pieni neuvo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos,pienestä neuvosta,vaikka joskus mietin itsekin,et mix ihmiset pettävät ja jos rakastaa toista,ni mix on petettävä...hyvä suhde ei tarvii pettämistä...mix,sitten toista rakastaa,jos haluaa pettää...

Asioissa on Aina toinenkin puoli. Entäs jos kumppani ei olekkaan petollinen? Onko silloin oikeutettua tutkia sähköpostit ja kännykät? Minusta ei. Ajattelette petetyt vain omaa surua ja tuskaanne,mutta mitä jos olisikin ollut toisin? Kumppaninne olisi olltu rehellinen, ja TE olisitte jääneet kiinni kännykän näpräämisestä? Minusta suhteessa menee jo silloin ihan perseelleen jos ei arvosta toista sen vertaa, että lukee toisen viestejä. En puolusta pettämistä, mutta kyllä asiat pitäisi muulla tavoin selvittää. Ihan sillä potuttaa tämä asia, että tiedän niin monta suhdetta, jotka on menneet pilalle kyttäämisen ja turhan mustasukkaisuuden vuoksi.... Että niinkinpäin VOI olla.

Varoa pitää.
On muistettava myös ettei omista ketään eikä voi vaatia mitään. Voi vain itse olla uskollinen ja ""hyvä"". Eikä pettämistä vastaan voi suojautua millään.
Tietysti on kauheaa kun rakas kumppani muuttuu ja häärää jotain takanapäin. Minullekin on käynyt niin. Mutta prosessi ei nopeutunut tai tehnyt vähemmän kipeää vaikka kuinka utelin, vaklasin ja kyttäsin. Mies tunnusti sitten kun aika oli kypsä ja petti vielä senkin jälkeen. Morkkis olikin hänellä sitten sitä luokkaa että pahaa teki katsoa. Silloin päätin että seuraavalla kerralla en kyttää vaan lähden heti jos rakkaus loppuu ja minua kohtaan käyttäydytään tunteettomasti ja julmasti (= nimitellään ja huudetaan).
Enää en siedä yhtään sellaista kohtelua vaan lähden heti. Mies tulee sitten perässä selitellen ja pyydellen jos tahtoo, jos ei, asia on sillä selvä.
Pää pystyyn naiset!

minua ei saa kiinni kännykän tarkastuksista..ole nääs niin kiero että poistan tekstarit ja tietyt puhelut heti perään...mulla on neuvo,,jos epäilee puolison pettävän niin hyökkäys on paras puolustus,,itse vaan liihottelemaan..

Ainoastaan miehet näyttävät pettävän?!
Itse olin 12 vuotta viikot ulkopaikkakunnilla töissä.
Kaverit kyselivä, että tiedätkös mitä eukkosi hommailee siellä kotona.
Vastasin, että kaipa se hommansa tietää.
Uskollisuusepäilyihin sanoin, että minä olen niin pirun hyvä ukko, että jo muija jostain sattuisi paremman löytämään niin sen velvollisuus olisi tarttua siihen kiinni.
Tiesin, ettei se mistään löydä, eikä muuten etsikkään.
Emme osanneet puolin emmekä toisin ryhtyä itseämme moisella stressaamaan.
Tuosta on nyt 7 vuotta aikaa ja ilmeisesti molemminpuolinen luottamus oli paikallaan.

Yhteistyössä