kun elämässä on myötätuulta, ja seksi on mielestäni hyvää. Ei se jalopuuratti Ladasta tee Mersua.

Yhteistyössä