pieniä pettämisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kristallipalloilua; kuvailit tilannetta juuri kuten meillä on ja kuten ajattelen. En itse myöskään usko, että seksiä välttämättä liittyy näihin, itseasiassa olen siitä melko varma. Toisilla tuntuu olevan jotenkin "ohut" käsitys miehistä, ikäänkuin ne olisivat vain sen pikkukaverinsa jatkeita. Munkin mies flirttailija, mutta sillä tavalla ihan kivasti, ettei ole mua häirinnyt ja kun en ole mustasukkaista sorttia ja itsekin saan huomiota myös muilta, se ei ole ollut ongelma. Tämä kännisekoilu tietysti on ihan eri asia. Eli alkoholin suhteen ne muutokset ainakin täytyy tehdä. Kiitos viestistäsi, se vahvisti omia näkemyksiäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Moni ihminen, jolla ei ole hurjan vakaa itsetunto eli ei esim. ole kiitetty eikä kannustettu aikanaan tai syy kellä mikäkin, kaipaa jatkuvia peilejä ympärilleen. Sitähän muut ihmiset ovat, ja varsinkin flirtistä saa sitä tukea, mikä sisältä puuttuu. Osa ihmisistä on enemmän köynnöskasveja kuin toiset. Ei se välttämättä tee pahaksi, mutta heikoksi kyllä - ja taatusti hermostuttaa sen, joka kaipaisi rinnalleen toista suoravartista auringonkukkaa.

Itsetunnoton juoppo, joka tarvitsee viinaa ja viettelyä tunteakseen itsensä mukavaksi ihmiseksi, on äärettömän turhauttava elämänkumppani.

Yhteistyössä