pieni ötökkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaipparoskiksen pohjalla olen joskus huomannut pienenpieniä vaaleanruskeita/keltaisia ötököitä, ja äsken nostin erään vaatteen eteisen lattialta ja löysin sieltä samaisia ötököitä kolme kappaletta. Ötökät ovat siis niin pieniä, että ne tunnistaa ötököiksi ainoastaan liikkeestä, ja eivät sikäli häiritse, mutta minua mietityttää, mikä ötökkä on kyseessä ja mistä niitä tulee? Onko kellään ollut vastaavia?

Ikävä kyllä vaikuttaa siltä että ne on perseötököitä. Eli ne elävät likaisessa perseessä ja syövät kakkaa. Tykkäävät myös likaisista vaipoista. Munivat ja syntyvät likaisissa perseisssä. Eli ovat tulleet jonkun perseestä, todennäköisesti sun. Sorry. Niistä pääsee vain desifioimalla itsensä ja koko kodin. Huolehdi jakossa paremmin hygieniastasi!

Hyi olkoon ovatkohan lutikoita :X

http://www.torjunta.fi/lude.htm

Ei ole ollut meillä, eikä toivottavasti tulekaan. Vaativat nimittäin koko kodin desinfioinnin ainakin pariin otteeseen, hiton vaikea päästä eroon, voivat levitä naapuriasuntoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaipparoskiksen pohjalla olen joskus huomannut pienenpieniä vaaleanruskeita/keltaisia ötököitä, ja äsken nostin erään vaatteen eteisen lattialta ja löysin sieltä samaisia ötököitä kolme kappaletta. Ötökät ovat siis niin pieniä, että ne tunnistaa ötököiksi ainoastaan liikkeestä, ja eivät sikäli häiritse, mutta minua mietityttää, mikä ötökkä on kyseessä ja mistä niitä tulee? Onko kellään ollut vastaavia?

hei ota yks sellanen kiinni ja vie jollekki ympäristötyypille :)

Yhteistyössä