Pieni talo preerialla.

Alkuperäinen kirjoittaja äksy ämmä:
kyllä mä oon katsonu näitä nykyaikaisia ohjelmia ja todennu et synnytys kuvataan jotenki tosi helpoksi ja siistiksi hommaksi. paras on se ku jossain ohjelmassa vauva oli iso, varmaan 6kk, syntyi ihan puhtaana ja melkein istui sylissä. ja komedioissa on aina samat jutut äiti kuristaa isää ja kiroo sen alimpaan helvettiin yms.

No niin, siitä synnyttävästä äidistä tehdään tavallaan joku pelle. Aivankuin synnyttäminen ois joku pikku läpihuutojuttu, ja kuin se olisi jotain hauskaa ja koomista. Eipä raivostuttavaa. Mun mielestä ne ei oo hauskoja kohtauksia elokuvissa tai sarjoissa, vaan lähinnä ärsyttää.

Ehkä tuohon Pieneen taloon Preerialla ei kuitenkaan sopisi mikään aito synnytysvideo, kun on kuitenkin ikivanha perhesarja kyseessä... ;)
Katselin tätä jo lapsena ja nyt on mukava katsella uudestaan. En muuten muista, että kirjoissa perheeseen olisi syntynyt poikaa. Neljäs tyttö kyllä syntyi, mutta hän jäi eloon ja taisi syntyä sen jälkeen, kun perhe oli taas jo jatkanut matkaansa tuolta preerialta eteenpäin.

No se vasta tylsää oliski,jos se synnytys näytetään ihan totuudenmukasesti; toisiin sitäpaitsi koskee enemmän kun toisiin-ihme takertumista taas kerran.Ja yksi mukavimmista sarjoista mitä tiedän! Ei voi verrata nykysiin salkkareihin ym

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Alkuperäinen kirjoittaja ju:
Alkuperäinen kirjoittaja veetu:
tosi yököttävä :x sarja

Ai sä vai?

Ai oonko mä muka sarja?

Olet,ja pitkäveteinen sellanen

Kiitos analyysistä.

Jos ei seura kelpaa voit sinä aina poistua. :wave:

En voi,mukava sarja on!

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minusta aika oli kullannut muistot tuon sarjan suhteen, lapsena sitä jaksoi katsoa, vaikka silloinkin jo ärsytti se vesitys mitä siinä oli. Kirjoista pidän vieläkin =)

Mä en ole koskaan pitänyt siitä tv-sarjasta. Mutta kirjat olen lukenut läpi. Ja voisn lukea ne jopa uudestaan. :)

Ei se synnytys ainakaan mulla kauheasti sattunut. Pahempaakin kipua on ollut. Enkä kovin edes ähissyt kummankaan synnytyksessä, huutamisesta puhumattakaan.

Silti minäkin inhoan niitä synnytyskohtauksia ohjelmissa. Tulee sellainen olo, niinkuin tehtäis pilaa toisen tuskasta. Tai ennemminkin koen ne ehkä nöyryyttävinä, tehdään pilaa ihmisen nöyryyttävimmästä kokemuksesta (sellaisia ne oli, vaikkeivat juurikaan sattuneet).

Yhteistyössä