A
"aapee"
Vieras
Paljonko lainaa? Minkälainen kk-lyhennys? Entä muut asumiskulut?
Paljonko ovat tulonne?
Mietin tässä, kun itellä tulot on kaikkinensa (elarit+lapsilisät mukana siis) n.2300 euroa käteen, että minkähänlaisen lainan sitä uskaltaisi ottaa...
Paljonko ovat tulonne?
Mietin tässä, kun itellä tulot on kaikkinensa (elarit+lapsilisät mukana siis) n.2300 euroa käteen, että minkähänlaisen lainan sitä uskaltaisi ottaa...