Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä taas pitääkö mun otanta paikkaansa, mutta tosi moni joka on ollut pienimunaisen kanssa sanoo, että "mies oli ihana ja kiltti ja tosi hurmaava ja passasi mua..."
Onko pienimunaisten ainut mahdollisuus olla naisen kohdattuaan mielinkielin ja ylimiellyttää naista, ettei se nainen vaan jättäisi pienen vehkeen huomattuaan?

Äh kun pienimunaiset uskaltaisivat olla omia itsejään. "RRROOAAARRR, mulla on pieni muna mutta olen silti MIES!"

images

Hienoa! Äijä kiertoon jos seksi ei ole mamman mielestä vähintään fantastista! Mamma toki voi olla selällään makaava lahna tai vaihtoehtoisesti pihtaava pilluvallankäyttäjä.

no tottahan Ciervon logistiikalla mies voi laittaa akan kierrätykseen jos tältä ei onnistu pillunannanta ja poskihoito viimesen tapin takkaa

tai jos tavara väljähtyy tai tissit alkaa roikkua

En tiedä taas pitääkö mun otanta paikkaansa, mutta tosi moni joka on ollut pienimunaisen kanssa sanoo, että "mies oli ihana ja kiltti ja tosi hurmaava ja passasi mua..."
Onko pienimunaisten ainut mahdollisuus olla naisen kohdattuaan mielinkielin ja ylimiellyttää naista, ettei se nainen vaan jättäisi pienen vehkeen huomattuaan?

Äh kun pienimunaiset uskaltaisivat olla omia itsejään. "RRROOAAARRR, mulla on pieni muna mutta olen silti MIES!"

images

meinaakko että jos on kiltti ja hurmaava ja passaa naistaan niin ei samaan aikaan voi olla MIES

meinaakko että jos on kiltti ja hurmaava ja passaa naistaan niin ei samaan aikaan voi olla MIES

Ei vaan mulla on paha aavistus että pienimunaiset yrittävät miellyttää liikaakin, toivottavasti olen väärässä. Liika miellyttäminen ei ole kiva juttu, mä en halua että mun mies tottelee kaikessa mua.

Se sit onkin miehelle haasteellista tietää milloin pitää miellyttää naista ja milloin nainen haluaa että häntä ei totella. :D
Mutta ehkä kynnysmatto-sana kuvaa sitä ylimiellyttämistä.

Kunnon palstamamman veto, ihq mies kiertoon kun housuista ei löytynytkään sitä +17 cm lerssiä!

Tuosta on aikaa 15vuotta ja vietin silloin sinkkuaikoja.
Se on jäänyt mieleen juuri, sillä etten ole koskaan törmännyt yhtä pieneen veitikkaan ja silti niin ihanaan mieheen, paitsi mitä nyt nykyiseni on :)

En olisi alkanut hänen kanssaan seurustelemaan, vaikka sieltä olisi tullut millainen metrilenkki:D Sillä itse etsin silloin erilaista ihmistä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Owl
Ei vaan mulla on paha aavistus että pienimunaiset yrittävät miellyttää liikaakin, toivottavasti olen väärässä. Liika miellyttäminen ei ole kiva juttu, mä en halua että mun mies tottelee kaikessa mua.

Se sit onkin miehelle haasteellista tietää milloin pitää miellyttää naista ja milloin nainen haluaa että häntä ei totella. :D
Mutta ehkä kynnysmatto-sana kuvaa sitä ylimiellyttämistä.

Kiva oletus. Lohduttaudutko useinkin tuolla ajatuksella kun kuulet että jollain on kiva mies? Ajattelet että sillä on varmaan pieni muna.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Owl
Kiva oletus. Lohduttaudutko useinkin tuolla ajatuksella kun kuulet että jollain on kiva mies? Ajattelet että sillä on varmaan pieni muna.

No mun standardimeisselimies on kiltti, miellyttämisenhaluinen ja ihana, mutta kun tuntuu että pienimunaisissa ei naisten puheiden mukaan muunlaisia olekaan.

:'( |O :ashamed:

Tuo oli isku vyön alle, tai sanotaanko potkaisu korkkarilla. :D

:hug::kiss:

Mulle se oli todella tärkeä ketju! Tuli kyllä niin tarpeeseen! Et uskokkaan.
Sö oot palstan äksöntsäksön!:heart::flower: Nyt kun Lunaakaan ei enää ole.

Sanonko suoraan? Sanon, eli haistapa kuule vittu! Sinä et ihan varmasti ole puhunut "tosi monen" pienimunaisen miehen kanssa olleen naisen kanssa ainakaan se elimen koosta ja sen vaikutuksesta suhteen toimivuuteen. Voi vittu, miten avointa piilovittuilua! :mad: Tässä ketjussa on tullut jo aikaa sitten selväksi, mikä se sun pointtisi on.

:hug::kiss:

Mulle se oli todella tärkeä ketju! Tuli kyllä niin tarpeeseen! Et uskokkaan.
Sö oot palstan äksöntsäksön!:heart::flower: Nyt kun Lunaakaan ei enää ole.

Kiitos, mutta Lunaa en pysty kyllä korvaamaan. Häntä onkin ikävä...:)

• Tykkää
Reactions: krut
Alkuperäinen kirjoittaja ei helvetti mikä ämmä;29581757:
Sanonko suoraan? Sanon, eli haistapa kuule vittu! Sinä et ihan varmasti ole puhunut "tosi monen" pienimunaisen miehen kanssa olleen naisen kanssa ainakaan se elimen koosta ja sen vaikutuksesta suhteen toimivuuteen. Voi vittu, miten avointa piilovittuilua! :mad: Tässä ketjussa on tullut jo aikaa sitten selväksi, mikä se sun pointtisi on.

Pointtihan on se että seuraavan kerran kun joku kertoo kuinka kiva mies on ollut, sen voi kuitata pienellä kyrvällä ja sillä ettei mies ole edes mies.

No tuossa Metsäpeikko jo viittasi siihen että on eri asia tapaileeko miestä parisuhdetta ajatellen vai onko miehet vain panojuttuja varten. Mä toivon että pienimunaisilla olisi tsäänssejä edes pitkäaikaista parisuhdetta ajatellen mutta onko sitäkään? Nykyään kun se "seksin testaus" tulee pareilla aika alkuvaiheessa ja siinä hyväkin mies voi karsiutua pois, aiemmin kun pienimunainen ehkä pääsi loistamaan kauemmin muilla avuillaan ennen seksiä?

Se mitä tekee mieli tuosta tummennetusta sanoa on se, että ok, perheenisityyppiä ei miehen tarvitse olla jos ei lapsia meinata hommata. Mutta lapsettomassakin parisuhteessa:jos mies on ensisijaisesti rakastaja ja ystävä mutta arki tökkii ja mies on sohvaperuna ja arkihommat kaatuu itselle, niin ei sekään hääviä ole? Kyllä siihen parisuhteeseen järkeäkin tarvitaan, mä en ottaisi jotain vastuutonta ja laiskaa miestä.

Niin no, riippuu varmaan ihmisestä. Mulle jatkon määrittää pitkälti kiihottumisen aste yhdistettynä tiettyihin järkijuttuihin ja henkiseen yhteyteen (en mä kyllä edes kiihotu pitkäkestoisesti ihmisestä, jonka kanssa ei synkkaa muutenkin).
Eikä seksissä ole muuten kovin olennaista se, minkä kokoinen elin miehellä on, ellei nyt hirveä hevosenkulli tai mikropenis ole, mutta kuten aikaisemmin kirjoitin, on suurimman osan housuissa ihan vaan keskivertopenis, jonka ei luulisi ongelmia aiheuttavan.

En kirjoittanut missään, etteikö järkeä saisi käyttää, mutta pelkästään järkiperustein (tyyliin "seksi on surkeaa eikä mies juurikaan edes kiihota minua, mutta hän on kuitenkin kiltti ja tekee kotityöt puolestani") en lähtisi suhteeseen.
Eikä onneksi ole ollut tarvetta tinkimiselle, enkä siihen alkaisikaan. Mielummin yksin, kuin jonkun "ihan jees"-miehen kanssa.

Eiks se menny niin että mitä pienempi mies sitä suuremmat munat?
[video=youtube_share;it4yF-f6nN0]http://youtu.be/it4yF-f6nN0[/video]

• Tykkää
Reactions: krut
Alkuperäinen kirjoittaja ei helvetti mikä ämmä;29581757:

??? Piilovittuilua? Ketä kohtaan?
Sen sanon että tuo otanta on ihan nettikirjoittelusta poimittua, siis parisuhteeseen ehtineiden kohdalla. Sit on joitain "kovia panomiehiä" joista nainen on uskonut että isot on vehkeet, mutta mies onkin ollut pienimunainen.

Yhteistyössä