Pienhevostila (jossain Joutseno lpr?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
jossain niitämain oli ainakin joskus joku nähtävyys, nimeä en muista tarkkaan, mutta jos joku tietää mitä tarkoitan niin olen kiitollinen jos ossa kertoa:
A missä se tarkkaan on
ja
B) koska se on auki, onko nettisivuja tms?

Lappeen suunnasta ajaessa jää oikeellepuolen tietä.. hitto ku on näin huono muisti missä kohin tarkalleen on, kuitenki siin lappeenranantaien vieressä oletettavasti..
Pistätkö linkkiä paikkaan jossulla on moista?
Mietin kivaa pysähdyspaikkaa matkalle..

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Tarkotatkohan nyt sitä kotieläinmetsää..Siellä on myös talli (ennen oli issikoita) ja lohilammikko. On Joutsenossa.

Lisään vielä, että laita googleen kotieläinmetsä, niin löytyypi tuo.. Itse kävimme siellä pari vuotta sitten ja ihan mukava kokemus oli. :)

Tarkotatkohan nyt sitä kotieläinmetsää..Siellä on myös talli (ennen oli issikoita) ja lohilammikko. On Joutsenossa.

Lisään vielä, että laita googleen kotieläinmetsä, niin löytyypi tuo.. Itse kävimme siellä pari vuotta sitten ja ihan mukava kokemus oli. :)

http://www.korpikeidas.fi/

Ihan kiva tuo kotieläin metsä/korpikeidas, mutta ei kauhen hyvin hoidettu mielestäni, kävin vähän aika sitten siellä...Mutta kyllä siellä pysähtyä voi, ja opasteet löytyy tien varrelta kyllä, siis kutostien Joutsenosta

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
paljon tuonne on liput?? kun moisista oli maininta mutta ei hintoja..
Tuo tehtaanmyymäläkin yllättäen kiinostas... :saint:
kotieläinpuistoon maksoimme 3e, päiväkotiretki, niin en tiedä oliko normaalihinta

Yhteistyössä