Pieni epätasa-arvo parisuhteessa on ihan hyvä juttu!

Tänä kesänä on näköjään tosi paljon myyriä. Mulla meni niiden kanssa totaalisesti hermot, mutta miehellä ei. Niinpä sitten näppäränä naisena viritin pari ämpäriansaa, ei ole vaikea homma. Sain jopa myyränkin.

Mies oli töissä ja minua ällötti se kuollut myyrä, elikkä päätin hävittää koko elikon. En voi sille mitään, mutta yökkäilin koko myyränhautaamisprosessin ajan ja tulin siihen tulokseen, että meidän perheessä saa epätasa-arvo kukkia. Minun ei tarvi jahdata myyriä ja rottia, koska mulla on mieskin olemassa. Paljon mukavampaa meille molemmille, että sillä aikaa, kun mies jahtaa myyriä, olen sisällä ja paistan raparperipiirakkaa.
 
vierass
Peesi tähän. Mä oon hiirikammoinen ja se on miehen työ tuo hiirenmetsästys :) Ei tulisi mieleenkään, että minä virittelisin loukkuja tai ottaisin sen hiiren pois siitä loukusta! YÖKS!
 
........
Ei se ole epätasa-arvoista mun mielestä, jos kumpikin osapuoli tekee niitä hommia, jotka kokee itselle mielekkäämmiksi ja osaa parhaiten. Tietysti on niitä (tiskaamis) hommiakin, joista kumpikaan ei oikein välittäisi, mutta nekin pitää jakaa.

Ei tarvitse sentään jakaa töitä sillä periaatteella, että "nuo on miesten- ja nuo naistentöitä", vaan se tekee, kenen mielenkiinto/osaaminen riittää. Jos ei osaa, niin sitten voi opetella.
 

Yhteistyössä