Naurattaako teillä ikinä joku asia vaikka että tiiä oikeastaan mikä?
No väsyneenä ainakin naurattaa mitä typerimmät jutut
Oli pakko kysyä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Nauran.
Ja joskus mua alkaa naurattamaan sellasessa tilanteessa, missä ei todellakaan pitäs nauraa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Mua alkaa usein naurattaan joku vanha juttu ihan tyhmässä kohdassa...esim kaupan kassalla tai jossain mihin se juttu ei edes liity mitenkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Mua naurattaa linja-autossa aina. Ku kerran istuin täydessä linja-autossa reunapaikalla jonkun aika ison ihmisen vieressä, eli en täydellisesti mahtunu penkkiin. Aloin siinä sit miettii kuinka hassun näköistä olis jos kaatuisin vaan kyljelleen käytävälle. Alkoi naurattaa ihan hulluna ja virnuilin vaan... Nykyään sit aina tulee toi sama juttu mieleen ja tuosta on sentään aikaa pian 10v! Onneks en enää usein matkusta linja-autossa!
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Nauran.
Ja joskus mua alkaa naurattamaan sellasessa tilanteessa, missä ei todellakaan pitäs nauraa :ashamed:
No esimerkkinä tässä vois sanoa kun olin kerran yksin siis ilman kaveria linja-autossa ja mulla tuli yks tosi hauska juttu mieleen ja purskahin nauruun niin kyllä ihmiset katto ettäOn kai tuo tyttö seonnut
![]()
vähän rupes hävettään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:^^
Just tollasia. Ja sitten tekee mieli ääneen nauraa, ja jos ei naura niin se vasta idiootilta kuulostaakin jos sitä yrittää "pidälellä" idiot-virne naamalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mariawm:Joo ja arvatkaa kuin vihaseksi mies meinas muuttua kun oltiin menosa sänkyyn (muutakin kuin nukkumaan) ja mua alko naurattaa enkä meinannut saada sitä loppumaan. Ja siis kun nauroin niin etten kyennyt selittämään mikä mua naurattaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Nykyään on pelastus, kun voi "lukea tekstiviestiä" ja nauraa sille. Voi ainakin kuvitella sen olevan vähemmän hölmön näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Kirkko on pahin paikka jossa olen joskus aikanani meinannut tikahtua nauruun. Joskus ripari aikana kaveri tiputti lehteriltä virsikirjan alas ja ei paljon uskallettu alas katsoa. Istuttiin penkkien välissä lattialla ja yritettiin kuollaksemme pidätellä naurua siellä... ei ihan onnistunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Kirkko on pahin paikka jossa olen joskus aikanani meinannut tikahtua nauruun. Joskus ripari aikana kaveri tiputti lehteriltä virsikirjan alas ja ei paljon uskallettu alas katsoa. Istuttiin penkkien välissä lattialla ja yritettiin kuollaksemme pidätellä naurua siellä... ei ihan onnistunut![]()
Kirkko on paha paikka. Sielä tulee mieleen ties mitä ties mistä. Ja taas mentiin.Ja kun se ei lopu. Ei ei. Hihihihihiiihi hirnnnnn höhöhöhöhöhö...
![]()