pieniä eskarilaisia, onko muita

Meillä tyttö on menossa nyt kyllä kouluun, mutta viime syksynä eskarin alkaessa oli 102cm ja 14.4kg. On syntynyt joulukuun lopussa. Nyt ekalle menossa ja pituutta on 109cm. Ihan hyvin on vuodessa kasvanut kyllä, mutta reippaasti on luokkansa lyhin. Kenkäkin on huimat 26 :p
 
Meillä oli eskarilainen viime vuonna miltei 6 v kun eskariin meni, painoi n 15-15.5 kg ja mittaa oli 105 cm =) Tyttö siis elokuun lopussa syntynyt...

( esikko oli aikoinaan eskariin mennessä 107 cm ja myös elokuun lopussa syntynyt )

Nyt tuo pienempi neiti oli ( miltei ) 7 vuotiaana kouluun mennessä 109.5 cm =)
 
Hei vaan!

Itse olin tasan metrin pituinen, kun aikoinaan aloitin koulun 7 vuotiaana. Tuntuu nämä nykyajan lapsen olevan aikamoisia hujoppeja. Pituutta minulla huikeat 140 cm.

Meni vähän asian vierestä. Toivottavasti ei haitannut.
 
Meillä tuo eskarilainen taitaa olla hieman toisesta päästä, pituutta 128 cm ja painoa 23 kg, pitkä hujoppi. Tänään 6 v synttäripäivä. Tuppaa tuo poika olemaan pitempi kuin usea pihan koululaisista...
 
Voi ihanuus kun pieniä eskarilaisia :D Meidän eskarilainen on toista ääripäätä, pituutta komeat 130cm ja painoa 27kg :wave: Mistä on muuten haittansakkin, aina luullaan vanhemmaksi (ja myös taidot pitäs olla sitä luokkaa :( )
 

Yhteistyössä