Pieni paniikki - kierukan langat hukassa!

  • Viestiketjun aloittaja mitäs sitten kun pitäis saada pois...
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Mikä ihmeen paniikki teillä on?

Mulla on leikattu narut lyhyeksi. En ole missään vaiheessa niitä tuntenut. En edes haluaisi mitään kierukan naruja muistuttamaan asiasta jatkuvasti.
Kierukka on nyt ollut paikallaan 3 vuotta ja tarkastuksissa näkynyt ihan siellä missä pitääkin.

Kannattaa miettiä sitä poistovaihetta vasta sitten kun se on ajankohtainen.

 
"minna"
hmmmm. minulle laitettiin kierukka kesäkuussa 2012. Nyt en ole tuntenut lankoja piiiitkään aikaan. Aloin sitten etsiä tietoa asiasta. Kukaan ei sanonut minulle laittamisen jälkeen, että pitäisi käydä tarkistuksissa??? Minulle kierukka laitettiin runsaiden vuotojen takia, ei ehkäisyn takia. Laittaminen sattui _järkyttävän paljon_ enkä kyllä mielellään lähtisi gynelle asian takia. Kauhulla odotan sitä hetkeä, kun kierukka pitäisi poistaa, onneksi siihen on vielä jokunen vuosi. Mitä/miten se tarkastus tehdään?
 
pelko pois
mullakin sattui laittaminen ihan helvetisti, kun kunnallinen sadistimamma sen survoi sinne.
poistatin ja vaihdatin uuden yksityisellä. lankoja ei näkynyt, joten lääkäri puudutti ja toimitti homman kivuttomasti, vaikka oli kuulemma hankalimmasta päästä.
 
"minna"
no, minulle laitettiin naistentautien polilla. Lääkäri oli kyllä kokenut ja sanoi jälkikäteen, että olisi ehkä kuitenkin ollut järkevämpää laittaa kierukka nukutuksessa, koska tajusi, että sattui todella paljon.
 
pelko pois
kyllä se munkin laittaja oli tosi kokenut, melkein eläkeiässä ja se henkilö, joka laittaa lapsen tulon jälkeen ilmaiseksi (kierukka siis maksaa silti),kai aika lailla kaikille. olikohan se ehköisyneuvola tai joku sellainen. sillä oli vaan asenne sellainen, että tällaista tämä naisen elämä on, että aina joutuu kärsimään kipuja ja tuskia..tais sanoakin sen ääneen, kun mulla meinas taju mennä kivusta. asennevammainen akka.
suosittelen yksityistä perusgyneä.
 

Yhteistyössä