pieni vauva+ero=miten tapaamiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en saa nähdä lastani "ollenkaan", hyvin harvoin ja pitkän riitelyn tuloksena exä antaa lapsensa mun luona käymään tai joskus jopa yöksi. mut ei kai isä voi vaatia enempääkään

Alkuperäinen kirjoittaja a:
mä en saa nähdä lastani "ollenkaan", hyvin harvoin ja pitkän riitelyn tuloksena exä antaa lapsensa mun luona käymään tai joskus jopa yöksi. mut ei kai isä voi vaatia enempääkään

voi ei,siinä ei äiti ajattele lasta kyllä yhtään.

meillä kyseessä kuukauden ikäinen vaavi

niin ei tietenkään meinannut että isän luo vauva menisi,kun kerran imetänkin.meinasin että jos jollain sama tilanne niin miten mielellään isä tulee luoksenne lasta katsomaan, ja kuinka usein?

Lappsen isä kävi meillä monta kertaa viikossa, ja sitten jossain vaiheessa otti mukaansa kun halus, niin moneks tunniks kun halus. Ei yöksi. Vauva oli puol'vuotias kun erottiin, ja heillä on lähes koko ajan ollut tiiviit lämpimät välit. Tytär täyttää 9 v. kohta. On nähnyt tämän koko ajan isäänsä moonta kertaa viikossa. On nykyisin vissiin enempi isänsä luona kuin minun.

]

meillä kyseessä kuukauden ikäinen vaavi[/quote]

sinäkö ajattelet lasta vai ittees enemmän minkä ihmeen hyöty noin pienelle ,ja entä imetys. salli nauraa , että lasta ajattelet. mikähän eläin lapsen uroolle tunkee joka ei mitään ymmärrä ,senkun leikitään jotain pelleä. onko kukaan ajatellut todella lapsen etua,kun ravaa raukka kahta kämppää edestakaisin ja hoitopaikat päälle. miettikääpä miltä itestänne tuntuis ravata kämpästä toiseen !!

Alkuperäinen kirjoittaja en tykkäis.:
]

sinäkö ajattelet lasta vai ittees enemmän minkä ihmeen hyöty noin pienelle ,ja entä imetys. salli nauraa , että lasta ajattelet. mikähän eläin lapsen uroolle tunkee joka ei mitään ymmärrä ,senkun leikitään jotain pelleä. onko kukaan ajatellut todella lapsen etua,kun ravaa raukka kahta kämppää edestakaisin ja hoitopaikat päälle. miettikääpä miltä itestänne tuntuis ravata kämpästä toiseen !![/quote]

Voi jeesus!Että mies ei osaa olla muuta kuin pelle? :o Kyllä meillä ainakin osaa ja varmasti monet muutkin isät..Isällä ja lapsella on oikeus ja mun mielestä on lapsen edunmukaista että oppii tuntemaan myös isänsä,jos on siis hyvä isä niinkuin monet ovat =) Jos me oltais erottu niin taatusti olis lapsi saanut olla isälläänkin jo vauvana.Olisin pumpannut maitoa matkaan ja luottavaisin mielin päästänyt vauvan nauttimaan isänsä seurasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja en tykkäis.:
]

sinäkö ajattelet lasta vai ittees enemmän minkä ihmeen hyöty noin pienelle ,ja entä imetys. salli nauraa , että lasta ajattelet. mikähän eläin lapsen uroolle tunkee joka ei mitään ymmärrä ,senkun leikitään jotain pelleä. onko kukaan ajatellut todella lapsen etua,kun ravaa raukka kahta kämppää edestakaisin ja hoitopaikat päälle. miettikääpä miltä itestänne tuntuis ravata kämpästä toiseen !![/quote]

No minulla on itselläni kokemusta tuosta kahden kodin välillä ravaamisesta, erolapsi kun olen. Mitään traumoja ei ole jäänyt ja mistään hinnasta en luopuisi siitä, että olen lapsena saanut viettää aikaa molempien, rakastavien vanhempieni kanssa. Ja huom! 9-vuotiaasta alkaen välimatkaa on ollut 1000 kilometriä! Hui!
Etenkin tuo nuoresta saakka reissaaminen on opettanut minulle paljon, lisännyt itsetuntoa ja uskoa siihen että pärjää hienosti yksinkin jos tiukka paikka tulee.

en oikeen tajunnut tota yhtä viestii.mutta tilanne nyt on se että ero näillä näkymin edessä,ja kyllä lapsen kuuluu isänsä tuntea ja häntä säännöllisesti nähdä.ja kun noin pieni niin isä saa kyllä tulla luokseni lasta katsomaan,voin vaikka itse käydä asioilla silloin.

kun tuosta kasvaa niin sitten ilman muuta isän luo voi mennä.

Yhteistyössä