pieniä alushousuja

Sattuisiko kukaan tietämään mistä saisi pieniä "oikeita" alushousuja? Ei siis niitä vaippamallisia. Poika oppi kuivaksi, ikää 1 v. 3 kk ja sattuu vielä olemaan pieni rimpula malliltaan. Hakusessa olisi siis alushousuja kokoa 74-80 cm niin pysyisivät ehken päälläkin. En ainakaan itse ole missään törmännyt, joten suunnattoman suuret kiitokset jos joku voi asiassa valaista :hug:
 
Asian vierestä, mutta miten sait noin pienen oppimaan kuivaksi? Meillä 1,4 vee on nyt hiljattain alkanut ilmaista hätäänsä aina välillä pitelemällä vaippaa. Olen vienyt heti potalle ja kehunut jos tulosta on tullut. Aluksi ihmettelin mitä varten hän pitelee vaippaa, kunnes tajusin, et vessahätä olisi. Potalla on käynyt alle vuoden ikäisestä lähinnä tutustumismielessä. Nyt mietin pitäisikö alkaa aktiivisesti opettaa kuivaksi, vaikka on vielä näin nuori, mutta lapsi kuitenkin ilmoittaa itse hädästään aina välillä. Joka paikassa sanotaan nykyään, että ei kannata aloittaa harjoittelua ennen kuin lapsi on vähintään 1,6-2-vuotias ja monet on vielä 3-vuotiaanakin vaipoissa. Miten teillä sujui harjoittelu noin nuoren kanssa? Olisiko hyviä vinkkejä miten kannattaa toimia?

Ja vastaus kysymykseesi. Meillä on pieniä pikkuhousuja (tyttöjen, mut luusisi, et on pojillekin) kokoa 90 cm, mutta ovat mielestäni pientä mallia ja ne on ostettu Citymarketista. Kannattaa siis käydä vilkaisemassa myös niitä, jos vaikka sopisivat teidänkin lapselle.
 

Yhteistyössä