Pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko olemassa miehiä, jotka tykkäävät pienistä rinnoista? Itselläni kun n kuppikoko ehkä just ja just se A 70, mutta oma mies on sanonut fantasioivansa kohtuuisoista rinnoista, ja käykin netissä kattomassa isorintaisten teinien seksileffoja jne. Kehuu kyllä minua ja rintojanikin, mutta jotenkin olo on alkanut tuntua vajavaiselta mieheni kanssa. Miten tärkeä asia rinnat ovat miehille? Pitääkö tässä nyt ruveta pelkäämään että ukko lähtee kohta oikeiden isompien rintojen perään? Tosin en kyllä usko että se niin iso fantasia tai pakkomielle hänellekkään on, onhan seksissäkin kuitenkin kysymys niin paljon muustakin kuin siitä rintojen tunnustelusta, onhan?

:wave: Täällä yksi mies joka pitää pienirintaisista naisista :wave:
Pienet rinnat ovat kauniit ja sexyt. Niitä on kiva lipoa ja imeskellä.
Itse olen huomannut pienirintaisten naisten kiihoittuvan enemmän nännien käsittelystä kuin isorintaiset. Pitäneekö paikkansa? ;)

jos on tissimies niin tissien koko on tärkeää. itte olen peppu ja säärimies jolloin tissien koko ei ole niin olennaista. Mutta olen kyllä huomannut isorintaisista naisista jotka ittekin ajattelevat, että kun hieman vilauttaa rintaa niin mies on myyty. Mutta kuten sanoin, ei vetoa minuun. Rintojen kiinteys, terhakkuus ovat tärkeämpiä asioita kuin koko ja myös pitkät jalat ovat kiihottavat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 02:01 IsoMies kirjoitti:
Itse olen huomannut pienirintaisten naisten kiihoittuvan enemmän nännien käsittelystä kuin isorintaiset. Pitäneekö paikkansa? ;)

Minulla on suht isot rinnat c85, ja helposti kiihotun kun mies nuolee nännejäni. :p
Ei se koosta ole kiinni!!!!!!!!! ;) :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 20:59 Vieras kirjoitti:
\

Minulla on suht isot rinnat c85, ja helposti kiihotun kun mies nuolee nännejäni. :p
Ei se koosta ole kiinni!!!!!!!!! ;) :p

Mulla dd85 ja samat reaktiot kuin sulla, ei siis ole koosta kiinni.

\

mulla on pienet rinnat enkä tunne mitään kiihotusta rintojen käsittelystä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 01:19 vieras kirjoitti:
Onko olemassa miehiä, jotka tykkäävät pienistä rinnoista? Itselläni kun n kuppikoko ehkä just ja just se A 70, mutta oma mies on sanonut fantasioivansa kohtuuisoista rinnoista, ja käykin netissä kattomassa isorintaisten teinien seksileffoja jne. Kehuu kyllä minua ja rintojanikin, mutta jotenkin olo on alkanut tuntua vajavaiselta mieheni kanssa. Miten tärkeä asia rinnat ovat miehille? Pitääkö tässä nyt ruveta pelkäämään että ukko lähtee kohta oikeiden isompien rintojen perään? Tosin en kyllä usko että se niin iso fantasia tai pakkomielle hänellekkään on, onhan seksissäkin kuitenkin kysymys niin paljon muustakin kuin siitä rintojen tunnustelusta, onhan?
mulla oli ennen aika isot kiinteät rinnat:)mut 3lasta ole¨n ruokkinut niistä..ni rinnat on pienentynyt ja veltostunut:(mutta eipä ole ukolta moitteita tullu:)tykkää mun isoista nänneistä kun se mun pyynnöstä näykkii ne pystyyn :p :p ja alapää on kuulema tiukempi ja parempi mulla,kun joillakin ei synnyttäneillä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 23:36 mie vaan kirjoitti:
\
mulla oli ennen aika isot kiinteät rinnat:)mut 3lasta ole¨n ruokkinut niistä..ni rinnat on pienentynyt ja veltostunut:(mutta eipä ole ukolta moitteita tullu:)tykkää mun isoista nänneistä kun se mun pyynnöstä näykkii ne pystyyn :p :p ja alapää on kuulema tiukempi ja parempi mulla,kun joillakin ei synnyttäneillä =)

Tota täähän ei mulle kuulu mutta onko äijälläs tuorettakin vertailupohjaa vertailussa sun mirrisi tiukkudesta ei synnyttäneiden mirreihin?? :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 01:49 Vieras kirjoitti:
Jorma Molottaja=JumppaJuhoJake, joka aikanaan toosasi naisten alapään tiukkuudesta ja oma eukko ei edes jumpannut alapäätään. Et silleen...
Huti arvaus! :D sorry :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 00:05 Jorma Molottaja kirjoitti:
\
\

Tota täähän ei mulle kuulu mutta onko äijälläs tuorettakin vertailupohjaa vertailussa sun mirrisi tiukkudesta ei synnyttäneiden mirreihin?? :x
olen 28v ollaan oltu yhes 4v...mun ukolla oli sitä ennen suhe 17v neitoseen:)jolla kuulema väljentyneempi vehe ku mulla :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 10:42 mie vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 00:05 Jorma Molottaja kirjoitti:
\
\

olen 28v ollaan oltu yhes 4v...mun ukolla oli sitä ennen suhe 17v neitoseen:)jolla kuulema väljentyneempi vehe ku mulla :laugh: :laugh:

:D Tämä selevä! :D :p :p

Huom! Huom! Vain pienimunaisilla miehillä on tarvetta mustamaalata ja arvostella naisten p.impsaa.

Halloo Jorma, sinähän et synnytä, olet vain sen jormasi kanssa. Koita tulla toimeen... niin jormasi kuin elämäsikin kanssa.

Tullaan, tullaan, toimehen me tullaan :D Enpä ole arvostellut tai mustamaalannut naisen pimpsaa!! Hyi hyi, pois se minusta!
Kun olet noin vetänyt herneen nenuun niin väännämpä sinulle rautalangasta etten arvostellut kirjoittajan pimpsaa mitenkään vaan ihmettelin onko kirjoittajan miehellä tuorettakin vertailupohjaa tuherojen tiukkudesta. Lyhyesti sanottuna. Onko ukko pomppinut vieraissa?

Mitä sinuun tulee arvoisa hernenenä. Luetun ymmärtäminen on oma taitonsa. Sitä kannattaa kehittää niin pääsee elämässä paaaaljon helpommalla.
Niin, ja olit kiinnostunut miehisen elimeni mitoista. Lapinlahden lintuja lainatakseni: "..no mikäs se siinä! Ja hän juoksi nauraen, hirveästi nauraen pois...." :D :D :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Juu, luetun ymmärtäminen on taitolaji ja senhän minä tiedän laudaturin äikän ja reaalin tuloksilla. Eli osaan tutkitusti sekä kirjoittaa että lukea. :kieh:

Ja mua ei kiinnosta sun k.ullisi koko vaan puutuin siihen, miten epäilit naisen alapään voivan olla tiukka vielä synnytyksien jälkeenkin. Mutta sinähän oletkin ollut alapäänlihasfetissi koko piiiiitkän, kuuuuuuman talven arvoisa jumppamaikka.

Ja edelleenkin sanon, että kun on kunnon jorma niin ei naisen lihaksistosta toosaa kuukaudesta toiseen vaan antaa palaa kotona oman ihanan löysäp.impsan kanssa.

Ensinnäkin onnitteluni sinulle Vieras kirjoitustesi läpimenosta ja ylioppilaaksi tulostasi. Oletko ajatellut pitää suuretkin YO-juhlat vai juhlitko ihan vaan perhepiirissä??
Niin kultaseni. Luetun ymmärtäminen on taitolaji. Minä en ymmärtänyt lukemaani eli miten olen mielestäsi arvostellut synnyttäneen p.impin tiukkuutta jos ihmettelin onko hänen miehensä mahd. käynyt vieraissa??
En ymmärrä en...
Lopputekstisi menikin sitten minulta totaalisesti yli hilseen. Ilmeisesti sekoitat minut nyt johonkin toiseen. Allekirjoitan väitteesi rakkaudestani naisen ilolihasta kohtaan. Mutta, että piiiiitkä ja kuuuuuma (meniköhän oikein?) talvi?? Jaaa-a. Ehkä sulla ja Jumppamaikallasi??
Toivotaan nyt kuitenkin, että tulisi piiiitkä ja kuuuuma kesä, myös sinulle sekä pienelle söpölle p.imperollesi oi Puluseni!

:heart: :D

Errare humanum est... mikäli tiedät mitä se tarkoittaa. Mutta enpä usko erehtyneeni henkilöstä ja jos ja kun en erehtynyt, niin tiedät miksi ylipäätään kirjoitin p.impsan tiukkuudesta ja sinusta.

Yo-juhlat on juhlittu ajat sitten asiaankuuluvien fanfaarien ym. muistamisten( :kieh: ) kera. Erinomaiset tulokseni vain saivat olla sinulle todisteena oivasta ymmärtämiskyvystäni sekä korkeasta sivistyksen tasostani. :laugh:

Tisseistä oli muuten tämäkin kiintoisa ketju saanut alkunsa, joten mitä kaunista tai kauheaa rakas rakkaampi kultu Jorma sinulla on niistä sanottavana?

This is tissi ja niin edes päin...

Valitettavasti en löytänyt Asterixeistani apua tutkintosi suomentamiseksi. Kuulostaa kuitenkin hienolta ja sehän riittää. Olet siis korkeasti koulutettu ja sivistynyt ihminen. Riisun siis välittömästi pääni, ainakin sen toisen paljaaksi edessäsi oi campusten kaino impyeni:saint:
Halusit tietää kantani tisseistä. Kiitos nam :p :p Rakastan niitä kumpaakin. Minusta ne ovat aivan ihanat. Varsinkin nöpöttävät nännit laajan nännipihan keskellä saavat minut väkisin hamuamaan niitä huulillani :p :p Kyllähän sinun pitäisi se tietää Puluseni. :heart:
Kerro sinä puolestaan minulle miten toivoisit ihania omeniasi käsiteltävän! :p

Vai että ihan laajat nänninpihat :kieh: :x kuulostaa nyt kyllä vähän turhan irstahalta! Hyi hyi, miten tuhmaa puhetta...

Mutta se errare humanum est, kultaseni, ei kyse ollut tutkinnostani, vaan ihan latinankielisestä lausahduksesta erehtyminen on inhimillistä!! Rakas Jorma, etkö sinä osaa latinata, tuota kaikkien kielien esiäitiä?

Ja tisuista sitten, kun näin itse asiaan päästään... minulla ei ole tapana imeskellä tai muuten hiplailla daisareitani, vaan ihan joku muu saa hoitaa sen makoisan homman.

Ja kumpaa päätä olisit minulle paljastelemassa, en kyllä oikein ymmärtänyt. Eihän sinussa vain ole itsensäpaljastajan vikaa? Sellainenkin hirvitys on kohdalleni sattunut ja voin vakuuttaa, että näky ei ollut mieltäylentävä. Äijällä oli jalassaan naisten sukkahousut ja shortsit. Et silleen...

Oi Puluseni, olen käyttänyt latinantuntini hyödyllisempään kuten rakkauden kielen opetteluun. Kyseessä oli kuitenkin lyhyt oppimäärä lirkuttelusta lirputteluun. :hug:
Oi Puluseni, ajatus sinusta hieromassa ja imeskelemässä daisareitasi olisi jo minullekin liikaa näin yösydännä (huokaus) mikä ihana näky se olisikaan. :p Voit olla varma, että olisin ojentamassa auttavaa kättäni ensitilassa. :heart:
Itsensäpaljastajan vikaa minussa toki on, mutta vain tietyssä ja oikeassa seurassa. Kyllähän sinun pitäisi tämä tietää Puluseni. Mutta nuo naisten sukkahousut eivät ole oikein mun juttuni, edes naisilla. Kultaseni Stay-upit saavat kyllä pääni kääntymään ja mielikuvituksen laukkaamaan vaikka mihin pikku tuhmuuksiin ja epäsiveellisyyksiin.. :p :p :p

Valitettavasti emme ole Jorman kanssa pari, vaikka hän suuren ihastuksensa vallassa minulle sydämiä lähetteleekin. :heart: :heart: Tämä on vain tällaista älyllistä hierontaa, varsin viattomalla tasolla siis.

Mutta oi Jormani mun, voisitko kertoa, mikä on puluseni latinaksi. Tietoa voisi löytyä sieltä Obelixin ja Asterixin tarinoista. Mutta muista varoa, ettei taivas tipahda niskaasi. Satutko muuten olemaan muhkeaa Obelix-tyyppiä vai pienimuotoisempaa Asterix-tyyppiä?

Mutta nyt toivotan sinulle kaikkien jormien kuningas hyvää yötä sekä kiitokset rattoisasta seurastasi. Ja pienenä vihjeenä voin kertoa, että olen kirjoitellut toisellakin nikillä taannoin. Ollakko vai eikö olla, siinäpä sinulle pulma!!

Täten poistun takavasemmalle, ennen kuin heittäydyn runollisemmaksi...

\

Mun mies kuuluu tähän kastiin. Ikävöi alkuajan pieniä rintoja, etenkin imetyksen aikaan. sen unelma olis pienet rypäleet....ja mul on 70C-D...mut kyl ne siit pienenee takasi kunhan ehtii, toivottavasti. Ja siinä on muuten perää että nainen nauttii pienissä enempi JOS ON SINUT rintojensa kanssa. =)

Yhteistyössä