Pieni ilon aihe...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mä meen tänään leffaan :)
Sain koko torpan siivousurakan tehtyä, viikko siihen meni, ja nyt palkitsen itseni elokuvalla hyvässä seurassa. Kaiken tän kurjuuden keskellä olen iloinen tästä pienestä asiasta :)

No kun nyt muistutat, että jotain kivaakin maailmassa voi olla, niin illalla on koulun musiikkitapahtuma, jossa teinit ja heidän ystävänsä soittavat vähän väliä.

Jos jaksan harjoitussuppareilta ja selkäkivuilta ja väsymykseltä, niin sitä kyllä pitää mennä katsomaan ja näkemään, miten taitavia ja kauniita he tänä vuonna värillisten valojen ja savusumun takana ovat.

ootko raskaana ja sulla on teini-ikäinen? :D

mä oon aina miettiny et teen lapset pienellä ikäerolla,esikoisella ja toisella on ikäeroa 3vuotta..sekin on ehkä liikaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

mä oon aina miettiny et teen lapset pienellä ikäerolla,esikoisella ja toisella on ikäeroa 3vuotta..sekin on ehkä liikaa :p

Meillä on teinitrio (17, 15 ja 13) ja piakkoin iltasarja. Taapero on 2 ja iltasarjan täydentäjän la on lauantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

Meillä on teinitrio (17, 15 ja 13) ja piakkoin iltasarja. Taapero on 2 ja iltasarjan täydentäjän la on lauantaina.

Ihanat sarjat sinulla!!! <3

Kaikkihan saakin tehtyä lapset pienellä ikäerolla. Mulla on yksi lapsi joka on 7v. eikä toisesta lapsesta tietoakaan. H*lvetin kivaa tuollainen ihmisten viisastelu.