Pienen pojan elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voimia, minulla oli lapsena hyvänlaatuinen kasvain kurkussa joka oli tennispallon kokoinen.
Olin 7vuotias. Ja pelkäsin itse.
Minulla on myös iiriksessä 2 hyvänlaatuista kasvainta molemmissa silmissä ja olen herkkä saaman näitä hyvänlaatuisia kasvaimia.
Syytä ei osata kertoa.
Uskon että ei löydy pojaltasi mitään pahempaa. Uskon ja toivon.

Tänään tuli postissa kirje että magneettikuvat otetaan. Maanantaina on vielä lääkärin soittoaika niin saa jutella kaikesta siitä mitä seuraavaksi tapahtuu/millä aikataululla ja pääsee kysymään kaikki nämä miljoona kysymystä mitä päässä on...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Voisin yrittää lohdutella sua sillä, että pojasta kasvaa vahva ihminen noiden koettelemuksien myötä, jos omiin kokemuksiini on uskominen. Itsekin sairastin paljon alle kouluikäisenä ja minulla oli usein kipuja. Paljon lääkkeitä ja ikäviä tutkimuksia. Mutta nämä kokemukset ovat tehneet minusta sen sinnikkään ja vahvan ihmisen, joka nyt olen. Kipukynnykseni on korkea.

Toivon kaikkea hyvää pienelle, että nuo koettelemukset loppuisivat ja kasvain saataisiin lopullisesti pois. Ja teille koko perheelle myös! :hug:

Tallu, anteeksi tökerö kysymys, mutta oletko sairastanut masennusta koskaan? Ei ole pakko vastata jos et halua mutta juuri äsken, n. tunti sitten psykoterapeutti kerto mulle, että varhaislapsuudessa koetut kipukokemukset voivat altistaa masennukselle kun meidän oman lapsen masennuksen taustaa pohdittiin.....

Tänää olisi sitten magneettikuvaus päivä poitsulla. Jännittää kauheasti... Poikaa jännittää ja pelottaa kovasti ja oon koittanu häntä rauhoitella koko aamun. Kovasti puhuu koko ajan ettei halua mihinkään tyhmään lääkäriin. Ja rankkaa on sekin kun ei saa nyt syödä (kuvaus tehdään nukutuksessa). Aamupalan sai syödä seitsemän aikaan aamulla ja ja 2 tuntia ennen nukutusta saa juoda lasillisen vettä, yhden jälkeen pitää olla sairaalassa..

Yhteistyössä