Pieniä suuria vaivoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Voi että alkaa jo masentamaan.. Joka yö alapää kutisee niin maan prkleesti, se arpi mikä tuli synnytyksessä kun alapää repesi ja koko peräaukon suu. Siis tuntuu että tämä vaiva saa mut hulluksi. Joka aamu on sitten kiva mennä pissalle kun kirveltää ne haavat jotka on tullu öisestä raapimisesta. tuntuu ettei mikään auta tähän vaivaan, ja kukaan lääkäri ei ota tosissaan. Oon käyny yksityisellä ja terveyskeskuslääkärillä. Onko kellään vastaavaa, ja mikä on auttanut jos on auttanut? Tämä alkaa jo vaikuttaa todella elämänlaatuun...

laita teippi peräreijän päälle yöksi ja repäise aamulla irti!! jos on kihomatoja niin niitä on tarttunut teippiin... Voi ne arvetkin kyllä kutista..itselläkin arvet kutissu mutta muualla!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eikös ne kihomadot olisi sitten muillakin perheenjäsenillä? Mulla ollut tää vaiva jo yli puoli vuotta, eikä kukaan muu ole valittanut.

ei välttämättä..kun kutina alkaa yöllä llykkää miehelle taskulamppu kouraan ja pyllistät :laugh: sillä näkee jos siinä matoja on suuaukolla..

Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
No eikös ne kihomadot olisi sitten muillakin perheenjäsenillä? Mulla ollut tää vaiva jo yli puoli vuotta, eikä kukaan muu ole valittanut.

ei välttämättä..kun kutina alkaa yöllä llykkää miehelle taskulamppu kouraan ja pyllistät :laugh: sillä näkee jos siinä matoja on suuaukolla..

No hyi hitto, en kyllä varmasti!

Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:

No hyi hitto, en kyllä varmasti!
no joo en minäkään olis kuullut et aikuiselle noin tehään :laugh: mutta lapsilla se kattominen tehdään noin.sitä teippiä ei suositella lapsille.

Yhteistyössä