Pieni kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimari-84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Nauran.

Ja joskus mua alkaa naurattamaan sellasessa tilanteessa, missä ei todellakaan pitäs nauraa :ashamed:

No esimerkkinä tässä vois sanoa kun olin kerran yksin siis ilman kaveria linja-autossa ja mulla tuli yks tosi hauska juttu mieleen ja purskahin nauruun niin kyllä ihmiset katto että :o On kai tuo tyttö seonnut :laugh: :D vähän rupes hävettään :D

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Mua alkaa usein naurattaan joku vanha juttu ihan tyhmässä kohdassa...esim kaupan kassalla tai jossain mihin se juttu ei edes liity mitenkään :laugh:

Niin muakin. Kuolen hiljaa sisäisesti nauruun kassalla miljoona kertaa. Sanat: "Mulla on 6 maitoa" saa mut puremaan hampaita yhteen. Siis tiedätte tilanteen, kun ei viitsi maitoja nostaa hihnalle ja ilmottaa vain purkkien lukumäärän kassalle...

Kaverin kans ku yhteen aikaan käytiin yhdessä ruokakaupassa ja molemmilla on useampi muksu ja maitoa siis menee. Siitä "ja maitoja on 7" tuli meidän kesken semmonen vitsi, että se nauratti ja naurattaa yhä. Vaikka siinä ei pitäsi olla mitään kivaa. :o :laugh:

Mua naurattaa linja-autossa aina. Ku kerran istuin täydessä linja-autossa reunapaikalla jonkun aika ison ihmisen vieressä, eli en täydellisesti mahtunu penkkiin. Aloin siinä sit miettii kuinka hassun näköistä olis jos kaatuisin vaan kyljelleen käytävälle. Alkoi naurattaa ihan hulluna ja virnuilin vaan... Nykyään sit aina tulee toi sama juttu mieleen ja tuosta on sentään aikaa pian 10v! Onneks en enää usein matkusta linja-autossa!

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Mua naurattaa linja-autossa aina. Ku kerran istuin täydessä linja-autossa reunapaikalla jonkun aika ison ihmisen vieressä, eli en täydellisesti mahtunu penkkiin. Aloin siinä sit miettii kuinka hassun näköistä olis jos kaatuisin vaan kyljelleen käytävälle. Alkoi naurattaa ihan hulluna ja virnuilin vaan... Nykyään sit aina tulee toi sama juttu mieleen ja tuosta on sentään aikaa pian 10v! Onneks en enää usein matkusta linja-autossa!

Sullon mun luonto. :D

Joo ja arvatkaa kuin vihaseksi mies meinas muuttua kun oltiin menosa sänkyyn (muutakin kuin nukkumaan) ja mua alko naurattaa enkä meinannut saada sitä loppumaan. Ja siis kun nauroin niin etten kyennyt selittämään mikä mua naurattaa...

Pahinta on kun luet vaik kirjaa ruuhkabussissa väsyneenä mis tulee joku yliholpee kohta... se kun rupee naurattaa ja se nauru vaan meinaa karata... sit rupee vaan enemmän naurattaa kun aattelee kuin noloa ittekseen hihitellä sille... tuskaa..

Mua naurattaa mitä omituisemmat asiat,toisten kämmäykset eritoten :ashamed:
Sitten jos jollekkin sattuu jotain vaikka kaatuu niin mulla jää ne ilmeet pyörimään päähän ja nauru raikaa entistä enemmän,vaikka ei saiskaan :laugh: :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Nauran.

Ja joskus mua alkaa naurattamaan sellasessa tilanteessa, missä ei todellakaan pitäs nauraa :ashamed:

No esimerkkinä tässä vois sanoa kun olin kerran yksin siis ilman kaveria linja-autossa ja mulla tuli yks tosi hauska juttu mieleen ja purskahin nauruun niin kyllä ihmiset katto että :o On kai tuo tyttö seonnut :laugh: :D vähän rupes hävettään :D

:laugh: :saint:

^^

Just tollasia. Ja sitten tekee mieli ääneen nauraa, ja jos ei naura niin se vasta idiootilta kuulostaakin jos sitä yrittää "pidälellä" idiot-virne naamalla :D

Nii ja pikku tirskahus käden takkaa vaan kuuluu ja sitten ku kuulet sen oman äänen kuin pölijältä se kuulostaa niin räjähdät kunnon nauruun vaan siksi :laugh: :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mariawm:
Joo ja arvatkaa kuin vihaseksi mies meinas muuttua kun oltiin menosa sänkyyn (muutakin kuin nukkumaan) ja mua alko naurattaa enkä meinannut saada sitä loppumaan. Ja siis kun nauroin niin etten kyennyt selittämään mikä mua naurattaa...

Ja mies kattoo ja ihmettelee ja huolestuu jo ja kysyy, että hei oikeesti, mikä sulla on??? Ja siitä se hymy vasta irtoaakin. :D :laugh: Tiedän tunteen.

Kirkko on pahin paikka jossa olen joskus aikanani meinannut tikahtua nauruun. Joskus ripari aikana kaveri tiputti lehteriltä virsikirjan alas ja ei paljon uskallettu alas katsoa. Istuttiin penkkien välissä lattialla ja yritettiin kuollaksemme pidätellä naurua siellä... ei ihan onnistunut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:
Kirkko on pahin paikka jossa olen joskus aikanani meinannut tikahtua nauruun. Joskus ripari aikana kaveri tiputti lehteriltä virsikirjan alas ja ei paljon uskallettu alas katsoa. Istuttiin penkkien välissä lattialla ja yritettiin kuollaksemme pidätellä naurua siellä... ei ihan onnistunut :laugh:

Kirkko on paha paikka. Sielä tulee mieleen ties mitä ties mistä. Ja taas mentiin. :whistle: Ja kun se ei lopu. Ei ei. Hihihihihiiihi hirnnnnn höhöhöhöhöhö... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:

Kirkko on paha paikka. Sielä tulee mieleen ties mitä ties mistä. Ja taas mentiin. :whistle: Ja kun se ei lopu. Ei ei. Hihihihihiiihi hirnnnnn höhöhöhöhöhö... :o

Ihan hirvee tilanne oli kun meitä kävi siskon kanssa aivan sairasti naurattamaan isotädin HAUTAJAISISSA :ashamed: Siel oli kanttori, jolla oli tosi huvittava lauluääni ja sille piti pää punasena hirnua sisäänpäin. Äiti olis varmaan tappanu meiät, jos olis päässy nauru ääneen.

Sama homma kävi joskus ala-asteella, kun pappi piti aamunavausta. Papilla (mies) oli kimeä, ohut ääni. meiän sijaisopettaja tyrski vähän aikaa siellä juhlasalissa ja lähti sitte naama punasena hirnumaan aulaan (kuulu sinne saliin) :D

Yhteistyössä